Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
helal be abimin motoru çalışacak, az yakıp çok kaçacak ve eksozunun dumanını f54 fatihe koklatacak. :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bi haftadır düşünüyorum. Motoru satsamda ne alsam diye. Cbr 250 ve inzuma 10 bin tl den başlıyo. :sunny: ybr ye o kadar para veremem. Cbf 150 veya 250 sevmiyorum almam. Salcano wolf buralarda bulamadım. Yakın bi yerdede yok. Milas ta bi bayisi daha varmış. Son olarak oraya bakçam. Tvs apache görünüş var güç var ama biraz soğuk bakıyorum. İçime sinmiyor. Mondial veya kanuni alıpta kendime güldüresim yok. Açıkçası motor seçemiyorum.:pr: bu gidişle titana bi 10 sene daha bincez. :santa:

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:40 ----------

satılık 96 model titan. Alacak varmı? Uygun fiyata vercem. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:53 ----------

FATIH ARANIZA DAHA ONCEDEN HOŞ GELMİŞTİM ASLINDA 8-9 SAYFALARA BAKARSAN BENI HATIRLAYACAKSIN SADEKAHVE33 NIKIYLE YAZIYORDUM.FAKAT NE OLDU BILMIYORUM BIR SURE SONRA GIREMEZ OLDUM.HATIRLARSAN 28.04.2012 DE ALMISTIM BEN SALCANOMU.MUTHIS BIR YAZ SEZONU GECIRDIM.SUANDA 7750 KMDE MOTORUM.SEYTAN KULAGINA KURSUN YAPTIGIM MASRAF SADECE 1200KM DE BIR YAG DEGISIMI VE YAKTIGIM BENZIN UCRETI.CANAKKALE,ERDEK,İZMİT,KANDIRA,ŞİLE,BALIKESIR,MANISA,IZMIR,BURHANIYE VE BODRUM YOLCULUKLARIM OLDU.HATTA EGELIM 43 NIKLI ARKADAS LA AZ DAHA TANISMA FIRSATIM OLACAKTI.ERDEGE GELMIS KENDISI BENIM ARKADASIM LA SOHBET ETMISLER KUSADASINA GIDECEGINI SOYLEMIS YENGEYLE.PROFILDEN BAKTIM SONRASINDA GITMISTE IZINDEYMIS O DONEM.BENDE HANIMLA BOL BOL GEZDIM.ERDEK YAKIN OLDUGU ICIN 2.KAPIMIZ OLDU ZATEN BAYRAMIN 2.GUNU BURHANIYE TARAFINA GITTIK.VELHASIL BU SALCANOYU ALLAH OLMAYANA NASIP ETSIN.BENIM BASLANGIC MOTORU OLARAK ALDIGIM MOTORDUR BU.F650 DUSUNUYORUM.TEMIZINDEN BULABILIRSEM.ARIYACAM TABIKI.MOTOR ARTIK BENIM ICIN YASAM TARZI OLDU DIYEBILIRIM.MOTOR KULLANMAMA VESILE OLAN FATİH AKKANIŞ ARKADAŞIMA BINLERCE ŞUKRANLARIMI SUNUYORUM BURADAN.HERKESE HAYIRLI YOLCULUKLAR IYI SURUSLER KAZASIZ BELASIZ INSALLAH.BU ARADA HAYIRLI BIR KISMETI CIKARSA BENIM SALCANOYU VEREBILIRIM AMA TANIDIK BILDIK BIRI OLURSA MOTORA BAKAN BIRI OLURSA YOKSA KIYAMAM MOTORUMA...
Arkadaşım motorun ne renk, ne fiyat istiyosun? Bodrumda oturuyorum. Uzak ama belki bi çaresi bulunur.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Benzinin litresi 4.80 olmuş Adem :pr: bu saatten sonra benim için aman az yaksında eksozunu kim koklarsa koklasın artık arkideş :sunny:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
fatih, kaskımdaki ybr dumanı değil, sinek cesetleriydi. :cat:
len bırak oğlum bu işleri seni ve kardeşini tokat manyağı yaptım daha ne olsun :king:
ben taa sakaryadan kalkıp senin modifişinlı titanları yolda madara edeyim racona ters aga:mrgreen:
sen eğer muğla dan gel beni geç eğer bu ybr yi benzin döküp yakmassam ismim f54 değil :p
hastasıyız dedeeeee:pl:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Rakım fark edebilir yalınız dedeeeeee :bounce: Bodrumda kuduran ybre Sakaryada uyuz eşeğe dönebilir yada Bodrumda uyuz eşşek gibi olan titan Sakaryada kudurabilir :bounce:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga sende amma saçmaladın he arada sadece 30 rakım var :p
bodrum da rakım 1 diyelim sakarya da 31 yani:cherry:
aga titan da kuduruk amma biraz dumandan tırsıyor eğer ybr nin dumanı geliyorsa orda süt dökmüş kedi oluyor
adem in bi amca oğlu var benim motorun adem in motorları geçtiğine inanmadı olamaz filan dedi
ama sen adem in geçtiği ybr leri görsen hepsi dökülüyor :mrgreen:
benim ybr öyle mi çil çil her bakımı tam lastik havalarına kadar kulavuza uyuyor yani sen ötekileri görsen hepsi apachi:farao:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yok aga saçmaladım ben 25 senedir motor binerim hiç gelmediyse başıma 2-3 sefer geldi 50 km ilerdeki ilçede farklı merkezde farklı giden motorlarada denk geldim tecrübeyle sabittir yani :cat: he ama ille olacak diyede bir şey yok ihtimal dahilinde olduğunu bil yeterli :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len olum dedikodumu yapıyonuz burda? Aldıracaksınız bana 250 cc ondan sonra :queen: fazla oynamıcam artık motorla. Fatih hiç rampalardan, şehir içi ışıklardan veya komple şehır içi, bide kalkışlardan hiç bahsetmemiş? :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Zaten siz işi baştan yanlış yapıyosunuz benim bildiğim kapışma mesafeyle olur örnek biz buradan Yoncalıya (16km merkeze uzaklığı) ilk varan diye kapışırdık (tabiki gençlikte :p) öyle düzde az uzayıp gitmeylen geçtim eksoz koklattım v.s olmazki :wiinkk: o zaman sende rampada ona koklattın eksozu :p
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
benim motorda vites gostergesi calısıyor.benım le aynı gun aynı renkte alan bı arkadasımınkınde gostermıyor.ben servıse sordum ampulu harlamıstır dedı.sonradan taktırdı ama yıne calısmadıgını soyledı o arkadas.sanırım montaj esnasında eksık kalmıs.yada servısın soylemesı boyle.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Zaten siz işi baştan yanlış yapıyosunuz benim bildiğim kapışma mesafeyle olur örnek biz buradan Yoncalıya (16km merkeze uzaklığı) ilk varan diye kapışırdık (tabiki gençlikte :p) öyle düzde az uzayıp gitmeylen geçtim eksoz koklattım v.s olmazki :wiinkk: o zaman sende rampada ona koklattın eksozu :p
Doğru cevap :cat: yarı yarıya yolda eksozumu koklattım :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

benim motorda vites gostergesi calısıyor.benım le aynı gun aynı renkte alan bı arkadasımınkınde gostermıyor.ben servıse sordum ampulu harlamıstır dedı.sonradan taktırdı ama yıne calısmadıgını soyledı o arkadas.sanırım montaj esnasında eksık kalmıs.yada servısın soylemesı boyle.
Senin motor satılıkmı? Kaç lira istiyon? Ne renk?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
benim motorda vites gostergesi calısıyor.benım le aynı gun aynı renkte alan bı arkadasımınkınde gostermıyor.ben servıse sordum ampulu harlamıstır dedı.sonradan taktırdı ama yıne calısmadıgını soyledı o arkadas.sanırım montaj esnasında eksık kalmıs.yada servısın soylemesı boyle.
Sizin motorlar wolf "S" mi eğer cevap evetse standart olarak var vites göstergesi yok hayırsa yani sadece Wolf se onlarda yeri var kendi yok :cat:

Doğru cevap :cat: yarı yarıya yolda eksozumu koklattım :pl:
Ozaman Fatih az yana kaysın senide alalım 1. lik kürsüsüne :queen: sizi gidi apaçiler sizi :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
motorum gri renk.fotograf yuklemeyı bılmıyorum ama bı sekılde bırılerıne yuklettırmeye calısırım.motoru aldıgım gun servıste lastıklerını dublex yaptırdım ve koruma demırı taktırdım.sadekahve nıkıyle yazmıstım o gunlerde.28 nısanda satın aldım.bırde kafalıgına aksesuar olarak türk bayragı yaptırdım reklamcıda.1200km de bır yag degıstırdım 1 kezde bujisini degiştirdi.sonrası benzın parası. 2500 desem cokmu olur kıs sezonuda geldı.bakarım ben motoruna dersen 2300 e veresım var.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
wolf benimkide arkadasınkıde.aynı gun aynı bayii den aldık.o sabah saat 11 de ben saat 13 te aldım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi fatih benim dostum. Geçse ne olur, geçmese ne olur? Bu işler muhabbet, gırgır olsun diye. Ama harbiden bu güne kadar gördüğüm en hızlı ybr. Düzde sabit 120. Cübbeli ahmet hocaya okutmuş fatih. :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
wolf benimkide arkadasınkıde.aynı gun aynı bayii den aldık.o sabah saat 11 de ben saat 13 te aldım
Valla iyi denk gelmiş o zaman :cat: hep "s" lerde gördüm vites gsötergesi Wolf te hiç rastlamamıştım :sunny:

---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:08 ----------

abi fatih benim dostum. Geçse ne olur, geçmese ne olur? Bu işler muhabbet, gırgır olsun diye. Ama harbiden bu güne kadar gördüğüm en hızlı ybr. Düzde sabit 120. Cübbeli ahmet hocaya okutmuş fatih. :queen:
Gelse birde ben okucaktım da :pl: gelmedi yanıma dönüşte uğrarmıki diye baktım uğramadıda :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motorum gri renk.fotograf yuklemeyı bılmıyorum ama bı sekılde bırılerıne yuklettırmeye calısırım.motoru aldıgım gun servıste lastıklerını dublex yaptırdım ve koruma demırı taktırdım.sadekahve nıkıyle yazmıstım o gunlerde.28 nısanda satın aldım.bırde kafalıgına aksesuar olarak türk bayragı yaptırdım reklamcıda.1200km de bır yag degıstırdım 1 kezde bujisini degiştirdi.sonrası benzın parası. 2500 desem cokmu olur kıs sezonuda geldı.bakarım ben motoruna dersen 2300 e veresım var.
Bakmazmıyım hiç? Ben altımdaki motoruma 10 yıldır biniyorum. 17 yaşında.motora bakmayan biri olsaydım 10 yıl aynı motora zor binerdim. Yanlız mesafe uzak. O nasıl olcek?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler bu sidik yarıştırma işleri bize göre değil bizim bi tarafımızda artık kıllar ağırmış:p
artık kim kimi geçer ben anlamam 120 düzde giden motorunuz varsa benim arkamdan gelirsiniz haberiniz olsun:mrgreen:
ama adem bodrum da bi motorlar tokatladım anlatamam ybr mi dersin cbf dersin innova mı dersin cb125 bilimum çinli ne denk gelirse ama 125 cc veya 150cc ne dersen de sukuturları sayamadım bile ama ben bi dylan veya ps 150 ile denk gelmedim ahh ahh:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst