Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
12 temmuzda geldım ben bodruma.bizim köyden bodrum 680 km yol topluyo şaka bi yana.ama s.demirelinde boyle durumlar için özlü bi sözü var herkes ce malum olan....ne demişti kendileri......DEMOKRASİLERDE ÇARELER TÜKENMEZ....
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
BURSA KARACABEYDEYİM.YANLIZ motor annemin uzerıne kayıtlı.devir teslımı ıcın sonradan vekaletmı gondermelı.bırde temmuz pulunu yatırmadım.artıları eksılerı bılmelı ona gore karar vermelı degılmı.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Tabi tabi birde bana denk gelmedin :queen:

bi gün senle de denk geleriz rahat ol sen
ama rakım yüksekse ben kapışmam aga:p

bu adam nereye bakıyor?????





---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

adem sen mutlu ile manisa da buluş tam orta orası bi macun yer dönersiniz geri:p
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
yada şöyle yapalım.kütahyada bulusalım bu satısa egelım 43 te sahıtlık yapsın.arkadaslıgımızda pekısır hemde.gunun anlam ve onemını belırten bırerde çini hedıye ederız bırbırımıze kutahyanın ekonomısınede canlılık gelır boylece...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
BURSA KARACABEYDEYİM.YANLIZ motor annemin uzerıne kayıtlı.devir teslımı ıcın sonradan vekaletmı gondermelı.bırde temmuz pulunu yatırmadım.artıları eksılerı bılmelı ona gore karar vermelı degılmı.
Satış yapabilmen için maliyeden borcu yoktur kağıdı alman gerekli. Onu alman içinde temmuz vergisini ödemen lazım. Annenden satış için vekaletname almanda lazım. İzmire gelemezmisin bi gün ayarlasak?
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ben calısıyorum ama geceye gecıyorum.yarın ılcede bı malıyeye gıdeyım temmuz pulun yatırayım borcu yokturunu alayım.yarın 12de ben kalkarım.telefonla detayları konussak olurmu.annemden vekaletı alırım ama suanda ıstanbulda ablamda annem.satıs ıcın dırek sanada vekalet gonderebılırız sanırım ben gecen araba satısında enısteme oyle gondermıstım.ıstersen ben numaramı vereyım sana yarın bı goruselım ama ızmır cok uzak bana manısa olsa olmazmı.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dur hacı bikaç hafta ver bana. Hem sende işlerini hallet. Parayı denkleştirem bi. Titanıda satarız olmazsa. Manisa olur. pazarlık payı varmı? Vekaleti üstüne sen alırsın. Noterde satışı yaparız manisada.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
2300 dedık zaten temmuz puluydu,vekaletti..manısaya benzın masrafı ee orada yemek yenır...benımde bu motoru 3000 bıne almıslıgım 270tl plaka masrafım var uyar dersen 2300 de karar kılalım derım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2250 de el sıkışırız. 250 de üstüme alma tutsa 2500 e gelir bana. Olmazmı? Mt satılık motor bölümüne hem ilan verdim, hem tel no mu bıraktım. Oradan al numaramı.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
bi gün senle de denk geleriz rahat ol sen
ama rakım yüksekse ben kapışmam aga:p

bu adam nereye bakıyor?????
Fatih harbi söle aga rakımdanmı çekindin yoksa Salcodanmı tırstın neye uğramadın la yanıma:p ahanda öle resimdeki gibi yollara baktım durdum gelsinde bi misler gibi bi Salco dumanı çeksin öle gitsin deye :queen:



[url]http://b1209.hizliresim.com/11/s/dcfub.jpg[/url]

---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

adem sen mutlu ile manisa da buluş tam orta orası bi macun yer dönersiniz geri:p

yada şöyle yapalım.kütahyada bulusalım bu satısa egelım 43 te sahıtlık yapsın.arkadaslıgımızda pekısır hemde.gunun anlam ve onemını belırten bırerde çini hedıye ederız bırbırımıze kutahyanın ekonomısınede canlılık gelır boylece...
Valla bana uyar her türlü :cat: siz buraya gelinde çinileri ben hediye ederim ikinizede :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Neyse bakalım arkideşler şaka bi yana burayıda msne çevirdik yahu :) adı üstünde Salcano bilgi paylaşım sayfası burası acık bilgi paylaşamda sayfa sahıbısı Fat280 agam fırça gaymasın bize :p bu gün sibop kapağının oringli contasını değiştirdim artık pis pis yağ kokmucak stop edince motürüm :mrgreen: değişen parça ahanda budur arkideşler
goruntu2366.jpg
[/URL][/IMG]
tamı tamına 1 TL saydım kendisine :queen: boşa sevmiyorum ben bu 125 cc yi yahu :cat:


Uploaded with ImageShack.us
Sonrasında ise ramazan içinde arada sırada giden sonrasında attığım osmanlı sillesiyle geri gelen uzun farlarım artık komple kısa -uzun gitmişti (dayaktan yıldı sanırsam) :queen: sadece parkla kalmıştım (gerçi iyi oluyodu sadece parkla sexi sexi geziyodum ama işte ettiyar adamız gözler çukurları seçmiyo gayrı) :p üzerinden çakma zenon çıktı ahanda aşağıda kendisi


Uploaded with ImageShack.us
far şiddetinden memnun olmadığım için önce gidip aynısının daha kuvvatlısından aldım hemide 10 TLye aboovv :mrgreen:


Uploaded with ImageShack.us
ön kafa grenajını söktük takarken bi deneyelim dedik iyikide demişiz lambayı bi yaktık 1 dk içinde far tası içinden yanıkımsı kokular gelmeye başladı :sunny: far camına dıştan bi dokundum elim yandı :santa: eritecek namıssız :cyclopsan hemen söktüm orjinel bi philips armut ampül aldım onu taktık şımbır şımbır oldu vallaha :queen:


Uploaded with ImageShack.us
Sonuç olarak seviyom ben bu motürü ya contaydı ampuldu hepsi topu 16 gayme para duttu helali hoş olsun benim garagızıma :cat::bounce:

---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:56 ----------

abi uygun zamanda manisada buluşma kararı aldık. Manisaya gelebilirmisin?
Len netceniz Manisada gelin buraya işte :king: Manisaya gelirim gelmesinede Manisa kebaplarını kimden yicez alandanmı satandanmı :silent::queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi, yeni contan hayırlı uğurlu olsun. Islatalım gari :queen: ampulünde güzelmiş :cat: manısaya gelirsen ben ısmarlarım abi. Fazla vaktim yok abi. Sabah yola çıksam öylen noterden satısi alır dönerim. 300 km manısa buraya yahu. :santa: huhhh
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hadi ya ıslatcakmıydık takarken :cherry: biz ıslatmadık şak diye geçti yeni conta ama :p ıslatam tabikine Ademcim nerde ne zaman istersen eyvallah sağolasın :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Senin canın sağolsun kardeşim eşle dostla ıslatcak yiyip içecek bi 50 tl miz her zaman bulunur :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst