Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bilmiyorum meriç.
yağmur yağmasa kurcalıyacam biraz da.
hele bi yağmur dinsinde.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Tahsin usta dediğini ben de yapayım. Şimdi telefondan pek anlamadım gece resimleri iyice incelerim.

Peki üst kapakta bi boru yukarı gidiyor, o ne? Metal boru. Esdlerde orasi kapatılmış. Sağ tarafta üst kapakta.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
maxi katalik konvektör o. İptali hp yükseltiyomu yükseltmiyomu denemek lazım.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
çok yakarsa karbüratörle çözeriz onu sıkıntı değil adem abi.Max yakacağı 3.5 - 3.6 lt civarı.Motor stabil 100 gitcek olursa oda o kadar önemli değil.Şu hali ile 15 dişliyle 90 la stabil gitmek mümkün.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ya emin değilim değişik kokuda bi hava yolluyo hava filtresine. egsoz gazı gibi ama soğuk. egsoz değil gibi. pis bi koku.

ama neden motora geri döndürülüyor bu hava ?
gaz versem bile borudan gelen hava değişmiyor. oda garip.

acaba yağ karter soğutucu gibi bişeymi ?
bu arada ben hava filtresini takmayı unutmuşum test yaparken.
85 yerine 95 gitmesi filtredende olabilir emin değilim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
ya emin değilim değişik kokuda bi hava yolluyo hava filtresine. egsoz gazı gibi ama soğuk. egsoz değil gibi. pis bi koku.

ama neden motora geri döndürülüyor bu hava ?
gaz versem bile borudan gelen hava değişmiyor. oda garip.

acaba yağ karter soğutucu gibi bişeymi ?
bu arada ben hava filtresini takmayı unutmuşum test yaparken.
85 yerine 95 gitmesi filtredende olabilir emin değilim.

Filtre açıkken daha iyi hava aldığından daha iyi gider motor normal olarak.O boru benim dediğim gibi birşey olabilir.Motoru çalıştır yağ cubuğunu çek oradan bir hava geldiğini göreceksin.Bu havanın sıkışıp bir yerden patlak vermemesi için havalandırma konulmus olabilir.Kokusuda yağ kokusu olabilir.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çok yakarsa karbüratörle çözeriz onu sıkıntı değil adem abi.Max yakacağı 3.5 - 3.6 lt civarı.Motor stabil 100 gitcek olursa oda o kadar önemli değil.Şu hali ile 15 dişliyle 90 la stabil gitmek mümkün.

harbi sizin motorlar stabil düzde 100 gitmiyomu? Ben artçımla 105 km civarı gidebiliyorum. Hertürlü kanıtlarımda. Ya benim motor iyi açılmış, yada sizinkilerde problem var.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.


adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.


adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?

adem abinin motorda 15 dişli var zaten.Bizim motora max takabilceğimiz dişli 16.Onuda motor yemez :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.


adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?

diyelimki dümdüz yolda 4 cü viteste 70 e geldim, 5 e attım gazladım rahat çıkar 105 e. Yani 4 te zorlayıp, 100 e çıkıp 5 e sallamıyorum. Zaten düşük viteslerde zorlamıyorum. Fatih nerdeyse türkiye turu yapmış, iyi açılmış uzun yolda.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) abi 6500 devir en iyi torku verdiği devir.şimdi 16 dişliye çevirsek birazda güçü arttırsak belki olabilir.15 dişli ile 86-87 km hızla gidiyor 6500 devirde. Bir ihtimal işte.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aynen abi.15 le duruyor zaten şuanda.Satarsak iyisinden bir gs500 alacaz :) o zaman çıkarım istediğim süratle rampayı
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
vaaay dişliler 15 , keyifler yerinde hee.
ben burda kesiciden kesiciye sokayım motor 100 görsün diye.
ilk fırsat bende takacağım 15 dişliyi.
motor biraz yüksek devirlere alışsında..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst