Daha bu agresif kullanım Adem dedim ya 7000-9000 rpm arası yaptım hep vites geçişlerini tın tın bindimmi daha da düşüyor sarfiyat maşallah :cat:sensiz binermiyim ahmet abi imamın kayığına? :queen: sen gel dümenine ben geçerim. :queen: senin motorun maşallahı var. Ben daha 450 yi geçemedim. Gazı çok köklüyom galiba. :sunny:
Ben 90-95 anca yapıyorum. Çok ıkınırsa 100-105 yapıyor o kadarvay arkadaş 100ler 135ler nası gidiyor bu sizin wolfler.
ben 25tl verdim, gittim castrol 10-40 power1 koydum. motorda hiçbişey değişmedi. gene 95te kalakalıyor.
kilomdan sanırım.yağları aldırsam. gene 100 kiloya düşeriz.. off off
bide bu motorda ister 10tllik yağ koy ister 25tllik yağ koy son hız adına hiçbişey değişmiyor. onu anladım.