Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
küçük cc motorlarda durum farklı sanırım. şehiriçinde devamlı dokunarak gidiyosun. uzun yolda devamlı yarıdan fazla basıyosun gaza ve yüksek devirli gidiyosun.
şehiriçi dediğim dur-kalk değil. kısa mesafe gaza dokunarak.

bu arada wolfun satış fiyatına zam gelmiş. 100tlcik :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Bak hele sen 2 gün girmedik bizim foruma yazan olmamış.Bugün motora birisi talip oldu yarın görüşeceğiz bakalım.Uzun zamandır motora binmiyorum yarın çıkarınca güzelce bir gezerim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet ağa da yok. 3 günde bir yazıp kaçıyor. :santa: hayırlısı olsun meriç. Ee bunu satıp napçan motorsuz?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Şimdi motorum varda biniyormuyum sanki abi.Motor işine bir süre ara vereceğim.Klavye motorcusu olurum artıkın :pl: :pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
haklısın galiba. Yapacak bişey yok. İnş. Tez zamanda düzelde kavuş motoruna.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
İnş abi.Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun.Bakalım adamla anlaşabilecez mi oda var.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motorun güzel. Fazla düşme fiyattan. Senet sepet işinede girme. Para peşin, kırmızı meşin :) armut piş, ağzıma düş olmasın :) hızlı koşan atın .... :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
aküsüz kullanıyorum artık

ayak marşıyla tekte alıyor gene de.

3 çantayı çıkarınca hızım düzde 100ü vurmaya başladı.

bizim buralar çok rüzgar, başka zaman gene 80de takılı kaldı, çantasız olmama rağmen yokuş aşağı 90ı geçemedim.

ne saçma bi motorum var... statör bozuk mu onu bilmiyorum ama aküm şarj olmuyor.

55w ampül 5w arka park lambası var, gösterge lambaları ve ön park lambası led. yani motor en aşağı 70w üretiyor, hem de 4000-6000 devirde. frene basınca ön far kısılıyor, hem devir düştüğünden hem de 81 watt gittiğinden sanırım.

şimdi statör bozuk olsa bu lambalar böyle çalışmaz?

kablolar takılı?

konjüktör denedik gene bir şey değişmedi??

aküyü de yeni aldım?

neresi arızalı bu motorun??!??!

---------- Post added at 04:02 ---------- Previous post was at 03:59 ----------

Demiride sök bence :) :) seninki anormal boyutlarda olduğundan dolayı dikkat çekecektir.Bu ara powerled sis farlarıda yasak polis sök demişti ama pek sallamadık duruyor hala üstünde

motor no okunmuyormuş, adam vitesin oraları okumaya çalıştı. ben biliyordur zannettim, ama adam meğersem vites yerleşimini okumuş.

far ayarı yüksekmiş hafif kusur. lan ben moturun üstünde değilim ki!??!

ön park lambası rengi uygun değilmiş. led takmıştım.

sorun çıkmadı. unuttum çantalarla xenonu sorayım...

neyse 2015e kim öle kim kala?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
motorun güzel. Fazla düşme fiyattan. Senet sepet işinede girme. Para peşin, kırmızı meşin :) armut piş, ağzıma düş olmasın :) hızlı koşan atın .... :queen:

Sorma abi o senet sepet işinden hala çekiyorum.Jawa 350 vardı bende para lazım oldu verdim galeriye.bir miktar para ile senet aldım.Satınca satış vercez kalanı alcaz.Dedik dükkan var hani kaççak mı adam senette aldık nasılsa.Senetin günü doldu dükkana gittim.Ortaklar arasında anlaşmazlık çıkmış benim anlaştığım adam ayrılmış galeriden benim motor yok ortada :) :) Aradık bir süre sonra buldum adamı.Motoru borcu karşılığında kayınçosuna vermiş :) Motor şuan adamın kayınçosunda 200 lira gibi bir alacağım kaldı ne parayı alabiliyorum nede motoru :) Kaldık ortada işte ocakta ıspartaya gidecem.O zaman koşturcam peşinden gene.Bakalım o diğer motoru aklayabilcez mi.

---------- Post added at 04:13 ---------- Previous post was at 04:11 ----------

aküsüz kullanıyorum artık

ayak marşıyla tekte alıyor gene de.

3 çantayı çıkarınca hızım düzde 100ü vurmaya başladı.

bizim buralar çok rüzgar, başka zaman gene 80de takılı kaldı, çantasız olmama rağmen yokuş aşağı 90ı geçemedim.

ne saçma bi motorum var... statör bozuk mu onu bilmiyorum ama aküm şarj olmuyor.

55w ampül 5w arka park lambası var, gösterge lambaları ve ön park lambası led. yani motor en aşağı 70w üretiyor, hem de 4000-6000 devirde. frene basınca ön far kısılıyor, hem devir düştüğünden hem de 81 watt gittiğinden sanırım.

şimdi statör bozuk olsa bu lambalar böyle çalışmaz?

kablolar takılı?

konjüktör denedik gene bir şey değişmedi??

aküyü de yeni aldım?

neresi arızalı bu motorun??!??!

---------- Post added at 04:02 ---------- Previous post was at 03:59 ----------



motor no okunmuyormuş, adam vitesin oraları okumaya çalıştı. ben biliyordur zannettim, ama adam meğersem vites yerleşimini okumuş.

far ayarı yüksekmiş hafif kusur. lan ben moturun üstünde değilim ki!??!

ön park lambası rengi uygun değilmiş. led takmıştım.

sorun çıkmadı. unuttum çantalarla xenonu sorayım...

neyse 2015e kim öle kim kala?


Maxi dostum sen yazdıkca ben kafayı yiyiyorum bu motorun sorunu ne diye :) :) Motor çalışınca farlar yanıyorsa sardılar sağlamdır.Akü sarj olmuyor diyorsun.Konjektör geliyor aklıma .Veya bağlantılardandır.Ah yakın olsa ben komple söker bulurdum o sorunuda yakında değilsin be kardeşim.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar havalar soğudu bayağı pek girmiyoruz ama takipdeyiz:)Meriç aman kardeşim parayı almadan verme motoru bak kendin söylüyon jawada başına geleni,parayı veren düdüğü çalar sen onların peşinden koşacağına onlar koştursun senin peşinden.Motoru sıfır alanlar motorla birlikte kitapçığından baktım alet çantası oluyormuş bende çıkmadı varmı alet çantası birkaç anahtar acaba önemli değil ama varsa niye vermediler,garanti servisin işidir iç etmişlerdir gidersem soracam herkese kolay gelsin.Yılbaşı kutlayan biri değilim ama şimdiden hayırlı yeni seneler dilerim sağlıcakla kalın.(Meriç kurye işini bıraktınmı,acil şifalar dilerim işin ameliyatlık değildir inşallah...)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adil abi işi bıraktım.Ameliyatlık birşey yokta dikkat etmezsem olabilir :)

Bugün motora bakmaya gelcekler demiştim baktılar beğendiler fiyatta anlaşamadık.Ben son yapabileceğim fiyatı söyledim alıcı ben araştırayim para bulabilirsem alacağım dedi.Hadi hayırlısı.Motoru çıkarmışken boş dururmuyum dolaştım :) Offroad da duratraction lastiği denememiştim onu denedim.Gayet başarılı kayma yapmadı :) He birde akü kapağını kapatırken orantısız güç kullanmışım motoru devirdim olduğu yerde :) Koruma demiri ve denge takızo biraz cizildi siyah boya alıp boyucaz artık onuda :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Motoru alalı 8 ay oldu abi ilk defa düşürdüm.Biraz hüzünlendim :pale: Bu arada fatihle konuştuk hepinize selamı var.Bizim oğlan daha yemin etmeden asker dönüşü gezi planları yapmaya başlamış :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aleyküm selam. Motorunu dağ taş, yağmur yaş kullanıyorum. 34 kusur binde, bi problem yaşamadım. Wolf gerçekten iyi motor. Fiyatıda gayet makul.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst