abi artık fatihin iyi haberlerini senden alırız.
Bugün yanımdan bi motor geçiyor, benim arkayı gösterip bişey dedi anlamadım. Durdum baktım plaka vidasının biri düşmüş, ötekide gevşemiş düştü düşecek :sunny: elimle öteki vidayı söküp plakayı aldım elime. Evde güzelce taktım.
adem senin motorda amma titriyor baksana plaka düşüren cinsten:hmy::
hayatımda ilk defa duydum bu işi::ban::
Geeeeelll bakalım geeeellll :cherry: eee Allah böyük geçen sene bana iyi hava atıyodun biz burada soğuktan donarkene diyodun bana kısa kolluyla geziom her gün motura biniyom deye![]()
Şaka bi yana sayfamızın mimarı medar-ı iftiharımız 280 fatih askerliği boyunca bana emanettir arkadaşlar gözünüz arkada kalmasın :king:
@ Sağolasın Tahsin,merak ettim senin keçeler neden patlamış?kazasız belasız kullan abi.
aynı benimkinden. yağını sık sık kontrol et abi. eksiltirse hemen keçeleri kontrol ettir. yoksa benim gibi motoru indirirsin
boza boza öğrenicez inş
bugünde eksozu parçalayıp birleştirdik.
yarından sonrada motoru parçalayacağız.