Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Yok abi ya alt yapıyı ellemem

Kappa yan çanta seti
Örn :
BK21N.jpg



Tur camı
Örn:
102498206x87.jpg



Tur camı için tabi far ve düzeneğininde değişmesi gerekiyor.Onuda aradan çıkarıcaz bir şekilde.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
tabletime pc kullandıgım klavye ve mausu senkronize ettım. 500 tl ye on numara pc oldu+olarak netıde wifiden baska yerden alıon..ohhh ne ka güzel..ama sarjı cok gitmiyoo.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len olum ne diyon, türkçe konuş. Burası motosiklet sayfası.datlının aklı uçmuş.::crying::
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih bende tur camı istiyom. Aynı o fotodaki gibi. Nerden bulabilirim?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih bende tur camı istiyom. Aynı o fotodaki gibi. Nerden bulabilirim?
adem abi f54 fatih abiye sor o almıştı kaça aldığını meriç 80 tl ye bulmuş fatih abi daha ucuza almışsa sana alıp göndersin sende ona gönder parasını yada sana linkini versin :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
adem abi f54 fatih abiye sor o almıştı kaça aldığını meriç 80 tl ye bulmuş fatih abi daha ucuza almışsa sana alıp göndersin sende ona gönder parasını yada sana linkini versin :)
adem abi fatih ben haftaya toptancıya gidicem bi bakayım şuna 80 lira vermeyin küçücük bişeye
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
adem abi fatih ben haftaya toptancıya gidicem bi bakayım şuna 80 lira vermeyin küçücük bişeye

ben almam zaten onu 80 tl ye gider ybrnin yuvarlak far siperliğini alırım 30-35 e geçerim :) zaten ben kendi motoruma öğle yaptım ademe sattığıma

adem abi sende ybr siperliği tak geç bence
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
adem abi f54 fatih abiye sor o almıştı kaça aldığını meriç 80 tl ye bulmuş fatih abi daha ucuza almışsa sana alıp göndersin sende ona gönder parasını yada sana linkini versin :)
fatıh benım motor 2012 modeller arasında fark olurmu bılmem bızım motorlarda hızını arttırmak ıcın kac dıslı ıle degıstırmemız gerekıyo.uzerındekı dıslı 14 lu sanırım 15 lısını takarsak ne olur 13 lusunu takarsak ne olur.bana bunu bı acıkla be abıcım.kafama takılıp duruyo nezamandır.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ybr siperliği isteyene beleş yollarım:cherry:

fatih abi adem abiye gönder sen onu taksın cg ye
bu arada sen kaça aldınn abi ön siperliği ?

fatıh benım motor 2012 modeller arasında fark olurmu bılmem bızım motorlarda hızını arttırmak ıcın kac dıslı ıle degıstırmemız gerekıyo.uzerındekı dıslı 14 lu sanırım 15 lısını takarsak ne olur 13 lusunu takarsak ne olur.bana bunu bı acıkla be abıcım.kafama takılıp duruyo nezamandır.

mutlu abi yanlış anlama ama orjinali senin kilondaki biri için bence iyi değiştirme derim şöyle anlatayım sebebini;
motor zaten 125cc olmasından dolayı öğle ahım şahım bir torku yok yokuşlarda bellidir zaten sen şimdi ona 15 lik dişli takarsan hanımınla binince motor gitmez 5 i zor yedirirsin anca inişte işe yarar yokuşa geldimi çekişden düşer randuman alamassın orjinali ararasın
13 dişli takarsan bu sefer yokuşlarda iyi olur orjinale göre iyi çeker ama düzde bu sefer orjinal gibi gitse bile çok bağırır fazla yakar o yüzden sen hiç ellleme derim sana :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ya ben bunu satılık ettım zaten.satıcam bu kesın.ben bılgı amaclı soruyorum.forumda benzerı yazılar okumustum kafama takılıyordu ondan sordum.satacagım ıcın masraf yapmam motora kaldıkı zaten mafrafsız motor.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ya ben bunu satılık ettım zaten.satıcam bu kesın.ben bılgı amaclı soruyorum.forumda benzerı yazılar okumustum kafama takılıyordu ondan sordum.satacagım ıcın masraf yapmam motora kaldıkı zaten mafrafsız motor.

o zaman soruna gelirsek ön dişliyi ufaltırsan çekiş artar düzde bağırır gitmez tam tersi büyütürsen düzde belki hızı artmaz ama devir düşer inişte hız artar ama yokuşda çekişden düşer dişli büyütürsen motorunda gücünde artış olması gerek yoksa iyi sonuç alınmaz pek
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
o tur camından nerde bulabiliriz? Titan es e takacam.

80 lira abi sahibinden.comda

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-125-250-universal-naked-cam-102498206/detay/


o yazın seni uzun yol gezileri bekliyor galiba meriç baksana hazırlıklara başlamışsın bile :)

Ayıpsın kanka ona hazırlık yapıyok zaten

bu iki yan çanta + kappa 42 litre arka çanta aparatlarıyla beraber bizim şirket 300 tl ye aldı
gerçek fiyatı nedir bunların ?

yan çantalar 270 lira dediğin şekilde alabiliyorsan bende istiyorum.Konuşun toptancı ile alalım hemen :) :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ne gezmesi yav? 2 gündür odun yapıyom. İmanım gevredi. :santa:
iyi iyi maşallah karınca gibi yazdan kışa hazırlanıyom desene :cherry: artık kışın biz doğalgaz derdindeyken sen o odunları çatır çıtır yakarsın kuzunede üzerine birde çay koyarsın ohhhh miss :) hatta birde F54 fatih gibi kuzinede kestane kebap yapar resimleri burada paylaşır ağzımızı sulandırısın bizim :p gezmekten daha yararlı işler yapıyosun yani vesselam :king:

bu iki yan çanta + kappa 42 litre arka çanta aparatlarıyla beraber bizim şirket 300 tl ye aldı
gerçek fiyatı nedir bunların ?
Hakikaten şirkete sorsana bi Rapsy ile beraber bende alayım yan çantalardan Meriç aynı benim kafadansın adamım ilgiyle takip edeceğim yapacağın değişiklikleri :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi gel guzinede çay demleyelim, kestane kebaplayalım. :) ama daha guzineyi kurmadım. Gündüz tek kat tişörtle geziyom söylemesi ayıp. Kış ve soğuk burda aralık ocak şubat tadır. Zaten kar bile yağmaz ama genede rüzgarı üştür adamı. Abi ziyaretime ne zaman gelipdurun? Beklepdurum bak gendi gendime. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst