Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motorla gel benim wolf le 2 wolf beraber gezelim. Olmazsa kayınçoya wolfu verir titanı alırım geçiçi bi süre. Gene binersin. Hertürlü hallederiz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam meriç ahmet abi ve seni bekliyorum kesinlikle. Tabi diğer arkadaşlarada kapımız açık.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
doğru görmüşsün ama yanlışlıkla o fiyatı yazmış olabilir. Veya biraz saf.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
BENDE aradım adamı dogrumu dıye sorcaktım dogru ıse cıkıp gıdıp alacaktım ama arkadaş tele cevap vermıyor....

---------- Post added at 16:03 ---------- Previous post was at 15:49 ----------

adam 3550 yaptı motoru akıllandı bır anda yazım hatası bu demekkı ....
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam. Demin 2 motorunda yağlarını değiştirdim. Titan 1200 km oldu çıkan yağ 250 gr. :sunny: :santa: :queen: en son usta değiştirmişti. Herhal kötü yağ koydu. Kayınço 10 günde 1000 km yapmıştı. Kestire kestire kesicide gezer. Yağ mağ kalmamış. :sunny:
gelelim salcano wolfe. 2500 km olmuş, çıkan yağ 900-950 gr civarı, 34500 km de motor. Saygılar.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
selam. Demin 2 motorunda yağlarını değiştirdim. Titan 1200 km oldu çıkan yağ 250 gr. :sunny: :santa: :queen: en son usta değiştirmişti. Herhal kötü yağ koydu. Kayınço 10 günde 1000 km yapmıştı. Kestire kestire kesicide gezer. Yağ mağ kalmamış. :sunny:
gelelim salcano wolfe. 2500 km olmuş, çıkan yağ 900-950 gr civarı, 34500 km de motor. Saygılar.

Adem abi salcanoya zaten 900-950 gr civarı koyuyoruz yağı.1 litre koyarsan fazla geliyor.Sorun çıkarmıyor da genede bence biraz boşalt yağı.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
adem iyi titanda krank bozmadın. 250gr bayaa azmış.
doğrusu ben krank yediğimde motordan 1 gram yağ çıkmamıştı :)
1 litreden fazla yağ koymuştuk :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç gerek yok. Tam 1 litre koydum.
Tahsin titan 200 gr yağla bile gider. Yağı tamamen boşalltığında krankın altında çanaklar var. Orda 200 gr kadar yağ kalıyor. 250 de içinden çıktı etti 450 gr. Çok bile. Yatak matak sarmaz o 250 gr yağla. Ama ybr veya wolf okadar yağla gitmez. Onu söylüyeyim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Senin hesapta 450 gr yağ var içinde diyordun işte abi o hesap buda :) :) Yağ çubuğunda yağ işareti gidene kadar sürmüş arkadaş.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben bakmadım ama kesin çubuk yağa değmiyodu :) o adamada helal olsun. Ne ybr miş mübarek :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Baya önce okumuştum bunu o ara kendi motorumla kuryelik yapıyordum diyordum bari alayim bi ybr :) :) Sonradan fatihe uyduk salcano aldık.Ama memnunum :) :) Tabi birde şöyle bir soru var kendi motorumla kuryelik yapmaya devam etseydim acaba memnun olacakmıydım salcano bana para kazandıracakmıydı ?? :D :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst