Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
SalcanoSalcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
olm ne yiyip içion sen orlarda gazın var gaz yapmışsın gene :cherry: iyide Sakarya nereeee Bodrum neree F54 her defasında gelipte gazını alcek değil ya :queen:
abi motoru değiştirdim. Bu sefer f54 ü tokatlıcam. Tokatlayamadım, katalizatörü iptal etçem tokatlıcam. Gene tokatlayamadım, motoru değiştircem. :queen: hırs yaptım hırs.
yok abi tek rakibim f54. Köşeyi döner dönmez motorla sakaryaya gidip tokatlayıp gelicem. Olmadı başka motorla tekrar gitçem. :santa: ama dur bi şu köşeyi dönem ondan sonra.
İyi giderken banada uğrada senin motura bi okuyup üfletem cübbeli olmasalarda buralardada var derin hocalar :cherry: ama sende olki moturun üstünde sanada üflesinler moturdan çok sana lazım çünkü :queen: