Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
maxı güzel çantalar. Hemde sağlam. Bu çantalarla para mı taşıyosun? :)

gelelim wolfe. Bugün akşam sinyal kolunun, korna düğmesinin, uzun kısa düğmesinin olduğu yeri açtım. Yağladım, baktım sağ sinyal çaktığımda düğme sağa dayanıyor, orayı törpüledim. Geri taktım, sinyal dügmem dokunmatik oldu. Değer değmez çakıyor,değerdeğmez kapanıyor :cat:

titan sinirden Öldürecek beni :pr: :pr: 3 cü konjektörümde yandı, ön ampul falan komle patladı :pr: yatıracam artık titanı. Konjektör değiştirmekten cart curt arızalarından bıktım. :pr: eski kasa titanım 5 kuruş masraf istemezdi. Yeni kasadan bıktım. Yeter yatıracam. Ama aküsünü ne yapayım? Yatırırsam akü ölecek?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tahsin abi sepet iyi olmuş ama o demiri boşuna yapmışsın bence.Benim 29 litre çantayı azına kadar dolduruyorum.Herhangi bir sorun yaşamadım.

Adem abi titanı neden sattığın anlaşıldı :queen: :queen: Aküyü sök oda sıcaklığında bir yerde muhafaza et herhangi bir sorun olmaz.

Bu ara bende satıyorum motoru ilan sahibindende var.İlan no:109395676 veya Tıklayınız

Sınavada 3 ay kaldı.Daha az gireceğim bundan sonra.Motorla ilgili sormak istediğiniz birşey olursa özel mesaj atın mail olarak geliyor bana daha kısa sürede cevap verebilirim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç valla eski kasaları sorunsuz. Bu brezilya malları eski kasanın yanında 5 para etmez. Yatıracam, mayısa kadar yaptırıp satçam, eski kasa alacam tekrar. Ayda bir aküyü wolfe takıp şarj etsem? Yani 2 akünün birini bir ay, diğeririni 1 ay, birer ay kullansam akü ölmez herhalde.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Sıcak bir yerde saklarsan herhangi bir sıkıntı olmaz abi.Salcano ile değiştire değiştire kullanırsin işte.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet öyle yapmalı meriç. 2 akü. İkiside yeni. Öldürmeyelim aküyü. Yazık günah. :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Öle oda sıcaklığında tutarsan problem olmaz abi.Ben söktüm koydum kenara arada bir ölçüyorum bir azalma yok şuanda.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tahsin abi sepet iyi olmuş ama o demiri boşuna yapmışsın bence.Benim 29 litre çantayı azına kadar dolduruyorum.Herhangi bir sorun yaşamadım.

Adem abi titanı neden sattığın anlaşıldı :queen: :queen: Aküyü sök oda sıcaklığında bir yerde muhafaza et herhangi bir sorun olmaz.

Bu ara bende satıyorum motoru ilan sahibindende var.İlan no:109395676 veya Tıklayınız

Sınavada 3 ay kaldı.Daha az gireceğim bundan sonra.Motorla ilgili sormak istediğiniz birşey olursa özel mesaj atın mail olarak geliyor bana daha kısa sürede cevap verebilirim.
Hayırlısı olsun Meriç.İlanda rahatsızlıktan dolayı satıyorum demişsin inşallah önemli birşeyin yoktur laf olsun diye yazmadıysan...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Laf olsun diye yazmadım.Daha önce detaylı şekilde yazmıştım.Belimden rahatsızım.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Laf olsun diye yazmadım.Daha önce detaylı şekilde yazmıştım.Belimden rahatsızım.
Kusura bakma atlamışım yazını görmedim büyük geçmiş olsun,fıtıkmı?(bel fıtığıysa bilirim nasıl olduğunu)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
AHMET ABİ VARMI ASkerden bı hayır haber.teslım oldugundan berımses soluk cıkmıyo efeden
Fatihin hepinize çok çok selamı var arkadaşlar ahanda son hali 14 günlük çakı gibi asker maşallah :cat:

goruntu2648.jpg


goruntu2647.jpg

goruntu2646.jpg
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ahmet abi seni görünce aklıma gezi ve yemek geliyor.Kütahyaya geldik soluklanmadan yemeğe oturduk.İşten çıktın hadi yola çıkıyoz derke bi daha yemek faslı :) Birde şu var.Kamptan denize gircez diye çıkmıştık.Gittik kafeye yemek yedik :) :) Şaka bir yana adamın dibisin abi.Herşey için tekrardan teşekkür ederim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet ağa fatihe iyi bakıyon haa. Bidaha gördüğünde selamımı söyle. Motoruna iyi bakıyomuş de :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ahmet abi seni görünce aklıma gezi ve yemek geliyor.Kütahyaya geldik soluklanmadan yemeğe oturduk.İşten çıktın hadi yola çıkıyoz derke bi daha yemek faslı :) Birde şu var.Kamptan denize gircez diye çıkmıştık.Gittik kafeye yemek yedik :) :) Şaka bir yana adamın dibisin abi.Herşey için tekrardan teşekkür ederim
Rica ederim Meriç ne demek "yinülsün içülsün gerisi möhöm deell" felsefesine gönül verenlerdenim :mrgreen: onun içindir.:cherry: bende teşekür ederim iyi dileklerin için sağol:rendeer:

ahmet ağa fatihe iyi bakıyon haa. Bidaha gördüğünde selamımı söyle. Motoruna iyi bakıyomuş de :)
aslm Adem her gittiğimde söylüyorum zaten tekrar söylerim ayın 4ünde yemin töreni için gittiğimde :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayalet sürücü sayfası :pl: selam millet. :cat: benim koruma demiri parlak nikelaj. Havalar hep yaş. Baya bi küflenme yapmış benek benek. Bazı yerlerinde çok. Beze yağ döküp sildim daha çok küf çoğalmasın diye. Başka ne yapabilirim? Keşke siyah renk olsaydı. Küf paf yapmazdı. Yapsada belli olmazdı.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
evet ahmet abiye tesekkur borcluyuz hem vatana hızmet eden kardesımız fatıhı yanlız bırakmadıgı ıcın ve hemde bızlerı kardesımızden mahrum bırakmadıgı ıcın sonsuz tesekkurler.yuregıne saglık abım.dun motorumun arka lastıgıne cıvı gırıp cıkmıs ve lastıgım patlamıs.lastıge hava basıp yakın olan ustama gıdıp lastıgı tamır ettırdım.hazır geldık deyıp o-ring zincir ve ybr dıslı takımını degıstırdık.dedım ustam madem bakım yapıyoruz yagını ve bujisni de degıstırelım.castrol 20-40 ıle yagını degıstırdık ve bujiyide yenıledık.bu bakımın ucretı 90 tl olarak yansıdı benım butceye.havalarda bı kac gundur 14-15 derecelerde olması sebebıyle 55 km kadar bı yol yaptım bugun.motorum şıkır şıkır oldu.birde ctesi gunu bursa mt den arkadasım olan coskundan aldıgım topcase yı de monte ettımı super olacak.yaz yakınlassın artık dıye ıcımden gecmıyo degıl.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi koruma demirini sök bir zimpara at güzelce boya sonra.Ben şirket motorundakini öyle yapmıştım.Atma dökülme yapmadı.

Mutlu abi resim isterik :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Fazla küflenmeden yap bence abi.Bu ara internetten sorgulama yaptımda plakaya ceza gelmiş.Tebliğ edilmedi ama internette edildi gözüküyor faiz bile işlemiş. Asıl sorum şu 72 lira olan cezalar neler? neden ceza yedim ki acaba diye düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst