- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 3,235
Ben unilli kullanmıştım. 4000km kadar. 4000km sonunda sanırım fabrikasyon bir hataydı bana gelen lastiğe özel balon yaptı ve yarıldı, içindeki tellerden biri kopmuş, haliyle etrafındakilerde zamanla kopup balon yaptı. Kuru zemin performansı gayet memnun etmişti beni, yani şöyle diyebilirim arka lastikte serçe parmağının yarısı kadar yatıramadığım yer kalmıştı. Kuru zeminde hiç kaymadı, beni hayal kırıklığına uğratmadı. Islak zeminde ise önceki kullandığım irc e göre gayet iyiydi. Kolay kolay kitlemiyor ve kaymıyordu. Yarıldıktan sonra irc le değiştirmek zorunda kaldım lastiği malum adada bulabildiğim en iyi lastikti motoruma uygun olan. Unilliden sonra ciddi bir güvensizlik hissettim irc de. hafiften kaymalar bırakmalar bayağı gösteriyordu kendini. O zaman anladım unillinin değerini. yani piyasada marka lastiklerden sonra en iyi lastik diyebilirim. Ucuz lastikler arasında fiyatını en çok hakeden lastiktir benim görüşüm.anes motorda unilli lastıkte suanda bı kampanya var.49.90 takım halınde 100 tl.bu lastık hakkında bılgısı olan varmı.kullanan varmı?