Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
arkadaşlar inşallah bahara salcano wolf ile çıkacağım 2 el bir honda yada yamaha alıcama sıfır wolf alırım daha iyi düşündüm
bide kargoya parçalanmış vermiyorlar sanırım hiç sormadım
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Üçelerden motor alan var mı arkadaşlar.
Dün konuştum,2600'e tamam dediler.
Bizim burdaki bayi 3700 fiyat çekti,dayı yeme bizi dedim,piyasayı bildiğimi görünce en son 3000'e bırakırım dedi :mrgreen:
Sıfır da bu kadar dalavere varken bu ülkede tanıdık hariç ikinci el almak intihar gibi :silent:
Bu mevzudan zamanında çok çektim.
Eşe dosta soruyorum o kadar para ile ikinci el tvs-ybr-cbf al diyorlar ama o fiyata 30.000-40.000 kmlerde var hep.
Birde nasıl kullandılar Allah bilir..

Üçerlerde en uygun fiyat bence alabilirsin üçerler sağlamdır çok eskş firmadır güvenebilirsin. ben 2.el aldım temiz aldım şuan 6000 km de 1 kere yağ değiştirdim allaha şükür en ufak sorun yok...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Üçerlerde en uygun fiyat bence alabilirsin üçerler sağlamdır çok eskş firmadır güvenebilirsin. ben 2.el aldım temiz aldım şuan 6000 km de 1 kere yağ değiştirdim allaha şükür en ufak sorun yok...
Teşekkür ederim bilgi için,sizin yorumunuz gibi birkaç yorum daha okudum üçerler hakkında..
Zaten konuştuğum yetkili gayet iyi davrandı..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Askıdan indirmek çokmu zor :) bence yanlış yada erken bi karar şu güzel havalarda özellikle hem ders çalışıp hem gezmeyi başarabilirsin :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Zor değil 5 dk lık işte gerek yok abi.Manisada tanıdık yok zaten.Bir grup olsa gezilirde tek gezmek iyi olmuyor.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hımm tevekkeli değil o zaman datlıya motor alam diye bastırman :) ben tek gezmeyi daha çok severim :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi tatlı alsada rahat rahat gezemez.Ögrenci adam çalışmıyo ana baba parası ile gezilmiyor.Ben araba alsa hayal kırıklıgına uğrucağını düşündüğümden motor al diye bastırıyom.Zamanında bizimkilerde beni araba ile kandırmıştı ama motor gibi olmuyor abi :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok bu sefer traktör çektı. Yol açtırdım. Kızma ama salcanoya o iş ağır gelir. Hayatta odun çekmem onla. Traktöre kadar babamın hero hondayla çektim. 100 cc 4 vites. Debriyajlı. 93 model.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yok bu sefer traktör çektı. Yol açtırdım. Kızma ama salcanoya o iş ağır gelir. Hayatta odun çekmem onla. Traktöre kadar babamın hero hondayla çektim. 100 cc 4 vites. Debriyajlı. 93 model.

onun vites ar5alığı çok kısa zaten hero salcanodan iyi çeker zaten
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
babamın motoru o. Tam ona göre yani. Tın tın gidecek az yakacak. Benimki az yakıp çok kaçacak :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
abi kafamda çok farklı seyler var.Motoru satmazsam yaza büyük gelismeler olacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst