Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yazmayı unuttum. Yağı değiştirdikten sonra eksoz dibi kaçırıyoduya fıtı fıtı diye, dedim alyan anahtar var bi sıkayım bakam. Taktım alyanı, ikisinide yarım turu geçkin sıktım. Dahada sıkem hiç kaçırmasın derken alyan iflas etti yalama oldu. Bi çıkardım, ucu yusyuvarlak olmuş :sunny: fıtı fıtı sesi kesti motor. Sadece eksoz sesi :)
bu arada bikaç gündür yedekte geziyodum. Pompacıya yanaştım. Doldurttum. 60 tl ye 13 litre benzinle doldu. Km yi yazdım. Bakam yedeğe kadar kaç km gidecek. En son 440 km falan gitmişti şehir içi artçılı, dağ tepe düz bayır :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi aklıma gelmişken sorayim.Şimdi ben genelde sakin yollardan gidiyorum (örn:Uşak-Dinar (120km)).Yol üzerinde köyler var ama lastikci yok.Tubless lastiğin içine iç lastik koysak patlarsa söküp yama yapılabilir.Hem şişirmek için illa basınçlı hava aramaya gerek kalmaz.Herhangi bir problem yaratırmı ki ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
motor birebir aynı. söktük baktık.
ama motorun tamamı yansanayi parçalar kullanılarak yapılmış.
genede ybr motorunun yan sanayisi bile 2-3 çinliyi eskitir düşüncesindeyim.

bu arada benim sinyal 2. kez arızalandı.
bu sefer sol sinyal arızalandı.
sağ sinyal çalışıyor.
sol sinyalde paneldeki sinyal göstergesi normalden hızlı hızlı yanıyor. ama sol sinyal yanmıyor.
motoru aldığımın 2. günüde flaşör patlamıştı.sinyaller hiç çalışmıyor.
nedir benim bu sinyallerden çektiğim..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Seninde nedir bu çektiğin abi.Fatihin motor kaza geçirdi bir ampul bile patlamadı hala orjinal ampullerle kullanıyor 3 yıldır.Sen yok ampul patladı yok orası çatladı bugün şu oldu derken masraf açıyor sana :) :) Kontrol et elektrik tesisatını şase alıyordur yada oksitlenme yapmıştır.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla anlamadım meriç. hadi motoru zorladık patlattık, len bu sinyalidemi zorlayıp patlattık ?
çok sinyal veriyorum dayanamadı :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Kaldırıma hızlı inip çıkıyorsan veya bu şekilde darbe alıyorsa motor ampul patlatabilir.Sonuçta ampulün içinde ince tel var kopar kopar yani :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç tubless lastiğin içine şamriyel koyup kullanma. Çok başını ağrıtır. Tubless olarak kullan. Patlasa bile şişire şişire lastikçiye kadar gider. Sağlam bi pompa, bide lastik tamir köpüğù işini görür. Tubless kolay kolay patlamaz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç patladımı şişiremezsin. Şişirsen 10 metre gidemezsin. Ama tubless şişirdinmi 10 km gider. Lastikçiyi bulana kadar arada bi şişir devam et. Şamriyelliyle bu mümkün değil.
Tatlı biz motor yerine araba alanlarla konuşmuyoruz. :queen: git sen tipo, uno sayfalarında takıl. :santa:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
meriç patladımı şişiremezsin. Şişirsen 10 metre gidemezsin. Ama tubless şişirdinmi 10 km gider. Lastikçiyi bulana kadar arada bi şişir devam et. Şamriyelliyle bu mümkün değil.

Sorun buysa sorun değil.Lastikciye gitsemde ben söküp takıyorum zaten lastiği abi.Söküp taktıktan sonra yamasınıda patladığı yerde yaparım içlastikli olduktan sonra problem değil.Zaten bu yüzden diyorum içlastik koyayim diye :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hey Allahım Yaaa.:pr: biri şu meriç arkadaşıma tubless lastiklerin iç lastiklilerden daha iyi olduğunu anlatsın :santa: :queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
meriç senin lastik işi içine kumaş pantolon onun üstüne levis kot giymeye benzemiş :)
olacağı varsa olur. tubeless in ilacı lastik tamir spreyi. kullananlar memnun. hatta kullanıp lastiği tamir ettirmeyi unutanlar var :)
oda olmadı ufak bi pompa al yanına.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:02 ----------

ha bide biz motora 200kg yüklediğimizde e5te giderken yaylandıkça taktak diye vurma sesi geldi alttan. sanırım amortisör kapanınca vurma sesiydi.
amortisör sertlik ayarı var bildiğim. ben yapabilir miyimki ? yapan varmı ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bugün gene boş durmadım.Led firen lambası yaptım.İşte resimler :) :)

61005317.jpg


70929675.jpg
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meriç senin lastik işi içine kumaş pantolon onun üstüne levis kot giymeye benzemiş :)
olacağı varsa olur. tubeless in ilacı lastik tamir spreyi. kullananlar memnun. hatta kullanıp lastiği tamir ettirmeyi unutanlar var :)
oda olmadı ufak bi pompa al yanına.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:02 ----------

ha bide biz motora 200kg yüklediğimizde e5te giderken yaylandıkça taktak diye vurma sesi geldi alttan. sanırım amortisör kapanınca vurma sesiydi.
amortisör sertlik ayarı var bildiğim. ben yapabilir miyimki ? yapan varmı ?
Amortisör sertlik ayarını Salcanoda değilde scooterde yaptım Tahsin yalnız amortisör anahtarı alman lazım, yoksa amortisör anahtarıyla istediğin ayarı yaparsın.
Lastik tamir spreyi kullandım tavsiye etmem,sıvısını kullandım daha iyi otomatik patlağı tamir ediyor scooterde kullandım 6 sene lastik patlamadı sağlıcakla...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
sağolasın abi servise ayarlatayım amortisörü. motor nasıl gidiyor ? sıkıntı varmı ?

meriç güzel olmuş led. bende flaşör aldım 8tl. gene kazıklandım herhal :)
flaşörün yeri neresi wolfte ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Akünün yanında abi 3 kablolu bizim flaşörler umarım bu şekilde almışsındır.Birde gene kazıklanmışsın sanırım ben daha önce şirket motorununkini 2-3 defa değiştirdim.5 liraya satıyorlardı ıspartada :) :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
aynen bizim burların en kazıkçısıdır :)
iki ayaklısını vermiş bide. denedim çalışıyor. ama sesi çıkmıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

bide flaşörün yanında gene soketli bişey var. o nedir ?
bide sigorta kutusu nerde ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst