Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol meriç. Ne hikmettirki titanın zinciri uzatamıyorum bi türlü. Fatih çokmu adi taktırmış ne? Ama önemli değil. Fatihin canı sagolsun :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Ybrmin statoru bozuk değil. sanırım bakimdayken ya önceden soketi çıkmış. 3 4 gündür akü sorunum yok. Sabah -3 derecede bile tek marsta alıyor.

Zinciri gerdim. Çıtır çıtır ses geliyordu. arka disliden zincir çikmak üzereydi halini dusunun. Ipone marka 1 litre zincir spreyini 30 tlye aldım. Gazyagiyla ve suyla giriştim. Sonra zinciri gerip yagladim. Ipone zinciri bembeyaz etti.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
sağol meriç. Ne hikmettirki titanın zinciri uzatamıyorum bi türlü. Fatih çokmu adi taktırmış ne? Ama önemli değil. Fatihin canı sagolsun :)

Rialliden set olarak almıştı abi.30-35 lira birşeydi.Bu fiyatta ön arka dişli ve zincir için çok uygun.Orjinalden daha iyi diyordu fatih ama.

---------- Post added at 01:28 ---------- Previous post was at 01:26 ----------

Ybrmin statoru bozuk değil. sanırım bakimdayken ya önceden soketi çıkmış. 3 4 gündür akü sorunum yok. Sabah -3 derecede bile tek marsta alıyor.

Zinciri gerdim. Çıtır çıtır ses geliyordu. arka disliden zincir çikmak üzereydi halini dusunun. Ipone marka 1 litre zincir spreyini 30 tlye aldım. Gazyagiyla ve suyla giriştim. Sonra zinciri gerip yagladim. Ipone zinciri bembeyaz etti.

Dostum zincir yağları çok pahalı yav.castrol kullanıyorum bende 27 liraya almıştım.Zincir 15-20 lira yağ 30 lira adamın canını sıkıyor.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar nasılsınız.Aranızda çanta takan varmı gezilerde kullanım amaçlı veya önerisi olan kilitli olanlar çok fiyatlı...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İyi geceler arkadaşlar az önce Fat280 Fatih arkadaşımız beni fırçaladı :cherry: hep YBR topacığına yazıon aslını unuton deye burayada yazayım dedim :p nasılsınız nasıl salcanolar iyimi :mrgreen: hatta bu gün yaptığım yan çanta uygulamamıda atayımda biraz sayfamız şenlensin :cat: [url]http://d1206.hizliresim.com/y/9/7q4v8.jpg[/url] [url]http://d1206.hizliresim.com/y/9/7q4vw.jpg[/url] [url]http://d1206.hizliresim.com/y/9/7q4wn.jpg[/url] yarın koltuğu söküpte altına aldıkmı tamamdır :bounce:

İyi geceler sayfa 9 a bakarsan benim yaptığım çanta sistemini inceleyebilirsin abi :king:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim liseye giden yeğenin spor çantasına benziyo kendinmi yaptın 2 ayrı çanta alıp birleştirdinmi?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet aynen dediğin gibi abi iki adet ucuzlarından spor çanta aldım araya brandacıda parça koydurdum olduda bitti maşallah :cherry: toplamda 20 TL ye mal olmuştu bana :cat: heybenin biraz daha gelişmişi ama bu sezon tüm gezilerde beni fazlasıyla idare etti :cat:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet aynen dediğin gibi abi iki adet ucuzlarından spor çanta aldım araya brandacıda parça koydurdum olduda bitti maşallah :cherry: toplamda 20 TL ye mal olmuştu bana :cat: heybenin biraz daha gelişmişi ama bu sezon tüm gezilerde beni fazlasıyla idare etti :cat:
Eyvallah sağolasın,demirsiz koyamayız değilmi bunları...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Demir derken :silent: sadece iki çantayı aralarına parça koyup birleştiriyorsun koltuğu söküp altına monteleyip koltuğu geri takıyorsun abi:bounce:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce MZ vardı arka çantalar için demir yapmış eski sahibi çantalar demirin üstünde duruyordu onun için sordum demir koymadan bir zararı olmazsa tamamdır...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
demire gerek yok ama araya koyacağın parçanın boyunu iyi ayarlamak lazımki eksoz tarafındaki çanta eksoza değmesin buna dikkat et yeterli :cat:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet Meriç bahsettiğin sistemde haklısın :cat: daha önce kendim yapmıştım içinede senin dediğin gibi mukavva koymuştum ama bir zaman sonra mukavva rutubet yaptığından çanta yamuluyodu :cherry:.İnsan yapa boza öğreniyor artık tecrübe var yeni yöntem mukavvaları yağlı boyayla boyamak böylelikle rutubet almadığı gibi daha dayanıklı oluyor tavsiye ederim...(çanta yaparsam atarım resmini)Sağlıcakla kalın...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Selamlar arkadaşlar nasılsınız.Aranızda çanta takan varmı gezilerde kullanım amaçlı veya önerisi olan kilitli olanlar çok fiyatlı...

abi benim fakir işi çantam :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

kendi orjinal aluminyum arka taşıma demirini çıkarttım. demir çubukları birleştirip taşıma demiri yaptım. bedeve :) 10 tl yede ekmek sepeti aldım. 40kg kadar yük attım. sıkıntı yok. fazlasınıda çeker.
orjinal arka çanta demiri 3kg çeker yazmış kitabında.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi benim fakir işi çantam :)

[url]http://img24.imageshack.us/img24/7528/img20121225090607.jpg[/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------


kendi orjinal aluminyum arka taşıma demirini çıkarttım. demir çubukları birleştirip taşıma demiri yaptım. bedeve :) 10 tl yede ekmek sepeti aldım. 40kg kadar yük attım. sıkıntı yok. fazlasınıda çeker.
orjinal arka çanta demiri 3kg çeker yazmış kitabında.
Helal olsun Tahsin:)Ya,benim istediğim gezilere çıkınca eşyaları güvenle bırakacağım bir çanta ama bunlarda uçuk fiyatta,diyorum bi sırt çantası alıp kullanayım ama uzun yolda yorar diyorum...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
hem basamak hem çanta demiri hem koruma demiri.

img0361agg.jpg


img0414a.jpg


img0419afy.jpg


imag0234sj.jpg


en son hali.

imag0353y.jpg
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
maxi çok süper ama bidonlar trafikte sorun çıkarır. zaten motorla zor geçiyoruz arabaların arasından.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
ben aralara giriyorum ki bunla? sorun olmuyor?

hatta işyerindeki yan kapıdan giriyorum, 2 kişi zor geçiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst