- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #3,221
selam millet. 15w40 3 litre petrol ofisi marka yağ aldım 34 tlye.
Bodrumdan gelirken 2004 kırmızı bi ybr denk geldi. Yolda resmen kaşınıyodu, kaşıdım, tokatladım. Adamı geçiyorum, ışıklarda duruyorum, adam ışık mışık dinlemiyo basıp gidiyo :sunny: yeşil yanıyo tekrar yakalayıp tokatlıyorum, ışıklarda gene basıp geçiyo. Benim yaşlarda bide. En son 3 km lik rampa vardı, tozunu attırdım rampada. Fatihin salcano iyi çıktı, helal olsun diyorum. 12.5 luk ybr ye duman yutturdu.
Gelelim 2 ci meseleye. Titan bilindiği üzere iyi sarj etmiyodu. Elektrik yetersizdi. 12.5 voltu çok zor geçiyodu ve aküyü doldurmuyodu. Tanıdık tamircime götürdüm konjektör değiştirecem. Başka konjektör taktık aynı, başka, başka, başka derken sorunun statörde olduğunu çözdük. Çünkü direk elektrik verdiğimizde ampülü patlatması lazımmış ama ampül bağladık. Zor yanıyo. Biraz gaza asılınca canlanıyo ama patlatmıyor. Usta statörü söküyodu bıraktım motoru tamirciye babamı çağırdım.
Babam benim salcanoyla beni almaya geldi. 8+8 = 16 km. Eve geldik. Babam diyo gelirken bastım motor gidiyo ama km 60 şı zor geçiyo :sunny: km bozukmu diyo. Ben hangi 60 şı dedim km yi gösterdim bumu dedim. He o 60 dedi. Baba dedım o 60 km değil, 60 mil dedim. Meğerse 100 km yi devirmiş yolda :santa: :queen:
abi sana kötü motor mu verdik kıymetini bil iyi salcanolardan biridir bendeki seri az yakar iyi çeker cinsden
geçmiş olsun cg de gene mi sorun çıktı işte diyom size honda mondanın artık işi bitmiş atın çöpe gitsin
abi mili km sanmış desene baban motor gitmiyor diyede basmışta basmıştır allah bilir