- Katılım
- 6 May 2010
- Mesajlar
- 1,685
yaza kayınço almazsa motoru tabi.mayısta gel. İlk haftası falan.
Alırsa alır abi yapcak birşey yok
yaza kayınço almazsa motoru tabi.mayısta gel. İlk haftası falan.
selam. Demin 2 motorunda yağlarını değiştirdim. Titan 1200 km oldu çıkan yağ 250 gr. :sunny: :santa: :queen: en son usta değiştirmişti. Herhal kötü yağ koydu. Kayınço 10 günde 1000 km yapmıştı. Kestire kestire kesicide gezer. Yağ mağ kalmamış. :sunny:
gelelim salcano wolfe. 2500 km olmuş, çıkan yağ 900-950 gr civarı, 34500 km de motor. Saygılar.
Yuh diyorum nası motor kullanmak,yağ falan geçte o egzos çıkışını nası eritmiş :silent:Ben söylüyeyimde sonra sorun olursa bilmiyordum deme abi![]()
![]()
Şu konuyu bir oku abi![]()
http://www.ikiteker.org/modules.php...opic&t=15541&postdays=0&postorder=asc&start=0