Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
anes motorda unilli lastıkte suanda bı kampanya var.49.90 takım halınde 100 tl.bu lastık hakkında bılgısı olan varmı.kullanan varmı?
Ben unilli kullanmıştım. 4000km kadar. 4000km sonunda sanırım fabrikasyon bir hataydı bana gelen lastiğe özel balon yaptı ve yarıldı, içindeki tellerden biri kopmuş, haliyle etrafındakilerde zamanla kopup balon yaptı. Kuru zemin performansı gayet memnun etmişti beni, yani şöyle diyebilirim arka lastikte serçe parmağının yarısı kadar yatıramadığım yer kalmıştı. Kuru zeminde hiç kaymadı, beni hayal kırıklığına uğratmadı. Islak zeminde ise önceki kullandığım irc e göre gayet iyiydi. Kolay kolay kitlemiyor ve kaymıyordu. Yarıldıktan sonra irc le değiştirmek zorunda kaldım lastiği malum adada bulabildiğim en iyi lastikti motoruma uygun olan. Unilliden sonra ciddi bir güvensizlik hissettim irc de. hafiften kaymalar bırakmalar bayağı gösteriyordu kendini. O zaman anladım unillinin değerini. yani piyasada marka lastiklerden sonra en iyi lastik diyebilirim. Ucuz lastikler arasında fiyatını en çok hakeden lastiktir benim görüşüm.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
kıbrıstan cevap gelınce heyecanlandım bırden.15 ayım gectı orada.guzelyurtta mevlevi köyünde...yada gırne kalesı,lefkosa carsı....guzel gunlerdı.oncelıkle ılgınıze cok tesekkur edıyorum.acıklamanızda gayet net.sanırım ekonomık olusuda bu lastık ıcın tercıh nedenım olacak.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
kıbrıstan cevap gelınce heyecanlandım bırden.15 ayım gectı orada.guzelyurtta mevlevi köyünde...yada gırne kalesı,lefkosa carsı....guzel gunlerdı.oncelıkle ılgınıze cok tesekkur edıyorum.acıklamanızda gayet net.sanırım ekonomık olusuda bu lastık ıcın tercıh nedenım olacak.

Rica ederim, benim de şu an içim gitti fiyatı görünce tekrar alsam mı bir çift diye düşünmedim değil fakat lastiklerim yeni malesef :)
Kıbrıs şehir olarak güzel aslında, fakat öğrenci olunacak yerlerin sonlarında geliyor, ve sizin gibi güzel günler olarak hatırlayacağım günüm pek yok :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
anes motorda unilli lastıkte suanda bı kampanya var.49.90 takım halınde 100 tl.bu lastık hakkında bılgısı olan varmı.kullanan varmı?
Benim bundan önceki lastiklerde unılıydi ön arka gayet güzeldi Mutlu ıslak ta kuruda gayet başarılıydı :cat: ama pirelli mt 65 leri takınca daha başka bambaşka oldu motor:cat: bütçe çok kısıtlı değilse motorada bineceksen pirelli derim :cat: fakat diğer türlüyse unılıde fena değil yani :bounce:

kıbrıstan cevap gelınce heyecanlandım bırden.15 ayım gectı orada.guzelyurtta mevlevi köyünde...yada gırne kalesı,lefkosa carsı....guzel gunlerdı.oncelıkle ılgınıze cok tesekkur edıyorum.acıklamanızda gayet net.sanırım ekonomık olusuda bu lastık ıcın tercıh nedenım olacak.
Nerde askerdin 28 demi 39 damı ?:silent: Güngör Komando taburundaydım bende :sunny: adreste Girne geçer fakat Lefkoşaya yakın olduğu için çarşıya Lefkoşaya giderdik :santa:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim bundan önceki lastiklerde unılıydi ön arka gayet güzeldi Mutlu ıslak ta kuruda gayet başarılıydı :cat: ama pirelli mt 65 leri takınca daha başka bambaşka oldu motor:cat: bütçe çok kısıtlı değilse motorada bineceksen pirelli derim :cat: fakat diğer türlüyse unılıde fena değil yani :bounce:


Nerde askerdin 28 demi 39 damı ?:silent: Güngör Komando taburundaydım bende :sunny: adreste Girne geçer fakat Lefkoşaya yakın olduğu için çarşıya Lefkoşaya giderdik :santa:
Lastikleri nerden almıştın link verebilirmisin.Anes motor zam yapmış 200tl bulamazsam anesten alıcam Yıldız ticarette 160 tl ama nasıl bir site bilmiyorum....
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
gençler wolf u gene yerin dibine cıkartıp duruyorlar..
biraz sahip cıkın
kara cahil adamlara yorum yaptırmayın
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
Nerde askerdin 28 demi 39 damı ?:silent: Güngör Komando taburundaydım bende :sunny: adreste Girne geçer fakat Lefkoşaya yakın olduğu için çarşıya Lefkoşaya giderdik :santa:[/QUOTE] 39.tümen 49.alay 120 mm alay agır havan bölügü mevlevi köyü lefkoşe.güzelyurt bize 5-6 km falandı.ahme abi demek sende lefkoşa çarşısında adem babanın yerinde menemen yiyenlerdensin.79-3 tertıp yaptım burda askerlıgımı.1999 da bı gıttık 2001 de geldık askerden.girnede guzel ama kalesı yat lımanı falan.yanlız gorev yaptıgım bırlık lav edılmıs 2010 da gıttıgımde bombostu oralar.uzuluyo ınsan oyle gorunce.yasanmıslıklar var her metrekaresınde. ne bılıyım cok garıpsemıstım gıttıgımde.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam arkadaşlar. Nedir bu mt mobil sayfa rezaleti? Salcano wolf sayfasına tıklıyorum başka modeller çıkıyor :pr: pc mode ye geçtim. Sayfa açılana kadar 3-5 dk bekliyorum. Mt mobil düzelmezse pek girip yazamıcam hepinizin bilgisine.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
selam arkadaşlar. Nedir bu mt mobil sayfa rezaleti? Salcano wolf sayfasına tıklıyorum başka modeller çıkıyor :pr: pc mode ye geçtim. Sayfa açılana kadar 3-5 dk bekliyorum. Mt mobil düzelmezse pek girip yazamıcam hepinizin bilgisine.
Adem abi mobil-mt ile bu site çekilir mi 15 dakka mobilden girsem midem bulanıyo tabi ufacık telefon ekranından o kadar olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst