- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
maxı güzel çantalar. Hemde sağlam. Bu çantalarla para mı taşıyosun?
gelelim wolfe. Bugün akşam sinyal kolunun, korna düğmesinin, uzun kısa düğmesinin olduğu yeri açtım. Yağladım, baktım sağ sinyal çaktığımda düğme sağa dayanıyor, orayı törpüledim. Geri taktım, sinyal dügmem dokunmatik oldu. Değer değmez çakıyor,değerdeğmez kapanıyor :cat:
titan sinirden Öldürecek beni
r:
r: 3 cü konjektörümde yandı, ön ampul falan komle patladı
r: yatıracam artık titanı. Konjektör değiştirmekten cart curt arızalarından bıktım.
r: eski kasa titanım 5 kuruş masraf istemezdi. Yeni kasadan bıktım. Yeter yatıracam. Ama aküsünü ne yapayım? Yatırırsam akü ölecek?
gelelim wolfe. Bugün akşam sinyal kolunun, korna düğmesinin, uzun kısa düğmesinin olduğu yeri açtım. Yağladım, baktım sağ sinyal çaktığımda düğme sağa dayanıyor, orayı törpüledim. Geri taktım, sinyal dügmem dokunmatik oldu. Değer değmez çakıyor,değerdeğmez kapanıyor :cat:
titan sinirden Öldürecek beni
