Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Zaten biz onun için kullanıyoruz çakmaklığı.Sigara kullanan birisi değilim.Ama o iş olmaz.Hırsızlar çaldıkları gibi kullanmıyor motosikleti.Elbette fark ederler söker atarlar onu.Boşuna masraf etme bence.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Adem herkez firari :) bende pek giremiyorum bugün polis çevirmesine yakalandım yine :) Trafik ehliyet ruhsat dedi bende çıkarttım ruhsatı verdim A2 yok tabi trafik sigortasını muayene yağıdını veb ehliyetini birde Ö.G.G kimlik kartını gösterdim a2 yok dedim Ö.G.G kartını gördü senin hesap oğlum bak git dedi :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyi sıyırmışsın valla :) benden kimlik ve ruhsat istedi. Kimliği sorgulatmak için, motoruda çalıntımı diye. Ehliyet sormadı bile :sunny: hiç bişey bulamayınca oğlum bak git dedi :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaşlar motosikletime yan çanta takmak istiyorum yan çanta bağlama demiri almam gerekiyo ybr ninki uyar mı cuk diye?
yada cbf nin bu tarz bişey ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...et-cbf-150-yan-canta-demirleri-83685114/detay

Ben ve ahmet abide düşünüyor yan çanta kaliteli birşey bulursan hep beraber alalım daha uygun olur.Demir konusuda 2 sininde garantisi yok.Bunlara vereceğin paraya demircide aldığın çantaya uygun boyutlarda yaptırabilirsin.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
evet rapsy isteyen herkes misafirim olarak gelebilir. Neyle gelecekleri önemli değil, elimde 2 motor var zaten. Herşey var. Gelmek isteyen buyursun.
Tahsin sorunlarının giderildiğine sevindim.
Gelelim benim diğer cg titana. Sorun halledildi. Statörde sorun yok. Değişmedi. Konjektör yetersiz veya arızalıymış. Elindeki cinliler de 12.5 voltu geçmiyodu. Bitane bulmuş usta nerden bulduysa. Şimdi rahat 14 voltlara çıkıyomuş. Aküm şarj edecek artık yani. O derttende kurtuldum. Buji piposu ve buji kablosunuda yenilettim. Kısmet olursa yarın gidip alacam motorumu. (cg titan es rr) :)

abi sorunu halletiğine sevindim artık rahat rahat binersin motora ama bakıyorum cg ye bile çin malı parça takıyon taksana orjinal parçasını :p çinliye laf etmesi değil

Abi o motorun son durum ne oldu ya.Fatih verdimi satışı?

yok daha duruyor meriç gelirse veririz :)

Arkadaşlar motosikletime yan çanta takmak istiyorum yan çanta bağlama demiri almam gerekiyo ybr ninki uyar mı cuk diye?
yada cbf nin bu tarz bişey ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...et-cbf-150-yan-canta-demirleri-83685114/detay

uydurursun ersin yeterki takmak iste :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vallaha ustanın yeni taktığı konjektör tam çinlimi emin değilim fatih. Adamcaz 2 gündür uğraşıyo zaten yapem diye. Sonunda yapmışya.çinlide olsa parça önemli değil. Ama tam bilmiyorum. Yani çin malımı bu diye sormdım. Dün takıp denediği çinli konjektörler bi halta yaramamıştı.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Ben ve ahmet abide düşünüyor yan çanta kaliteli birşey bulursan hep beraber alalım daha uygun olur.Demir konusuda 2 sininde garantisi yok.Bunlara vereceğin paraya demircide aldığın çantaya uygun boyutlarda yaptırabilirsin.
ya yaptırsak daha pahalıya mal olmaz mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

abi sorunu halletiğine sevindim artık rahat rahat binersin motora ama bakıyorum cg ye bile çin malı parça takıyon taksana orjinal parçasını :p çinliye laf etmesi değil



yok daha duruyor meriç gelirse veririz :)



uydurursun ersin yeterki takmak iste :)
fatih uydurmasına uydururuz bşyler de amele işi olur görüntü kirliliği yapar bizimkisi
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hele bi çantaları alalımda demiri kalsın :wiinkk: çantalar olduktan sonra demir en güzel şekilde yapılır öyle amele işi falan olmaz yani :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Maliyet olarak bakarsan sanmıyorum.Bide uydurmak yerine kendi motorun için özel yaptırıcaksın daha iyi olur

---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:36 ----------

Hele bi çantaları alalımda demiri kalsın :wiinkk: çantalar olduktan sonra demir en güzel şekilde yapılır öyle amele işi falan olmaz yani :cat:

Çantalar ne oldu ahmet abi :) :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Çantaların hepsini bi yerden alsak birimizde demir yaptırsa onun yaptırdığı demirdende 3 tane yaptırılır maliyetde düşer yani :cat:
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
ben demiri aldıktan sonra yassı arka topcase ler var onlardan takcam yanlara 30 litre fln yolda gördüm bi ybr de çok hoşuma gitti daha kullanışlı olur hem

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

532_128_vMm2tG.JPG
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Maliyet olarak bakarsan sanmıyorum.Bide uydurmak yerine kendi motorun için özel yaptırıcaksın daha iyi olur

---------- Post added at 01:38 ---------- Previous post was at 01:36 ----------



Çantalar ne oldu ahmet abi :) :)
Tsubusa araştırıp döncem size dedi haber bekliyorum halen :sunny:

ben demiri aldıktan sonra yassı arka topcase ler var onlardan takcam yanlara 30 litre fln yolda gördüm bi ybr de çok hoşuma gitti daha kullanışlı olur hem
Aha o zaman amele işi olur asıl :farao: topcase arkaya takılmak için tasarlandığı için yana taktığın zaman kapağı yana açılacaktır içine koyduğun malzemede açar açmaz pat düşme eğilimine gircektir kullanışlı olmaz yani görüntüsü de hoş olmuyor orjinal yan çanta kadar kullanışlıda değil yani :farao: ama genede sen bilirsin karar senin tabi
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
orjinal yan çantalara kask sığmıyor bildiğim kadarıyla oyüzden böyle düşündüm ... iki kask yanlara arkayada eşya ve montumu koyarım diye düşünüyorum ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst