Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Teşekkür ederim.Bir şey sorcam bu arada bu gün 700 km oldu motor ve yağını değiştirdim opet 10w40 4 zamanlı ve ayrıyetten zinciri germeye çalıştım zinciri gerdikten sonra arka freni sıkınca balatadan ses gelmeye başladı bi yerde yanlışlıkmı yaptım acaba arka fren ayarı ilede oynadım biraz ondanmı oldu acaba bir de motorun lastiklerini michelin pilot sporty ile değiştirsem kış için de uygun olurmu sizce

yağ olarak opet 10/40 kullanmadım bir bilgi veremem zincir ve balataya gelirsek zinciri gererken tekeri az eğri takmış olabilirsin ayarını doğru yapmadıysan balata ses yapabilir az sür geçer kanımca birde benimkisini 20 bin km sürmüştüm son zamanlarda özellikle çok ötmeye başlamıştır ayağımda titreşimde yapıyordu adi balata olabilir sonuçda motoru ucuza getirmek için ufak tefek şeylerini adi yapıyorlar ama bait şeyler bunlar düzeltilir lastiğe gelince michelin iyi bir lastiktir alabilirsin sıkıntı olmaz
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Egelim43 abim, rapsy ve fatih sağolun vallahi içime su serptiniz.Piyasası olmadıgından dolayı yaklasmak ıstemıyordum bu motoru ama dusununce insanın satası gelmıyorki.Ben en iyisi mart gibi kampanyalara gore ya 0 km yada 0'a yakın ıkıncı el bır salco alayım. cevaplarınız için tesekkur ederim tekrardan sağlıcakla kalın :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
salcano fatih, salcano egelim abi ve diger salcanocular. Bayramınız mübacek olsun. Nasıl gidipduru bayram? Ben habire çalışıpdurum. Bize hergün bayram :queen: bide bişey sorcam. Sizin salco lar 2004 ybr modelin kopyasımı? Sanki aklımda öyle bişey kalmış. 2004 model ybrler 12.5 hp olarak çıkmıştı. Sizinkiler 11 hp galiba? Beni ampül gibi aydınlatırsanız sevinirim. :queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Egelim43 abim, rapsy ve fatih sağolun vallahi içime su serptiniz.Piyasası olmadıgından dolayı yaklasmak ıstemıyordum bu motoru ama dusununce insanın satası gelmıyorki.Ben en iyisi mart gibi kampanyalara gore ya 0 km yada 0'a yakın ıkıncı el bır salco alayım. cevaplarınız için tesekkur ederim tekrardan sağlıcakla kalın :)

bir şey değil kardeş hayırlısı olsun allah gönlüne göre versin diyelim :)

salcano fatih, salcano egelim abi ve diger salcanocular. Bayramınız mübacek olsun. Nasıl gidipduru bayram? Ben habire çalışıpdurum. Bize hergün bayram :queen: bide bişey sorcam. Sizin salco lar 2004 ybr modelin kopyasımı? Sanki aklımda öyle bişey kalmış. 2004 model ybrler 12.5 hp olarak çıkmıştı. Sizinkiler 11 hp galiba? Beni ampül gibi aydınlatırsanız sevinirim. :queen:

adem abi sağol varol seninde bayramın kutlu olsun nice güzel bayramlara yüce mevla bizleri tekrar yetiştirsin inş. salcanoya gelirsek motor yapısı 2005 ve sonrası gibi katalitik konvektör yani euro 2 normuna göre yapılmış ancak şase ve diğer km saati amortisörler ön düzen 2004 e göre yapılık ben memnunum egelim yani ahmet abide 2004 vardı benim motoru ilk sürdüğünde 2004 ybr sürmüş gibiyim demişti ona sormak gerek :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Seninde bayramın mübarek olsun Ademcim elöpenlerin çok olsun sağolda varol inşaallaahhh :queen: Gelelim Salcomla 2004 YBR em Rafimin farkına evet 2004 YBR em 12.5 HP di belki ama inan ben o beygirin farkını hiç hissetmedim hızlanması ivmelenmesi Salcoyla aynı hızı ise (gerçi YBR yle çok fazla km yapmadım uzun yol olarakta bir kere Eskişehire gittim sadece 1000-1200 km anca yapmışımdır) YBR ile 100 ün üzerine hiç çıkamadım 102-103 de kaldı 105 dememişti yani hiç :sunny: Fakat Salcoyla Kuşadası dönüşünde Uşak organizeden İzmir otoyoluna çıktığımda Gediz sapağına kadar 125 km ye kadar çıktı Erdek festivaline giderkende Bursadan sonra otoyolda gece gene 125km hatta özellikle viyadüklerin inişinde yer yer rüzgarında etkisiyle 125 ide geçtiği oldu :cat: Sanırım aydınlatabilmişimdir efem nası yandımı ampoller :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yandı abi valla florasan ampül gibi yandı. :queen: iyimiş abi salcano. İkinizede teşekürler.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih ve egelim abi bi motor montu almak istiyorum ama internetten sipariş verip almak istemiyorum. Büyük veya küçük gelebilir. Bu yamaha, honda bayilerinde var. Üstüme deneyerek almak istiyorum. 1 tane kendime, 1 tane hanıma. Bu yamaha ve honda bayilerindeki motorcu montları ne kadar güvenilir? Ben bu montlarda marka işini hiç bilmiyorum. Hangi marka ne kadar sağlam ve güvenilir? Yardııımmm :sunny:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem her marka nın kalıpları bir değildir yani bayide denediğinin markasını nette bulamaya bilirsin
birde prohell alma benden sana bi abi tavsiyesi.:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih zaten honda veya yamaha bayilerinde satılan (markasını bilmiyorum) onlardan üstüme deneyerek almayı düşünüyorum. Yani internetten sipariş vermicem. Alınırmı sence orda satılan montlar? Burda zaten fazla seçenek yok. 10 kadar motor bayi var orlarda satılıyor. Yamaha, honda, suzuki, kawasaki bayileri var. Ve diğer çinli bayıler. Çinli bayilere uğramam zaten. Hangi bayiden almalıyım?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem eğer o dükkanlardan alacaksan tabiki dene ama bence çin malı motor satan dükkanlara da git bil al marka fanatikliği yapma:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yok be abisi zaten hepsi aynı
ama dediğim gibi prohell alma mont olarak biraz forumu araştır iyi tavsiyeler verilmiş konular mevcuttur
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adem bana hediye gelmişti montum hediye eden insanda internetten almış bedenimi hesap ederek Nebel marka gayetde güzel
nebelmont.jpg
[/URL][/IMG] 2009 dan beri kullanıyorum çokda memnunum :cat: internetten almaktan çekinme yani heleki örneğin feyizoğlu gibi bazı sitelerde üzerine denk gelmediyse kargoyla geri gönderip değiştirebiliyomuşsun diyede duymuştum gir bak güzelce araştır kafana yatanı al yani :cat: yengem içinde şimdi bulamadım güzel bi bayan montu vardı sanırım 65 TL gibi fiyatı vardı onu alabilirsin mesela :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi montun güzelmiş. :cat: amaaa benim adidas kaban gibi duruyor :santa: üstüme tam oturacak, dar olacak, eşofman gibi sağı, solu sallanmayacak ve en önemlisi benim adidas kaban gibi bol ve geniş olup yolda paraşüt görevi görmüyecek. Bi hızdan sonra (100 km h ) resmen paraşüt görevi görüyor. Daha çok rüzgar dirençi daha çok yakıt, daha az km demek. Onun için on kere düşünüp 1 kere alıcam ve görmeden denemeden almıcam. Hangi bayiden almalıyım egelim abim?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ben montdan pek anlamam abi şansıma aldım hep aldıklarımı ve hepsinden de memnunum :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
valla bende bitane var ama hem kazalı hemde küçük geliyor. Altına kazak giysem olmuyor. Bikaç hafta içinde alcam 2 tane hanımla kendime.hadi hayırlısı.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
abi montun güzelmiş. :cat: amaaa benim adidas kaban gibi duruyor :santa: üstüme tam oturacak, dar olacak, eşofman gibi sağı, solu sallanmayacak ve en önemlisi benim adidas kaban gibi bol ve geniş olup yolda paraşüt görevi görmüyecek. Bi hızdan sonra (100 km h ) resmen paraşüt görevi görüyor. Daha çok rüzgar dirençi daha çok yakıt, daha az km demek. Onun için on kere düşünüp 1 kere alıcam ve görmeden denemeden almıcam. Hangi bayiden almalıyım egelim abim?
Ademim seksenim motor montu kaban gibi görünsede bi dünya fermuarı cırtı v.s si var sağı solu sarkmaz sallanmaz yani:cat: bırak Salcoyu YBR yi arkadaş Afyondan 600 F aldı onu alıp getirdim Kütahyaya yaz başında
54025836905507551382738.jpg
[/URL][/IMG] kısa sürelide olsa 180+ hızlara çıktım onda bile paraşüt görevi yapmadı yapmazda :cat: he sen ille üstüme deneyerek alcam diyorsan internetten beğen fiyatına bak sonrada beğendiğin montun aynısını bayilerde ara üzerine dene 10-20 (kargo parası kadar) fark varsa al geç ama fark varsa netten al derim ben gene :cat: bayilerde arz talep stok meselesi yüzünden pahalı oluyor genelde bekçi adamız biz sabahlara kadar uykusuz duraksız görev yapıyoz parayı kolay kazanmıyoz yani efem :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi sağol değerli fikirlerin için. Bi 4 büyük bayiyi gezeyim bakayım. Beyenmezsem internetten sipariş vercez artık. Şu internetten sipariş verme olmazsa geri gönderme falan biraz tırsıyorum be abi.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Çin malı satan bayilerede bak aynı büyük bayilerde olan mont oralardada oluyor :cat: ayrıca benim montum tourıng mont diye geçiyor ondan kaban gibi görünüyor yani istersen sen kısa modelinide alabilirsin internettende çekinmene gerek yok çok güvenli siteler var artık :cat: hayırlı olsun şimdiden :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst