- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #621
Teşekkür ederim.Bir şey sorcam bu arada bu gün 700 km oldu motor ve yağını değiştirdim opet 10w40 4 zamanlı ve ayrıyetten zinciri germeye çalıştım zinciri gerdikten sonra arka freni sıkınca balatadan ses gelmeye başladı bi yerde yanlışlıkmı yaptım acaba arka fren ayarı ilede oynadım biraz ondanmı oldu acaba bir de motorun lastiklerini michelin pilot sporty ile değiştirsem kış için de uygun olurmu sizce
yağ olarak opet 10/40 kullanmadım bir bilgi veremem zincir ve balataya gelirsek zinciri gererken tekeri az eğri takmış olabilirsin ayarını doğru yapmadıysan balata ses yapabilir az sür geçer kanımca birde benimkisini 20 bin km sürmüştüm son zamanlarda özellikle çok ötmeye başlamıştır ayağımda titreşimde yapıyordu adi balata olabilir sonuçda motoru ucuza getirmek için ufak tefek şeylerini adi yapıyorlar ama bait şeyler bunlar düzeltilir lastiğe gelince michelin iyi bir lastiktir alabilirsin sıkıntı olmaz