Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar benim motor 34 binde. Fatih onla akdeniz, karadeniz, marmara, ege, iç anadolu resmen memleket turu yapmış. Çok uzun yol yapmış yani. İyi açılmış. Sizin motorlar daha taze. Uzun yol yapmamış bi motor şehir içi kullanımla tam açılmaz.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
s te vites göstergesi var. Gene s modelinin kafa grenajı farklı galiba. Mekanik olarak fark yok.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
S modelı yuvarlak farlı düz olansa granaglı 2004 uzay kafa ybr gıbı bırde vıtes göstergesı var s lerde başka km saatı ıle devır saatı göstergesı degişik birazda genel olarak aynısı
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Arada 400 liraya yakın fark olunca, bende birşey var sandım :)
Teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
okadar fark yok. 50tl fark vardı en son.
bildiğim merkezdede sadece s modeli var.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tahsin abi yağ ile gitmenin alakası yok diye dandik yağ koyma.Yağ motordaki parçaların aşınmasını engeller.Rodaj yağı dışında hep castrol koydum geçen fatihle açtığımızda baktık gayet sağlam parçalar herhangi bir yerde incelme vs. yoktu.Kontak kapatmadan yaz sıcağında 450 km gittiğimi düşünürsek yağ işini gayet iyi yerine getirmiş :) :)

---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

[YT480]ejUyxSRvmqk[/YT480]

Ahmet abi şu videoyu izledikten sonra çanta işini tekrar düşünmeni isterim
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsin abi yağ ile gitmenin alakası yok diye dandik yağ koyma.Yağ motordaki parçaların aşınmasını engeller.Rodaj yağı dışında hep castrol koydum geçen fatihle açtığımızda baktık gayet sağlam parçalar herhangi bir yerde incelme vs. yoktu.Kontak kapatmadan yaz sıcağında 450 km gittiğimi düşünürsek yağ işini gayet iyi yerine getirmiş :) :)

---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

[YT480]ejUyxSRvmqk[/YT480]

Ahmet abi şu videoyu izledikten sonra çanta işini tekrar düşünmeni isterim

doğru diyosun meriç. ucuz yağa 15tl verip 1000km gideceğine 25tl castrole verip 2000-3000km gitmek daha iyi. motoru korumasıda cabası.
sen castrol 10-40 power1 mi kullanıyodun ?
ha bide castrol 20-50 actevo kullanan var mı ? 4litresi 50 tl actevonun :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
doğru diyosun meriç. ucuz yağa 15tl verip 1000km gideceğine 25tl castrole verip 2000-3000km gitmek daha iyi. motoru korumasıda cabası.
sen castrol 10-40 power1 mi kullanıyodun ?
ha bide castrol 20-50 actevo kullanan var mı ? 4litresi 50 tl actevonun :)

Benim kullandığım yağ yok piyasada abi.Castrolün test için piyasaya sürdüğü bir yağ 20-50 rengi kırmızı :) :) Castrolün sitesinde hangi yağı koyman gerektiği yazıyor.Hangisini tavsiye ediyorsa onu kullanmanı tavsiye ederim. 4 litre motor yağlarıda var (araba için üretilenlerden bahsetmiyorum motor için üretilmiş olanlar) Onlardan alıp kullanabilirsin.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
actevo koymayın. Kalın yağ. Çok kasıyor. 90 nı zor geçersiniz. 15w40, 10w40 falan kullanın. TAHSİN arkadaşım oku bunu hemi?

Nasılsınız gençlik?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
okudum adem. koyduk bakalım castrol 10-40 power1 4t yağı. 25 gayme verdim.

valvoline ile zaten kolay geçen vitesler power1 ile dokunmatik oldu. kırmızıda boş viteste beklerken 1. vitese geçmemezlik yapmadı. ısınınca rolantide gelen sibop sesi azaldı ama var halen.
ve son hız gene 95. başka bir fark göremedim.
motor 1100 km oldu. yüksek devir gösteriyorum artık. kesiciye sokuyorum yavaş yavaş. düzde100 - 105km sabit gitse bana yeterde artar bile.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
rapsy sağol.
Tahsin motorun daha 1100 km deymiş. 5 bin km lere bi ulaş emin ol düzde 100 le rahat gidecek. Daha açılmamıştır o motor. Zaten 2000 km ye kadarda pek zorlama. 2 binden sonra koyuver gitsin. Gerçi geçende yazdım uzun yolda daha iyi açılır diye. Ama şimdi havalar soğudu. Ne kadar uzun yol yaparsan yap pek ısınmadığından daha geç açılır motorun. Yani yaza kadar açılır. Hatta 5 bin km yi geçince ön dişliyi 14 ten 15 e yükselt. Hem yakıt tasarrufu hemde düzde artı 5-10 km kadar hızın artar. Artı olarak ön kafaya tur camı tak. Tur camıda hızı arttırır. Rüzgarı vicuda vermediği için. Bunları yaparsan düzdeki sabit yapabileceğin hız tek kişi 110 km civarı olur. Burda bu işi yalayıp yutmuş anştain konuşuyo :queen: ama 5 bin km yi bi aşman lazımki motor düzgün kullanımda 10-20 binlerde max güce ulaşır, o km lerde tam açılır.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Gerenk yok abi benim motor geçiyor 100 ü :) Ayrıca pek bir beklentim yok.GS500 e saklıyorum beklentilerimide onun içinde motoru satmam lazım.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
teşekkürler adem. dediğin gibi 5000kmden sonra bakmak lazım. gene hız 95te kalırsa katilitik konvertör iptali, açık hava filtresi ve kesinlikle dişli değişimi yapacağım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
rapsy satma motoru. Şehir içi az yakar. Onu 2 ci motor olarak sakla.
Tahsin şu katalik konvaktörmüdür, geri dönüşümmüdür nedir, benimde kafamı kurcalıyor. İpal etsek 12.5 hp olurmukine? 2004-2005 kopyası bu zaten. Parçaları birebir. Mesela geri dönüşümsüz 2004 ybr üst kapak atsak olurmukine? Benden daha bilgili arkadaşlardan cevap bekliyorum. Ne zararı olur, ne faydası olur? Daha çokmu yakar, güçlenirmi? Günün sorusu. Hadi bakalım. :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi öyle satayim büyüteyim derdim yok.Şuan çalışmıyorum zaten temmuza kadarda çalışmayı düşünmüyorum.Bu sürede hep hazırdan yicez o yüzden satmadan almam zor.Büyütmek istiyorsam salcanoyu satmalıyım.Şehiriçi zaten pek motor kullanmayı sevmiyorum olsada olur olmasada olur cinsten yani.Siteden yada eş dost birisi denk gelirse veririrm diğer türlü satmam motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst