Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tabi canım tabi :p (doktor üstüne varmayın dedi Fatih yoksa yicek kafayı Ademim) :p
Şaka bi yana Ademcim şimdi bu hız meselesinde biz(en azından ben kendi adıma) işin muhabbetindeyiz önemli olan az yakıtla çok yer gezmek ve rahat olmak ilk amacımız bu :cat: yoksa düzde 120 yapsa neeeee 140 yapsa nee :sunny: bana sürat lazım olsa racing,ss binerim :bounce: diyelim ve bu hız meselesinide böylece kapatalım arkadaşlar çünkü çok genç kardeşlerimizde giriyor forma kötü örnek olmayalım kimseye :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi 120 diyon düzde ama fatihin arkasında gidiyon nasıl oluyor o iş :p

şimdik hacıı :queen: 110-120 arasında gezerken ben düzde, fatihin ibre 120 de kitlenip kalıyor. Ondandır. :queen: şehir içi eksozumu o daha çok kokluyor o ayrı. O 70 bulmadan benimki 100 e çıkıyor :queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Tabi canım tabi :p (doktor üstüne varmayın dedi Fatih yoksa yicek kafayı Ademim) :p
Şaka bi yana Ademcim şimdi bu hız meselesinde biz(en azından ben kendi adıma) işin muhabbetindeyiz önemli olan az yakıtla çok yer gezmek ve rahat olmak ilk amacımız bu :cat: yoksa düzde 120 yapsa neeeee 140 yapsa nee :sunny: bana sürat lazım olsa racing,ss binerim :bounce: diyelim ve bu hız meselesinide böylece kapatalım arkadaşlar çünkü çok genç kardeşlerimizde giriyor forma kötü örnek olmayalım kimseye :rendeer:

aynen abi hız muhabbeti yeter bence en uygunu kurala uygun hızlarda gitmek :cat:

şimdik hacıı :queen: 110-120 arasında gezerken ben düzde, fatihin ibre 120 de kitlenip kalıyor. Ondandır. :queen: şehir içi eksozumu o daha çok kokluyor o ayrı. O 70 bulmadan benimki 100 e çıkıyor :queen:

anladık abi sen bir numarasın zaten her zaman :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
þimdik hacýý :queen: 110-120 arasýnda gezerken ben düzde, fatihin ibre 120 de kitlenip kalýyor. Ondandýr. :queen: þehir içi eksozumu o daha çok kokluyor o ayrý. O 70 bulmadan benimki 100 e çýkýyor :queen:
len adem bu aksam kaskinda ki ybr dumani ni nasil sildigini neden söylemiyon

---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:51 ----------

Aman yavaþ Adem :p 125-140 arasý gidiyosun 120 yapan YBR yi geçemiyosun nasýl oluyo bu iþ :silent::queen:
o ybr nin dumani iste gazi cevimeyeyim yani
3,4 saniyede. 100 e cikan tek ybr o

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

Tabi caným tabi :p (doktor üstüne varmayýn dedi Fatih yoksa yicek kafayý Ademim) :p
Þaka bi yana Ademcim þimdi bu hýz meselesinde biz(en azýndan ben kendi adýma) iþin muhabbetindeyiz önemli olan az yakýtla çok yer gezmek ve rahat olmak ilk amacýmýz bu :cat: yoksa düzde 120 yapsa neeeee 140 yapsa nee :sunny: bana sürat lazým olsa racing,ss binerim :bounce: diyelim ve bu hýz meselesinide böylece kapatalým arkadaþlar çünkü çok genç kardeþlerimizde giriyor forma kötü örnek olmayalým kimseye :rendeer:
birak şimdi o grnc kardeslerini benim dumani mi yutmayi sende istiyorsun yalan mi soyle
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
len adem bu aksam kaskinda ki ybr dumani ni nasil sildigini neden söylemiyon

---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:51 ----------

o ybr nin dumani iste gazi cevimeyeyim yani
3,4 saniyede. 100 e cikan tek ybr o


---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

birak şimdi o grnc kardeslerini benim dumani mi yutmayi sende istiyorsun yalan mi soyle
hacı msj atmışsın şimdi gördüm yeni girebildim hayırdır?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Sadece konusmak tanismamk iciin neyse baskaa zaman ararim simdi yatiyom

fat 281 gonderdigin kargo gelmis tsk ederim
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
FATIH ARANIZA DAHA ONCEDEN HOŞ GELMİŞTİM ASLINDA 8-9 SAYFALARA BAKARSAN BENI HATIRLAYACAKSIN SADEKAHVE33 NIKIYLE YAZIYORDUM.FAKAT NE OLDU BILMIYORUM BIR SURE SONRA GIREMEZ OLDUM.HATIRLARSAN 28.04.2012 DE ALMISTIM BEN SALCANOMU.MUTHIS BIR YAZ SEZONU GECIRDIM.SUANDA 7750 KMDE MOTORUM.SEYTAN KULAGINA KURSUN YAPTIGIM MASRAF SADECE 1200KM DE BIR YAG DEGISIMI VE YAKTIGIM BENZIN UCRETI.CANAKKALE,ERDEK,İZMİT,KANDIRA,ŞİLE,BALIKESIR,MANISA,IZMIR,BURHANIYE VE BODRUM YOLCULUKLARIM OLDU.HATTA EGELIM 43 NIKLI ARKADAS LA AZ DAHA TANISMA FIRSATIM OLACAKTI.ERDEGE GELMIS KENDISI BENIM ARKADASIM LA SOHBET ETMISLER KUSADASINA GIDECEGINI SOYLEMIS YENGEYLE.PROFILDEN BAKTIM SONRASINDA GITMISTE IZINDEYMIS O DONEM.BENDE HANIMLA BOL BOL GEZDIM.ERDEK YAKIN OLDUGU ICIN 2.KAPIMIZ OLDU ZATEN BAYRAMIN 2.GUNU BURHANIYE TARAFINA GITTIK.VELHASIL BU SALCANOYU ALLAH OLMAYANA NASIP ETSIN.BENIM BASLANGIC MOTORU OLARAK ALDIGIM MOTORDUR BU.F650 DUSUNUYORUM.TEMIZINDEN BULABILIRSEM.ARIYACAM TABIKI.MOTOR ARTIK BENIM ICIN YASAM TARZI OLDU DIYEBILIRIM.MOTOR KULLANMAMA VESILE OLAN FATİH AKKANIŞ ARKADAŞIMA BINLERCE ŞUKRANLARIMI SUNUYORUM BURADAN.HERKESE HAYIRLI YOLCULUKLAR IYI SURUSLER KAZASIZ BELASIZ INSALLAH.BU ARADA HAYIRLI BIR KISMETI CIKARSA BENIM SALCANOYU VEREBILIRIM AMA TANIDIK BILDIK BIRI OLURSA MOTORA BAKAN BIRI OLURSA YOKSA KIYAMAM MOTORUMA...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam millet. F54 fatih sabah ayrıldı yanımdan. Ama hala bodrumda. Bodrumda akla hayale gelmedik motor bayileri ve motorlar var. Salcano bayiside var. 1 tane cub var. Gerisi bisiklet :pr:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
FATIH ARANIZA DAHA ONCEDEN HOŞ GELMİŞTİM ASLINDA 8-9 SAYFALARA BAKARSAN BENI HATIRLAYACAKSIN SADEKAHVE33 NIKIYLE YAZIYORDUM.FAKAT NE OLDU BILMIYORUM BIR SURE SONRA GIREMEZ OLDUM.HATIRLARSAN 28.04.2012 DE ALMISTIM BEN SALCANOMU.MUTHIS BIR YAZ SEZONU GECIRDIM.SUANDA 7750 KMDE MOTORUM.SEYTAN KULAGINA KURSUN YAPTIGIM MASRAF SADECE 1200KM DE BIR YAG DEGISIMI VE YAKTIGIM BENZIN UCRETI.CANAKKALE,ERDEK,İZMİT,KANDIRA,ŞİLE,BALIKESIR,MANISA,IZMIR,BURHANIYE VE BODRUM YOLCULUKLARIM OLDU.HATTA EGELIM 43 NIKLI ARKADAS LA AZ DAHA TANISMA FIRSATIM OLACAKTI.ERDEGE GELMIS KENDISI BENIM ARKADASIM LA SOHBET ETMISLER KUSADASINA GIDECEGINI SOYLEMIS YENGEYLE.PROFILDEN BAKTIM SONRASINDA GITMISTE IZINDEYMIS O DONEM.BENDE HANIMLA BOL BOL GEZDIM.ERDEK YAKIN OLDUGU ICIN 2.KAPIMIZ OLDU ZATEN BAYRAMIN 2.GUNU BURHANIYE TARAFINA GITTIK.VELHASIL BU SALCANOYU ALLAH OLMAYANA NASIP ETSIN.BENIM BASLANGIC MOTORU OLARAK ALDIGIM MOTORDUR BU.F650 DUSUNUYORUM.TEMIZINDEN BULABILIRSEM.ARIYACAM TABIKI.MOTOR ARTIK BENIM ICIN YASAM TARZI OLDU DIYEBILIRIM.MOTOR KULLANMAMA VESILE OLAN FATİH AKKANIŞ ARKADAŞIMA BINLERCE ŞUKRANLARIMI SUNUYORUM BURADAN.HERKESE HAYIRLI YOLCULUKLAR IYI SURUSLER KAZASIZ BELASIZ INSALLAH.BU ARADA HAYIRLI BIR KISMETI CIKARSA BENIM SALCANOYU VEREBILIRIM AMA TANIDIK BILDIK BIRI OLURSA MOTORA BAKAN BIRI OLURSA YOKSA KIYAMAM MOTORUMA...

maşallah sende baya gezmişsin evet satmaya kıyamıyor aslında inan ama büyütmek ve para sıkıntı durumlarında mecbur satıyorsun hayırlısı olsun

selam millet. F54 fatih sabah ayrıldı yanımdan. Ama hala bodrumda. Bodrumda akla hayale gelmedik motor bayileri ve motorlar var. Salcano bayiside var. 1 tane cub var. Gerisi bisiklet :pr:

abi milasa bak muğlaya fethiyeye bak mutlaka buralarda vardır bayisi oralardan alırsın alacak olduktan sonra bulması dert değil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst