Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
okadar uzun yokuş denemedim. e5 altgeçit girişindeki inişde denedim. 100gitti en fazla.
zankdiye 80e çıkıyor benimki. sonra yavaşça 85-90. 0

şu katalizörü iptal edeyiim. motorda açılsın. sabit 100-110 giderim. yeter oda.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsin arkadaşım açılsın diye kesiciye sokarken motoru öldürdün galiba. 11 hp bi motorun düzdeki tek kişi hakkı 105 km dir. 10 hp 95 tir. 12.5 hp nin 110-115 tir. 14 hp nin 120 dir. 22 hp nin 135, 26 hpnin 150, 29 hp nin 160, 33 hp nin 170 civarıdır. Bu hp deki motorlar bu hızlara çıkmıyosa sorun vardır.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
tahsin kardeş....ben demiştim lafını söylemek hoşuma gitmese de ...kardeş motora bsy olacağı belliydi bence basından beri ..neyse artık olan olmus ,insallah garanti karsılar ,bundan snra da braz özenli kullanırsın motosikletini ...
Allah kazasız belasız bindirmeyi nasib etsn ...
herkese hayırlı geceler
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar nasılsınız yarın akşam yola çıkıyorum nasipse yer belli oldu
Eskişehir il jandarma komutanlığı ahmet abi hazırlan yanına geliyorum :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Geeeeelll bakalım geeeellll :cherry: eee Allah böyük geçen sene bana iyi hava atıyodun biz burada soğuktan donarkene diyodun bana kısa kolluyla geziom her gün motura biniyom deye :p
Şaka bi yana sayfamızın mimarı medar-ı iftiharımız 280 fatih askerliği boyunca bana emanettir arkadaşlar gözünüz arkada kalmasın :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi artık fatihin iyi haberlerini senden alırız.

Bugün yanımdan bi motor geçiyor, benim arkayı gösterip bişey dedi anlamadım. Durdum baktım plaka vidasının biri düşmüş, ötekide gevşemiş düştü düşecek :sunny: elimle öteki vidayı söküp plakayı aldım elime. Evde güzelce taktım.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi iyi arkadaş uyarmış yoksa biton uğraş plaka işi.Allaha şükür bugüne kadar hiç böyle birşeyle karşılaşmadım.Vidayı takarken ucuna biraz sıvı conta sürüp takarsan sarsıntıdan gevşemesini engeller
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
evet eksozcuda eksozu 4 parçaya böldük.
mamafiğ katalitik konvertor falan bulamadık. geri kaynakladık sonra. az önce taktım. sorun yok.


katalitik konvertoru bulana 10.000tl ödül :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
üst kapaktan çıkıp depo altına gidiyor. Orda dönüşüp tekrar karburatör ile silindir arasındaki o hava yakıt borusu varya ordan tekrar silindire veriliyor. Eksozda bişey yok. Yanlış yerde arıyosun. Veya ben yanlış biliyorum? Honda cg ler de o geri dönüşüm var, 11 hp, aynı model, %100 aynı parçalardan oluşuyor, sadece geri dönüşüm yok, 12.5 hp. Titan modelleri yani. 1.5 hp yi o geri dönüşüm yiyor yani.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
abi en azından eksoz kısmında motoru engelleyici hiçbişey yok. ondan emin olduk.
15tl de egsozcuya gitti.

senin dediğin boruyu yarın deniyeceğim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi artık fatihin iyi haberlerini senden alırız.

Bugün yanımdan bi motor geçiyor, benim arkayı gösterip bişey dedi anlamadım. Durdum baktım plaka vidasının biri düşmüş, ötekide gevşemiş düştü düşecek :sunny: elimle öteki vidayı söküp plakayı aldım elime. Evde güzelce taktım.

adem senin motorda amma titriyor baksana plaka düşüren cinsten::eek:hmy::
hayatımda ilk defa duydum bu işi::ban::
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm arkadaşlara selamlar,8 gündür İstanbuldaydım sonunda eve döndüm.Tahsin yazıları okudum motorun için üzüldüm keşke kurcalamasaydın...Buraları yağışlı olduğundan resimler kötü şimdilik bunları koydum sağlıcakla...
resim008jb.jpg

resim007p.jpg

resim006u.jpg

resim003d.jpg

Garaj içinde çektim...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
kazasız belasız kullan abi.
aynı benimkinden. yağını sık sık kontrol et abi. eksiltirse hemen keçeleri kontrol ettir. yoksa benim gibi motoru indirirsin :)
boza boza öğrenicez inş :)
bugünde eksozu parçalayıp birleştirdik.
yarından sonrada motoru parçalayacağız.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Geeeeelll bakalım geeeellll :cherry: eee Allah böyük geçen sene bana iyi hava atıyodun biz burada soğuktan donarkene diyodun bana kısa kolluyla geziom her gün motura biniyom deye :p
Şaka bi yana sayfamızın mimarı medar-ı iftiharımız 280 fatih askerliği boyunca bana emanettir arkadaşlar gözünüz arkada kalmasın :king:

aynen abi sana takıldık biz görcez şimdi o soğukları :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazasız belasız kullan abi.
aynı benimkinden. yağını sık sık kontrol et abi. eksiltirse hemen keçeleri kontrol ettir. yoksa benim gibi motoru indirirsin :)
boza boza öğrenicez inş :)
bugünde eksozu parçalayıp birleştirdik.
yarından sonrada motoru parçalayacağız.
@ Sağolasın Tahsin,merak ettim senin keçeler neden patlamış?
@Fatih kardeşim sanada hayırlı teskereler Allahın izniyle git gel...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst