maxi katalik konvektör o. İptali hp yükseltiyomu yükseltmiyomu denemek lazım.
ya emin değilim değişik kokuda bi hava yolluyo hava filtresine. egsoz gazı gibi ama soğuk. egsoz değil gibi. pis bi koku.
ama neden motora geri döndürülüyor bu hava ?
gaz versem bile borudan gelen hava değişmiyor. oda garip.
acaba yağ karter soğutucu gibi bişeymi ?
bu arada ben hava filtresini takmayı unutmuşum test yaparken.
85 yerine 95 gitmesi filtredende olabilir emin değilim.
çok yakarsa karbüratörle çözeriz onu sıkıntı değil adem abi.Max yakacağı 3.5 - 3.6 lt civarı.Motor stabil 100 gitcek olursa oda o kadar önemli değil.Şu hali ile 15 dişliyle 90 la stabil gitmek mümkün.
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.
adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?
abi düzde gidiyor o kadarda öldürme.ama rampayı 100 le çıkamıyor![]()
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.
adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?