Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ilk günkünden daha sessiz oldu motor.
ybr krankı taktım dedi.
ısınınca gelen şıkırdama sesi gitti.
ama çekiş düşük. 1000km motoru zorlama dedi.
basmıyacam bundan sonra motora.
patlıyo :) zararı bana

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

ybr motoru olmasının faydası 1 saat bile sürmedi bu işlem.
ilk defa salco sökmesine rağmen gözü kapalı söktü taktı usta.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar koruma demiri almıştım bu gün takayım dedim uymadı üst kısım ters geldi sizin aldıklarınız uymuşmuydu bir işlem yapmadan takabilmişmiydiniz.Takan arkadaşlar biriniz ön bağlantıları gözüken foto koyabilirmisiniz teşekkürler.
Tahsin yeni motorunu kasmadan kullan hayırlısıyla:) (koruma demiri fotosunu birazdan koyucam)




8
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
abi benim koruma demiride uymadı. sabunlayıp uydurdular. güzel oldu sabah bi resim çekip yollarım.
sanırım ybr ile egsoz farklı olduğundan ybr demiri uymuyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
ilk günkünden daha sessiz oldu motor.
ybr krankı taktım dedi.
ısınınca gelen şıkırdama sesi gitti.
ama çekiş düşük. 1000km motoru zorlama dedi.
basmıyacam bundan sonra motora.
patlıyo :) zararı bana



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

ybr motoru olmasının faydası 1 saat bile sürmedi bu işlem.
ilk defa salco sökmesine rağmen gözü kapalı söktü taktı usta.

Abi geçmiş olsun.
Şöyle 5000 km'den sonra istediğin performansı alırsın.
Vardır bir hayır de sen yine de.

Bu arada;
Ocaktan sonra bu motorun fiyatında artış olur mu?
Yeni yıl diye?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hep artsa 50 artar bilemedin 100tl artar uğur. anormal artmaz.

adil abi plakayı kaça çıkardın. sigorta kaç para tuttu ?

bide mtv nezaman yatırırız biz bu motora ?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi benim koruma demiride uymadı. sabunlayıp uydurdular. güzel oldu sabah bi resim çekip yollarım.
sanırım ybr ile egsoz farklı olduğundan ybr demiri uymuyor.
Hemen cevap verip sıkıntıdan kurtardığın için sağolasın Tahsin:) acaba dedim satan üçkağıdamı getirdi beni :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Motor fiyatı tabiki artar.Sebebi şu.KDV ve OTV , MTV hepsi artacak yılbaşında enfilasyon oranında oda tabi tüketiciye yansıyacak.

Şu koruma demiri olayıda anlamadım ben kendim taktım herhangi bir uyumsuzluk ve sıkıntı yaşamadım.Ya sorun sizde ya bende :) :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
banada servis ybr demiri uyuyor. daha önce taktık sıkıntı yok dedi. motoru götürdüm takamadı. eksoz farklıymış yeni model wolflerde. o yüzden demir birebir uymuyor. eski model wolflere şık diye uyuyomuş.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep artsa 50 artar bilemedin 100tl artar uğur. anormal artmaz.

adil abi plakayı kaça çıkardın. sigorta kaç para tuttu ?

bide mtv nezaman yatırırız biz bu motora ?[/QUOTE
Tahsin ben trafik müşavirine verdim mtv hariç hepsi 275 tl aldı fiat bana iyi geldi,akşam vercekti beklemedim yarın alıcam.MTV 2012 iki taksidi ödediysen Ocak 2013 te ödeyecen bizim motorların 90tl taksitle 45+2...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

Rapsy bana verdikleri koruma demiri bu seninkiyle birmi?Tahsin seninkide böylemi?Üst kısım ters geldi...
resim011n.jpg
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
O resmen ters kaynatılmış gibi :silent: Her motosiklette, uysa bile çıkıntı durur ki bu, ne akla hizmet böyle ters yapmışlar acaba :silent:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ben bu ürünün siyahını kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadan taktım kendim.

urunresim.asp
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bugün zincir sordum. Normal zincir 30-35 tl civarı, o-ring li zincir 70-75 tl civarı. Bugünlerde titana biniyorum. Uzun farı patlaktı, mavi lamba, beyaz ışık veren lamba taktırdım. Yani çakma zenon. 10 tl.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
bugün zincir sordum. Normal zincir 30-35 tl civarı, o-ring li zincir 70-75 tl civarı. Bugünlerde titana biniyorum. Uzun farı patlaktı, mavi lamba, beyaz ışık veren lamba taktırdım. Yani çakma zenon. 10 tl.

Abi senin parçacı kazıkçı çıkmış ben yedek olanı 15 liraya almıştım.Oringliyede 45-50 lira civarı demişlerdi.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim koruma demirini yanlış verdiler galiba,rapsy senin demirin alt motaj kısmı demirleri yukarı bakıyor benim aldığım düz ne altı tutuyo ne üstü,bu hangi motorun acaba:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst