Yok abi ya alt yapıyı ellemem
Kappa yan çanta seti
Örn : http://www.motosikletim.com.tr/ProductImages/87040/BK21N.jpg
Tur camı
Örn: http://image5.sahibinden.com/photos/49/82/06/102498206x87.jpg
Tur camı için tabi far ve düzeneğininde değişmesi gerekiyor.Onuda aradan çıkarıcaz bir şekilde.
bu iki yan çanta + kappa 42 litre arka çanta aparatlarıyla beraber bizim şirket 300 tl ye aldıYok abi ya alt yapıyı ellemem
Kappa yan çanta seti
Örn : http://www.motosikletim.com.tr/ProductImages/87040/BK21N.jpg
Tur camı
Örn: http://image5.sahibinden.com/photos/49/82/06/102498206x87.jpg
Tur camı için tabi far ve düzeneğininde değişmesi gerekiyor.Onuda aradan çıkarıcaz bir şekilde.
adem abi f54 fatih abiye sor o almıştı kaça aldığını meriç 80 tl ye bulmuş fatih abi daha ucuza almışsa sana alıp göndersin sende ona gönder parasını yada sana linkini versinfatih bende tur camı istiyom. Aynı o fotodaki gibi. Nerden bulabilirim?
adem abi fatih ben haftaya toptancıya gidicem bi bakayım şuna 80 lira vermeyin küçücük bişeyeadem abi f54 fatih abiye sor o almıştı kaça aldığını meriç 80 tl ye bulmuş fatih abi daha ucuza almışsa sana alıp göndersin sende ona gönder parasını yada sana linkini versin![]()
adem abi fatih ben haftaya toptancıya gidicem bi bakayım şuna 80 lira vermeyin küçücük bişeye
fatıh benım motor 2012 modeller arasında fark olurmu bılmem bızım motorlarda hızını arttırmak ıcın kac dıslı ıle degıstırmemız gerekıyo.uzerındekı dıslı 14 lu sanırım 15 lısını takarsak ne olur 13 lusunu takarsak ne olur.bana bunu bı acıkla be abıcım.kafama takılıp duruyo nezamandır.adem abi f54 fatih abiye sor o almıştı kaça aldığını meriç 80 tl ye bulmuş fatih abi daha ucuza almışsa sana alıp göndersin sende ona gönder parasını yada sana linkini versin![]()
adem abiye duyrulur yazmayı unutmuşsunybr siperliği isteyene beleş yollarım:cherry:
ybr siperliği isteyene beleş yollarım:cherry:
fatıh benım motor 2012 modeller arasında fark olurmu bılmem bızım motorlarda hızını arttırmak ıcın kac dıslı ıle degıstırmemız gerekıyo.uzerındekı dıslı 14 lu sanırım 15 lısını takarsak ne olur 13 lusunu takarsak ne olur.bana bunu bı acıkla be abıcım.kafama takılıp duruyo nezamandır.
ya ben bunu satılık ettım zaten.satıcam bu kesın.ben bılgı amaclı soruyorum.forumda benzerı yazılar okumustum kafama takılıyordu ondan sordum.satacagım ıcın masraf yapmam motora kaldıkı zaten mafrafsız motor.
o tur camından nerde bulabiliriz? Titan es e takacam.
o yazın seni uzun yol gezileri bekliyor galiba meriç baksana hazırlıklara başlamışsın bile![]()
bu iki yan çanta + kappa 42 litre arka çanta aparatlarıyla beraber bizim şirket 300 tl ye aldı
gerçek fiyatı nedir bunların ?
iyi iyi maşallah karınca gibi yazdan kışa hazırlanıyom desene :cherry: artık kışın biz doğalgaz derdindeyken sen o odunları çatır çıtır yakarsın kuzunede üzerine birde çay koyarsın ohhhh missne gezmesi yav? 2 gündür odun yapıyom. İmanım gevredi. :santa:
Hakikaten şirkete sorsana bi Rapsy ile beraber bende alayım yan çantalardan Meriç aynı benim kafadansın adamım ilgiyle takip edeceğim yapacağın değişiklikleri :cat:bu iki yan çanta + kappa 42 litre arka çanta aparatlarıyla beraber bizim şirket 300 tl ye aldı
gerçek fiyatı nedir bunların ?