Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Evet arkadaşlar bugün ilk ceza mı yedim motorla :) çevirme uygulamasına yakalandım a2 ehliyet dışında herşeyim tamdı arka çanta yoktu ve 319 tl ceza yedim :) indirim uygulanarak 250 tl ye düştü 1 hafta içinde ödersem tabi. En azından daha önce cezam olmadığı için ve a2 olmadığı için bağlanmadı motor yetersiz ehliyetten yedik cezamızı siftahı yaptık yaklaşık 3 yıldır aktif sürerim scooter ile manuel viteste ilk cezamızı yedik..
Yeni mi çıktı bu kural ? daha önce yetersiz ehliyetten ceza yersen bir de mahkemeye çıkıyodun 700-800 lira ceza da ordan geliyodu.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
karburatörle hava filtresi arasındaki hortum patlak, yırtık çıktı. Karburatör hava girişi ağzı toz toprak içinde kalmış. Sanırsam o toz toprak segmanlarıda yemiştir. O borunun yedeği vardı elimde. Hemen değiştirdim ama geç farkettik.:pr:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
karburatörle hava filtresi arasındaki hortum patlak, yırtık çıktı. Karburatör hava girişi ağzı toz toprak içinde kalmış. Sanırsam o toz toprak segmanlarıda yemiştir. O borunun yedeği vardı elimde. Hemen değiştirdim ama geç farkettik.:pr:
Demekki titan taş gibi deyip bakımsız bırakmak olmuyormuş :wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
karburatörle hava filtresi arasındaki hortum patlak, yırtık çıktı. Karburatör hava girişi ağzı toz toprak içinde kalmış. Sanırsam o toz toprak segmanlarıda yemiştir. O borunun yedeği vardı elimde. Hemen değiştirdim ama geç farkettik.:pr:

olsun abi zararın neresinden dönersen kardır derler sen benim dediğim gibi sekman pistonunu sök motorun bir elden geçir bin ardından tın tın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mengüü hala taş gibin. Kapışakmı? :queen: o hortumun yarılacağını bildiğimden yedeğini 1 yıl önce almıştım :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

olsun abi zararın neresinden dönersen kardır derler sen benim dediğim gibi sekman pistonunu sök motorun bir elden geçir bin ardından tın tın

ben genç adamım. Yaslılar gibi tın tın binemem :pl: rodajda tın tın. Sonra allah ne verdiyse :cat: motor modifiyesi hakkında daha çok düşünùp,araştırma yapmam lazım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mengüü hala taş gibin. Kapışakmı? :queen: o hortumun yarılacağını bildiğimden yedeğini 1 yıl önce almıştım :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------



ben genç adamım. Yaslılar gibi tın tın binemem :pl: rodajda tın tın. Sonra allah ne verdiyse :cat: motor modifiyesi hakkında daha çok düşünùp,araştırma yapmam lazım.
Sizin titanı da Euro3'e uyarlamak lazım yoksa haksızlık olur bana, hem benim motor 125'lik.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bütün hırsımı sinirimi 10 yıldır titanımdan çıkartıyorum. Tın tın bana göre değil. Damarlarımda benzin, tuvalete gidince yağ akıyor. :pl: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
aynen konusmussunuz bız onunla gezılere beraber cıkıyoruz.hatta cocukluk arkadasıyız.umarım bıgun denk gelırız hep bırlıkte yol yaparız.
İnş. kardeşim yolu motordan geçen herkesle bir gün bi yerde buluşuruz :) çok selam söyle Fatihe:rendeer:

abi etekten flan anlamam ama benim aldığım cg de yakıyormuş orada belli olmuyordu pek güneşte belli oluyordu ara ara duman attığı belliydi söktük işte kendimiz keçeleri değiştirdik sibopların piston sekman attık orjinal boyutunda taiwan malı 30 tl miş şimdilik iyi duman atma yok bakalım rodajdan çıksın gidişinide görecez

bu arada sen sekman atarsan bence honlamada yaptır bir üst pistonda daha iyi verim alırsın sen yaparsın abi ya kolay 2-3 saatde söker takarsın ama işte diğer işler vaktini alır onuda acele etme kendin yap sana service manuel inide atarım yapacak olursan titanın bakarsın anlamadığın yer olursa sana en fazla 70-75 tl ye maal olur sıfır gibi olur motorun :)



arkadaşlar bende 2 klavuz var biri salcano biri jianshe :) neyse ben size yazayım lazım olan okur

1- 0-150 km arası : gaz kolunu 1/4 den fazla çevirmeyiniz motor devri 4000 rpm olmalı 1 saatlik kullanımdan sonra motoru stop ediniz. 10 dk motorun soğumasını bekleyiniz. tekrar kullanmaya başlayınız. gaz kolunu sık sık çevirerek değişik devirlerde kullanmaya çalışınız. sabit hızda kullanmayınız.

2- 150-500 km arası : kullanım süresince 1/2 gaz vermeye başlayınız. motor devri 5000 rpm olmalı. kesinlikle tam gaz vermeyiniz. hızınızı ve vitesini sık sık değiştiriniz. sabit gazda kullanmayınız.

3- 500-1000 km arası : motor devri 6000 rpm olmalı. kullanım süresince 3/4 gaz vermeye başlayınız. kesinlikle tam gaz vermeyiniz. hızınızı ve vitesinizi sık sık değiştiriniz. sabit gazla kullanmayınız.

4- 1000 km den sonra : motorun devri 8500 rpm yi geçmemeli motorunuzun hızını yolun durumuna göre ayarlayınız.

kitapçığından yazdım inş. işini görür
Fatih bakım aralıklarından bahsdiyormu kılavuzda:silent:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
İnş. kardeşim yolu motordan geçen herkesle bir gün bi yerde buluşuruz :) çok selam söyle Fatihe:rendeer:


Fatih bakım aralıklarından bahsdiyormu kılavuzda:silent:

evet abi 4000 de bir bakımı yani yağ değişimi diğer periyodik bakımlarıda varda onlara bakmam gerek kaçda kaçsa :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
linkteki göstergede jianshe ismi altındaki gösterge nedir bilen varmı?
b_img5_salcano-motorsiklet-salcano-wolf-125-model-2011-20891.jpg
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
aktif edebiliyormuyuz benimde aklıma öyle olduğu geldi gerçi ama aktif edebiliyormuyuz göstergeyi bnde aktif değil..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
S lerde standart olarak varmış bizimkilerde ise yeri var kendi yok :) demekki en dolusu en fulu wolf s ler oluyor :p yeri varsa alır takarsan olur tabi ama tabi bir bilene sormak lazım (servis gibi) :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst