- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
yok abi artarsa depoyu doldurur gezeriz. :queen: abi o civar bütçe işte. Bişey satçamda o civarda. Ordan gelecek yani para. Ne tutar bilmiyom. O civarda işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------
fatih ben burdaki manitaları görünce kaçıyom. :queen: ha bide motorlu olacak öylemi? Onların motoru yağ yakıyor :santa:
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------
adem orda ki motorlu manitaları görmeye geleceğim abisi sen rahat oll::cherry:
fatih ben burdaki manitaları görünce kaçıyom. :queen: ha bide motorlu olacak öylemi? Onların motoru yağ yakıyor :santa: