Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ahmet abi simdi okudum yazıları show yapmıssın gene tebrıkler.ademcım teklıf verırken bıraz daha secıcı ol lutfen ne o oyle uflermısın felan...allah korusun ufleyıverırler sonersın......f54 nerelerde sahı ahmet abının demıslıgı alıversın ademın gazını hemde bodrumlara gıtmeden aha burdan yazsa yeter...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bugüne kadar hic jiklesiz çalışmadığı olmamıştı. bu sabah hava 1 derece.
çalıştıramadım motoru. lan dedim jikle acaba bu iş içinmi ? hemen çektim. anında çalıştı.
bende ne gereksiz şeymiş diyodum
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
bugüne kadar hic jiklesiz çalışmadığı olmamıştı. bu sabah hava 1 derece.
çalıştıramadım motoru. lan dedim jikle acaba bu iş içinmi ? hemen çektim. anında çalıştı.
bende ne gereksiz şeymiş diyodum
Bende baktım derece 2 olmuş, tamam artık eşeği samanlığa bağlama zamanı gelmiş dedim. Haftasonu aküsünü falan söküp yularını bağlayayım ben şunun :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sabah 3-5 derece arasıydı hava 7 gibi. Çalıştırıyom stop ediyo. İlk defa jikle kullandım. Arada işe yarıyo yani.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
meriç senin wolf jiklesizmi çalıştı bugün ?
ha bide sanırım wolfun yakabileceği en fazla yakıtı buldum.
100 kmde 3.5 lt yaktırdım :)
hiçdurmadan dipgaz. tüm vitesleri kesicide attım. yani 10.000 devirde attım.
büyük ön cam ve.perdeli koruma demiri takılı. kilometre 1200 oldu.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsin hızlı yaşayanlardan. Ama çaktırmıyor. Ben daha motoru aldı alalı 1 kere bile kesiciye sokmadım. Made in zarar. Hem motora hem keseye.ama deponun üstüne zeytin çuvalı koyup dağda eşek yolunda rampada zeytin çuvalı çekiyorum. 2 ye atmak mümkün değil. Zaten 1 de zor çekiyor. Ama yol bozuk ve rampa o yüzden.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi şu katalizör işini biraz araştırdımda bir sitede şöyle bir yazı buldum

sana söyliyim kardeşim bu gücü nereden kıstığını eksantrik dişlisinden 2004 lerinkinde 36 diş var 2006 ve üzerinde ise 34 dişli var kayıp buradan kaynaklanıyor

birkaç parça sitesinden araştırmak lazım arkaaşın dediği doğrumudur değilmidir diye.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
meriç senin wolf jiklesizmi çalıştı bugün ?
ha bide sanırım wolfun yakabileceği en fazla yakıtı buldum.
100 kmde 3.5 lt yaktırdım :)
hiçdurmadan dipgaz. tüm vitesleri kesicide attım. yani 10.000 devirde attım.
büyük ön cam ve.perdeli koruma demiri takılı. kilometre 1200 oldu.

Tahsin kardeş böyle gidersen motoru avuçlarsın habern olsn...
" Motorunu en çok seven ona en iyi bakandır "unutma bnu ...
Yarın öbürgün Şikayetler başladığında şuçu Salko'ya bulma...
bunlar sadce benden dost tavsiyesidir .... tekern düz bassın
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hayatım boyunca düşük motor hacimli arabalar kullandım adem. hayatım dediğim 12 yıllık şöförlük hayatımda :)

hep ezildim. hep geçildim.
halihazırda benim arabanın bile motoru 1.3. 75 beygir. gazlasan tınlamaz. fren desen allahlık.

wolfte atıyorum yılların ezikliğini. kalkışta beni katlayanları şimdi aynadan izliyorum. en kkötü kafa kafaya gidiyoruz.

du bakiim , ben parçalamazsam kimse parçalayamaz wolfu. bedavaya sağlamlık testi yapıyorum wolfe.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tamam sağlamlık testi yapıyorsunda motoru eline aldın mı dersin dandik motor orasından ses geliyor burasından yağ kaçıyor diye :) :) Maceraya gerek yok tın tın bin işte abi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Adem abi şu katalizör işini biraz araştırdımda bir sitede şöyle bir yazı buldum



birkaç parça sitesinden araştırmak lazım arkaaşın dediği doğrumudur değilmidir diye.

bizimkiler 2004-2005 kopyası değilmi? Belki bizimkilerde 2004 le aynı ekzantrik dişlisi var. Ybr ler katalizatörlü 10 hp. Bizimkiler katalizatörlü 11 hp. Belki 1 hp fark ordan? Bizimkisi 2004 ün katalizatör takılmışı olamazmı? Belki aynıdır? Olabilirmi?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
evet motor patlayacak sanırım :).
daha şimdiden 4 viteste 6000 devir ve üst devirlerde "vonnn vonnn vonnn" sesi geliyor motordan . mr makinasına girmişsin gibi. gaz kesince gidiyor.yüke binince başlıyor.
diğer viteslerde sorun yok.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
bizimkiler 2004-2005 kopyası değilmi? Belki bizimkilerde 2004 le aynı ekzantrik dişlisi var. Ybr ler katalizatörlü 10 hp. Bizimkiler katalizatörlü 11 hp. Belki 1 hp fark ordan? Bizimkisi 2004 ün katalizatör takılmışı olamazmı? Belki aynıdır? Olabilirmi?

abi oynucagin 2 - 3 hortum dene ne olacak o kadar çok kafaya takma test edersn begenmezsen orjinale çevirirsin
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyide nerden anlıcam katalizötörü kapatınca hp sinin arttığını? Uzun yola çıkmam lazım. Orda anlarım belki. Ama hava hergün yağmur, boş vaktimde yok pek bu sıralar.bi ara denerim ama.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi motoru değiştirdim. Bu sefer f54 ü tokatlıcam. Tokatlayamadım, katalizatörü iptal etçem tokatlıcam. Gene tokatlayamadım, motoru değiştircem. :queen: hırs yaptım hırs. :)
yaw adem seni her geçtiğimde ayık kafa ile geçtim ama inanki 2 duble votka içsem sen arkamda kaybolmayı bırak toz olur uçarsın
hele hele 2 kadeh şarap içsem sana 2 km avans versem gene beni yakalamayassın haberin ola
hele sen bi gel sakarya ya bak gör sana ne yapıyorum :pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
olum benim sakaryaya gelmem senin sonun olacak. Düzdede kaybolup gitçen arkamdan rampadaki gibi. Mezarını ve imamın kayığını hazırla :pl: fıçıyla içsen yaramaz artık sana :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst