Tahsin abi yağ ile gitmenin alakası yok diye dandik yağ koyma.Yağ motordaki parçaların aşınmasını engeller.Rodaj yağı dışında hep castrol koydum geçen fatihle açtığımızda baktık gayet sağlam parçalar herhangi bir yerde incelme vs. yoktu.Kontak kapatmadan yaz sıcağında 450 km gittiğimi düşünürsek yağ işini gayet iyi yerine getirmiş

---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:11 ----------
[YT480]ejUyxSRvmqk[/YT480]
Ahmet abi şu videoyu izledikten sonra çanta işini tekrar düşünmeni isterim