Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu arada honda cb 125 kullanıcıları sayfası 199 da. Bizim sayfa 207 ya ulaşmış. Baya bi gelişme var bizde :) ybr nin bile çakması hondayı geçer :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@ Sağolasın Tahsin,merak ettim senin keçeler neden patlamış?
@Fatih kardeşim sanada hayırlı teskereler Allahın izniyle git gel...

zaten yağ eksiltiyodu. bende devamlı dipgaz kesicide sıkıştırıyodum motoru.
keçe patlamış. yağına baksam gene anlardım. bakmadım.
yolda taktak ses yaparak stop etti.
bi baktım motor yanıyo.
yağına baktım gram yağ kalmamış.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
zaten yağ eksiltiyodu. bende devamlı dipgaz kesicide sıkıştırıyodum motoru.
keçe patlamış. yağına baksam gene anlardım. bakmadım.
yolda taktak ses yaparak stop etti.
bi baktım motor yanıyo.
yağına baktım gram yağ kalmamış.

Abi zaten yağ eksiltiyordu deme yanlış yorumlamışsın.keçeyi patlatmıssın oradan yağ kaçırıyormuş.Kontrol etmediğinden ve motoru hor kullandığından dolayı böyle bir olay geldi başına :) Lütfen motorumuzu kötülemeyelim.Senin aldığından beri yaptığın kmden daha fazlasını 1 gezide yaptık biz yaz sıcağında :) tık demedi bizimkiler. bknz:Erdek Gezisi (1700 km)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezgin motor arkadaşım güle güle bin motoruna. Allah kaza bela vermesin.
Sağolasın,cümlemize kaza bela vermesin...Yeni resimlerim.

resim003no.jpg

resim005tu.jpg

resim004j.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyi akşamlar arkadaşlar. Benim motor durdugu zaman zincirin alt kısmı z gibi duruyor. Yani dümdüz durmuyor. Bazende ön dişli atlar gibi çat diyor. Galiba zinciri değiştireceğim. Ömrü bitmiş gibi duruyor, gözüküyor.

Gezgin motor arkadaşım o lastiklerle gezme. Değiştir, prelli, mıchelın falan taktır. Motorun güzel.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi dediğin şekili anlamadık.Nasıl yani? fatih o zinciri değiştireli pek olmadı sanmıyorum.o diş atar gibi dediğin şey genelde ısınınca mı oluyor? Resim falan yükleme şansın varmı ?

---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

Telefondan şu siteye girerek resm yükleyebilirsin.

http://www.yollayap.com/_to-upload-mobile.htm
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar arkadaşlar. Benim motor durdugu zaman zincirin alt kısmı z gibi duruyor. Yani dümdüz durmuyor. Bazende ön dişli atlar gibi çat diyor. Galiba zinciri değiştireceğim. Ömrü bitmiş gibi duruyor, gözüküyor.

Gezgin motor arkadaşım o lastiklerle gezme. Değiştir, prelli, mıchelın falan taktır. Motorun güzel.
Sağolasın Adem arkadaşım.Rapsy arkadaşım zincirlerin yeni değiştiğini yazmış fakat kalitesiz bir zincirse esnemiş olabilir Rapsy nin dediği gibi zincir esneyip dişlilerde takılıyor olabilir veya çok bollaşmış gerdirirsin.Lastiklerimi değişeceğim plaka ruhsat daha çıkmadığı için binmiyorum zaten sağlıcakla.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şimdi motor duruyor, zincire bakıyosunuz gözüküyor. Zincir bi bakla yukarda, bi bakla asada s harfi gibi duruyor. O kadar yağlıyorum çok sert. Motorun ruhundan anlarım ben. O zincir adam olmaz. Değişecek.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
şimdi motor duruyor, zincire bakıyosunuz gözüküyor. Zincir bi bakla yukarda, bi bakla asada s harfi gibi duruyor. O kadar yağlıyorum çok sert. Motorun ruhundan anlarım ben. O zincir adam olmaz. Değişecek.

Değiştir madem için rahat etsin abi :) Benim gibi yedekliyen birisi olsan şimdiye 10 defa değiştirmişsin.Evde hertürlü yedek parça var :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
şimdi motor duruyor, zincire bakıyosunuz gözüküyor. Zincir bi bakla yukarda, bi bakla asada s harfi gibi duruyor. O kadar yağlıyorum çok sert. Motorun ruhundan anlarım ben. O zincir adam olmaz. Değişecek.

Aynı durum bendede var abi, daha 5-6000 km de ama zincir katılaşıyor bakla bakla, gazyağında bekletiyorum şıkır şıkır oluyor salınıyor, sonra takıp yağlayıp 50 km yol yapınca yine sıkışıp katılaşıyor. Bayağa uğraştım ama benimkide adam olmuyor.

Değiştirmekten başka çare yok hakkaten, bakınca yeni gibi ama özünde perte çıktı besbelli ::huuuh::
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aynen ferdinandd. Zincir ne yaparsam yapayım taş gibi. İlk fırsatta değiştirecem. O ring li bulabilirsem takarım.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
aynen ferdinandd. Zincir ne yaparsam yapayım taş gibi. İlk fırsatta değiştirecem. O ring li bulabilirsem takarım.

Değiştirme bana sorarsan abi.O zincir benim bildiğim 15 bin anca yaptı.Temizleyip güzelce bir yağlasan çözülür.Ama illa değiştirecem diyorsan değiştir :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok meriç o zincir mefta olmuş. Bi ara baya bi yağsız kullanılmış gibi. Değiştirmezsem içim rahat etmeyecek.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Değiştir gitsin abi o zaman sen kafaya koymuşsun değiştirmeyi.O-ringli al bari de bir işe yarasın.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o ringli zincir kaç lira? Daha çokmu dayanıyor? Bakalım hayırlısı. Bugünlerde pek vaktim yok ama inş. En kısa zamanda yenilerim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adem bence az daha sabret sezona girerken değiştir- ki yağmur çamurdan zarar görmesin yeni aldığın zincir :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi ben dayanırım ama zincir dayanmaz gibi. Durum onu gösteriyor. Kurumuş, küflenmiş zincir görmüşsünüzdür kazık gibi. Onun yağlı hali. Ben bile ne olmuş bu zincire diyorum. Yani yolda çat diye kırılıp arka lastiğe dolanıp, lastiğin kitlenmesini istemem. Malum tsubasa nın başına gelmişti. Bu aralar tusubasa kayıp. Telefonu olan varsa bi arasın bi zahmet. Veya tel no sunu bana özelden atsın.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
benim zincir de çatır çatır ses çıkarıyor. hep yağmurda gidiyorum. daha bakımda gazyağıyla temizletip yağladım gene hem bollaşmış hem de yağsız kalmış.

bu derde çözüm zincir muhafazası mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst