Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok abi artarsa depoyu doldurur gezeriz. :queen: abi o civar bütçe işte. Bişey satçamda o civarda. Ordan gelecek yani para. Ne tutar bilmiyom. O civarda işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

adem orda ki motorlu manitaları görmeye geleceğim abisi sen rahat ol:pl::cherry:

fatih ben burdaki manitaları görünce kaçıyom. :queen: ha bide motorlu olacak öylemi? Onların motoru yağ yakıyor :santa:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ulen sen gece bekçiliği yapıom die bizimi yiyon yoksa :mrgreen: herkes uyuduktan sonra bi yerlerimi kazıon :silent: hayır konu o değil para çoksa yimeye gelem aga :p

---------- Post added at 01:34 ---------- Previous post was at 01:22 ----------

yok abi artarsa depoyu doldurur gezeriz. :queen: abi o civar bütçe işte. Bişey satçamda o civarda. Ordan gelecek yani para. Ne tutar bilmiyom. O civarda işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------



fatih ben burdaki manitaları görünce kaçıyom. :queen: ha bide motorlu olacak öylemi? Onların motoru yağ yakıyor :santa:
Sen merak etme Fatih çözer o yağ yakma sorununu genç adam :p sentil çakısıyla ince bi sibop ayarı yapar bi şeycikleri kalmaz :mrgreen: motoru olmayanlara motor bile takar alimallah :wiinkk:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi kazmak çok aklımdan geçtide hiç kazmadım. Yok bin lira geçecek elime. Onla hanımla kendime motorcu montu alacaz. Motor alacaktım. Aklımda inzuma vardı ama 10 bin çok para be. 2 bine motorumu satsam geri kalır 8 bin. 8 bin kredi çeksem geri öderken gene 10 bini bulacak. 12 bine gelecek. 5 bin lira civarı 250 cc falan bişey alayım dedim doğru dürüst motor bulamadım. Rks 200 titanik niyetlendim 16 -17 hp biliyodum 13.1 hp çıktı. Titreşim cabası. Bu yüzden bu motordanda vazgeçtim. Hatta bu konuda makseliyle baya bi tartışmamız oldu. Cbf 250 ıstemediğimi söylemiştim zaten önceden. Bu yüzden 250 cc sevdasından vazgeçtim ve köşeyi dönünceye kadar erteledim. Param artarsa motorlarıma masraf yaparım. Eksiklerini tamamlarım. 2005 es e uygun bi kadran takamadım daha. Farı taktım yanlız . Far 10 numara. Vizeye girecek 2005 olan. Sigortasıda geliyor. Masraf çok yani.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tamam tamam ağlama hemen :mrgreen: (ağladığına göre kesin parayı bulmuşun sen) :queen: şaka bi yana Allah hayırlısını ağız tadıyla yenilebilceğini binilebileceğini versin kardeş:rendeer: bende sen gibi düşünüyorum bu arada cc büyütmekten vazgeçtim masraf hemen katlanarak artıyor :pale: forever 125 cc yani :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi dediğim gibi kafama uyuşan 2 model var. İnzuma ve cbr 250 r. Ama erteledim. Para yok :queen: kıyafet şart abi almam lazım. Hatta belki motorcu pantolonu bile alabilirim. Tam takım yani.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
abi sağolun. Ya uzun zamandır yazmıyodum ybr topiğine. Konuya cevap gelmezse gene yazmıcam. 10 kişiden 9 u beni isteyipte arada 1 kişi beni istemezse bende ister istemez soğuyorum. Sıcak insanlar çok olduğu kadar soğuk insanlarda yok değil yani. Onun için ybr n yok niye yazıyon olayı çıktımı gücüme gidiyor. Halbuki oradaki bana bunu diyenlerden daha çok anlarım ybr den. Çok arkadaşlara yardım etmişliğım vardır. Neyse uzun uzun anlatmayayım. her motorcuyu severim. Boşver yahu. Dostlar sağolsun :cat:

Seni bizim topiğe alalım kimse yok niye yazıyon yok senin motorun titan yok bırak bu köylü motorunu demez :) Sen gel bağrımıza basarız valla bak :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlısı sabahlar arkadaşlar

o maşallah topiç baya canlanmış :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Seni bizim topiğe alalım kimse yok niye yazıyon yok senin motorun titan yok bırak bu köylü motorunu demez :) Sen gel bağrımıza basarız valla bak :)
Sağol arkadaşım. Burlardayım zaten. Dün internetten araştırdım. Bodrumda 2 tane salcano satış noktası ve servisi var. Ybr nin bile yamaha bayisi 1 taneyken salcanonun bayisi 2 tane bodrumda. Helal.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
arkadaşlar bu 1000 km bakımı garanti kapsamında mı (ücretsiz mi?)....birde ben 1000 km değil de 800 km de yaptırmak istiyorm bu bakımı ,çünkü çok düşük viteslerde katettim km yi??
yanlış mı düşünüyorum???
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar bu 1000 km bakımı garanti kapsamında mı (ücretsiz mi?)....birde ben 1000 km değil de 800 km de yaptırmak istiyorm bu bakımı ,çünkü çok düşük viteslerde katettim km yi??
yanlış mı düşünüyorum???

ersin ben ilk bakıma gitmedim aldığımdan beri hep bakımları ben yaptım o yüzden yardımcı olamıyacağım maalesef
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
arkadaşlar bu 1000 km bakımı garanti kapsamında mı (ücretsiz mi?)....birde ben 1000 km değil de 800 km de yaptırmak istiyorm bu bakımı ,çünkü çok düşük viteslerde katettim km yi??
yanlış mı düşünüyorum???
İlk bakımlar daima ücretsizdir :bounce: Sadece değiştirdikleri yağın parasını alırlar garanti belgesi kaşelensin istiyorsan servise git 800 dede gidebilirsin fark etmez yeterki 1000 km yi fazlaca geçme :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Sağol arkadaşım. Burlardayım zaten. Dün internetten araştırdım. Bodrumda 2 tane salcano satış noktası ve servisi var. Ybr nin bile yamaha bayisi 1 taneyken salcanonun bayisi 2 tane bodrumda. Helal.
eskiden servis mi vardı yumurta adem:pl:
len adem amma söz söylüyorsun ybr nin 5 tane olsa ne olur 10 tane olsa ne olur bak suzuki kawasaki ktm gibi markaların birçok il de bayisi servisi yoktur ama vatandaş gider bu motorları alır parça lazımsa internetten sipariş verir arıza varsa kendi ustasına gider yetkili servisleri hiç sevmem hiç gitmem çok iyi birşey olsalar emin ol ben giderdim ybr nin koruma demiri yetkili serviste 70 tl nette 28 sen olsan yetkili servisten mi alırsın yoksa netten mi
biz parayı yoldan toplamıyoruz şunun şurasında aldığımız para belli

yetkili servis bi yağ değişimine işçilik olarak en az 20 tl alır 30000km de 16 kere gitsen 320 tl eder
e şimdi yağı kendin değişirsen bu para sende kalır
he ben yağı kendim değiştirmem ustaya götürürüm her şeyine bakar 5 tl atarsam alır yoksa istemez bile
ama honda servislerinde 1 saat işçilik 35 tl ne yapıyorlar onuda anlamış değilim yağ değişimi en fazla 15 dakika değilmi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne bilem olum ben honda servisini? Ömrümde hiç gitmedimki? Sen gidiyomun yoğsam servise fatih?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eyide bu servis işlerinin iç yüzünü sen ben biliyoz sadece ilk defa motor alacak insanlar servisi varmı kaçtane var onlara önem veriyor :bounce:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len adem hayatımda hiç serviste bi vida bile elletmedim bizim motorlar ın servislik işi yok abisi değiştir yağını bujisini hava filtresini devam et allah a şükür tık demez yani


merak etme ahmet aga onlarda öğrenir servislerin iç yüzünü :farao:
olmadık şeylerden para aldığını anladığı gün olay patlar abi:santa::king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst