aküsüz kullanıyorum artık
ayak marşıyla tekte alıyor gene de.
3 çantayı çıkarınca hızım düzde 100ü vurmaya başladı.
bizim buralar çok rüzgar, başka zaman gene 80de takılı kaldı, çantasız olmama rağmen yokuş aşağı 90ı geçemedim.
ne saçma bi motorum var... statör bozuk mu onu bilmiyorum ama aküm şarj olmuyor.
55w ampül 5w arka park lambası var, gösterge lambaları ve ön park lambası led. yani motor en aşağı 70w üretiyor, hem de 4000-6000 devirde. frene basınca ön far kısılıyor, hem devir düştüğünden hem de 81 watt gittiğinden sanırım.
şimdi statör bozuk olsa bu lambalar böyle çalışmaz?
kablolar takılı?
konjüktör denedik gene bir şey değişmedi??
aküyü de yeni aldım?
neresi arızalı bu motorun??!??!
---------- Post added at 04:02 ---------- Previous post was at 03:59 ----------
Demiride sök bence

seninki anormal boyutlarda olduğundan dolayı dikkat çekecektir.Bu ara powerled sis farlarıda yasak polis sök demişti ama pek sallamadık duruyor hala üstünde
motor no okunmuyormuş, adam vitesin oraları okumaya çalıştı. ben biliyordur zannettim, ama adam meğersem vites yerleşimini okumuş.
far ayarı yüksekmiş hafif kusur. lan ben moturun üstünde değilim ki!??!
ön park lambası rengi uygun değilmiş. led takmıştım.
sorun çıkmadı. unuttum çantalarla xenonu sorayım...
neyse 2015e kim öle kim kala?