Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sensiz binermiyim ahmet abi imamın kayığına? :queen: sen gel dümenine ben geçerim. :queen: senin motorun maşallahı var. Ben daha 450 yi geçemedim. Gazı çok köklüyom galiba. :sunny:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
sensiz binermiyim ahmet abi imamın kayığına? :queen: sen gel dümenine ben geçerim. :queen: senin motorun maşallahı var. Ben daha 450 yi geçemedim. Gazı çok köklüyom galiba. :sunny:
Daha bu agresif kullanım Adem dedim ya 7000-9000 rpm arası yaptım hep vites geçişlerini tın tın bindimmi daha da düşüyor sarfiyat maşallah :cat:
da sen gel dümenine ben geçerim derken :silent: orayı anlayamadım Ademcim :silent: daha gelmeden yanına korkutma olm beni dümene geçcem falan deye ben kimseyi geçirmem dümenime aga :p:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
:queen: abi geçen fırtınanın yardımıyla 135 i gördüm. Fazla bi rampa aşa değildi. Fırtınada yardırarak gittim. Hatta kayınçonun titanı tokatladım bi çok yerde. Hatta okadar çok fızınklı gittimki ön disk gevşedi. :santa: onun için bizim imama söyledim benim kayık tik ağacından olsun sağlam olsun dedim. Hatta benim kayığı özenle yap dedim. İki kişilik olsun, yanıma ziyarete ahmet abim gelecek dedim, beraber binelim diye. :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet takip ettim yazdıklarını sandy kasırgasında falanmı bindin naptın len :queen: 135 falan bizi bozar aga 80 lerin en fazla 100 lerin adamıyım ben :p
Yanına geldiğimde en fazla motura binerim senle aga oda iki kişi olursak dümene ben geçerim sen artçı olursun öyle kayık mayık diyorsan gelmem ben baştan söleyem :p he dersen kayığa bincez denize açılcaz eyvallah ama imamın kayığı ::yanliss: olmaz yani
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egelim 43 arkadaşım teşekür ederim,tam aksine havayı fazla basmışlar gerçi lastiklerde 40 psı yazıyor ama şambrelli tubeles yapıcam gerçi son 6 senedir scooter kullanıyorum belki şimdi vitesli garip geldi bana
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abi lastikler yeni olduğu için janta iyice otursun diye fazla baıyolar havasını ama sen 28-30 a ayarla havalarını birde imkanın varsa hemen değiştir orj. lastikleri pirelli ile çokdaha artacaktır sürüş konforun :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi fırtınalı bi günde kayıga binelim, kısa yoldan abbasın yanına gidelim. :queen: abi sabırsızlıkla bekliyorum seni. tamam seni tokatlamıcam yolda ama genede söz vermeyeyim. :) muhabbet adamısın sen. Bol bol gezer muhabbet ederiz. İmamın kayığını bi süreliğine erteledim. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abbas kim looo:silent: fırtınalı havada ne işimiz var olm denizde kayıkta :pr: adam gibi evde ocağın karşısında oturalım çayımızı demleyelim muhabbet edelim işte ben ettiyar adamım o kadar edrenalini kaldıramam efem :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yolcudur abbasın abbası abi. :) abı senin ruhun genç. Yoksa ben bile 35 e merdiven dayadım. Bu yastan sonra oturacakmıyız yani? Hadi ordan. Ben oturmam. Oturaklı adam değilimdir. Genelde motorun selesine otururum. :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
oturcan tabi ya napcan 35inden sonra Adem gerçi 40 ından sonra azanı paklıyodu teneşir değilmi :p
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
vay arkadaş 100ler 135ler nası gidiyor bu sizin wolfler.
ben 25tl verdim, gittim castrol 10-40 power1 koydum. motorda hiçbişey değişmedi. gene 95te kalakalıyor.
kilomdan sanırım.:( yağları aldırsam. gene 100 kiloya düşeriz.. off off

bide bu motorda ister 10tllik yağ koy ister 25tllik yağ koy son hız adına hiçbişey değişmiyor. onu anladım.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tahsins hız ıstıyorsan mondıal 150 mc alacan... bırak salcoyu 95/100 yapsın canını sıkma bu kadar 125 cc hakkı budur fazlası zarardır ama ılla hız dıyorsan salcoya veda edecen buda bır gercek
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ramazanın tespıtı dogru.ama zaten sende bunu arabam cok yakıyor arkadaslar deyıp aldın.sımdı sor o soruyu kendıne.......hız mı? azyakan ısını goren mı? yok ıllada hız ıse 9850 tl fıyatıyla cıft sılındırlı suzuki inazuma bak.....derım kendımce....

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

tatlı sanada gunaydın abim.ayrıca araban hayırlı ugurlu olsn allah kazalardaan belalardan uzak tutsun aracını.gule gule kullan arabanı.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
vay arkadaş 100ler 135ler nası gidiyor bu sizin wolfler.
ben 25tl verdim, gittim castrol 10-40 power1 koydum. motorda hiçbişey değişmedi. gene 95te kalakalıyor.
kilomdan sanırım.:( yağları aldırsam. gene 100 kiloya düşeriz.. off off

bide bu motorda ister 10tllik yağ koy ister 25tllik yağ koy son hız adına hiçbişey değişmiyor. onu anladım.
Ben 90-95 anca yapıyorum. Çok ıkınırsa 100-105 yapıyor o kadar :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ya ne bileyim. salco ya binince yarışçıya dönüşüyorum ne hikmetse.
bide sorunlar varken onlarla uğraşıyoduk. şimde sorun kalmayınca böyle abidik gubidik şeylere takılıyor insan.
125cc motor 235 kiloyu 95kmye kadar hızlandırıyor. üstelik bölesine düşük bir yakıtla. yat kalk şükret dime.
ben aslında demek istiyorumki "vaay koydum motora 10-40 power1 yağı ,motor fişek oldu"
ama diyemiyorum. çünkü ne yaparsam yapayım hep aynı. benzini değiş yok. yağı değiş yok. o bildiği gibi gidiyor.
bimden litrelik sole ayçiçek yağı koysam, eminim gene 95 basar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst