Neyse bakalım arkideşler şaka bi yana burayıda msne çevirdik yahu

adı üstünde Salcano bilgi paylaşım sayfası burası acık bilgi paylaşamda sayfa sahıbısı Fat280 agam fırça gaymasın bize

bu gün sibop kapağının oringli contasını değiştirdim artık pis pis yağ kokmucak stop edince motürüm :mrgreen: değişen parça ahanda budur arkideşler
[/URL][/IMG]
tamı tamına 1 TL saydım kendisine :queen: boşa sevmiyorum ben bu 125 cc yi yahu :cat:
Uploaded with
ImageShack.us
Sonrasında ise ramazan içinde arada sırada giden sonrasında attığım osmanlı sillesiyle geri gelen uzun farlarım artık komple kısa -uzun gitmişti (dayaktan yıldı sanırsam) :queen: sadece parkla kalmıştım (gerçi iyi oluyodu sadece parkla sexi sexi geziyodum ama işte ettiyar adamız gözler çukurları seçmiyo gayrı)

üzerinden çakma zenon çıktı ahanda aşağıda kendisi
Uploaded with
ImageShack.us
far şiddetinden memnun olmadığım için önce gidip aynısının daha kuvvatlısından aldım hemide 10 TLye aboovv :mrgreen:
Uploaded with
ImageShack.us
ön kafa grenajını söktük takarken bi deneyelim dedik iyikide demişiz lambayı bi yaktık 1 dk içinde far tası içinden yanıkımsı kokular gelmeye başladı :sunny: far camına dıştan bi dokundum elim yandı :santa: eritecek namıssız :cyclopsan hemen söktüm orjinel bi philips armut ampül aldım onu taktık şımbır şımbır oldu vallaha :queen:
Uploaded with
ImageShack.us
Sonuç olarak seviyom ben bu motürü ya contaydı ampuldu hepsi topu 16 gayme para duttu helali hoş olsun benim garagızıma :cat::bounce:
---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:56 ----------
abi uygun zamanda manisada buluşma kararı aldık. Manisaya gelebilirmisin?
Len netceniz Manisada gelin buraya işte :king: Manisaya gelirim gelmesinede Manisa kebaplarını kimden yicez alandanmı satandanmı :silent::queen: