- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
ilk günkünden daha sessiz oldu motor.
ybr krankı taktım dedi.
ısınınca gelen şıkırdama sesi gitti.
ama çekiş düşük. 1000km motoru zorlama dedi.
basmıyacam bundan sonra motora.
patlıyo
zararı bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------
ybr motoru olmasının faydası 1 saat bile sürmedi bu işlem.
ilk defa salco sökmesine rağmen gözü kapalı söktü taktı usta.
ybr krankı taktım dedi.
ısınınca gelen şıkırdama sesi gitti.
ama çekiş düşük. 1000km motoru zorlama dedi.
basmıyacam bundan sonra motora.
patlıyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------
ybr motoru olmasının faydası 1 saat bile sürmedi bu işlem.
ilk defa salco sökmesine rağmen gözü kapalı söktü taktı usta.
