Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Fotoğraf kalitesinde piksel değil, makinenin mercegidir önemli olan.. ben zaten böyle olacağını bildiğim için çok da önemli.. asıl işim video çekmek, küçük olması ve aksesuarları.. Sj ile kalite olarak aynı seviyelerde imiş.. artısı bol aksesuarı.. birde sj nin de orjinali çakması varmış.. hiç uğraşmıyayım dedim bunu aldım..

Para varsa elbette gopro ama..makinası ve aksesuarları ile en az 2 katı fiyata mal oluyordu..Bütçeme bu uydu.
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
Herkese merhaba Belki bura ile alakası yok ama anlatmak istiyorum. 25-30 gün önce bende salcano wolf aldım antalyada yaşıyorum. Yaşım 17 :) burada yunus amcalar çok plakasız motor durdurmazlar o yüzden hiç binemedim motara. sabırsızım plaka işleri felan derken o son geceye geldik ertesi gün plakayı alıcam heyecandan güzüme uyku girmiyor dakikalar geçmiyor :) sabah oldu ama bide bana sorun plakayı bastırdık ordan direk işe gittim. hayaller kuruyom ulan akşam olsun motoru yıkamaya götürüyüm iyicede bir sürüyüm şunu yapıyım bunu yapıyım derken. İş kazası geçirdim dikkatsizlikten :( bir anda herşey karardı elim baktım bir daha motor sürücemmi ben diye aglamaya başladım :) ama allaha şükürler olsun geçti ssayılır 20 gün oldu alçıdan çıktı elim. allah daha kötüsünü vermesin.

Bu bana büyük bir ders oldu lütfen kendineze dikkat edin

8gonyQ.jpg

8gonOV.jpg

62GRVW.jpg

5dz91j.jpg

j5RzLj.jpg

 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Çok geçmiş olsun. Tekeriniz düz bassın. Aman koruma demiri almayı ihmal etmeyin.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Herkese merhaba Belki bura ile alakası yok ama anlatmak istiyorum. 25-30 gün önce bende salcano wolf aldım antalyada yaşıyorum. Yaşım 17 :) burada yunus amcalar çok plakasız motor durdurmazlar o yüzden hiç binemedim motara. sabırsızım plaka işleri felan derken o son geceye geldik ertesi gün plakayı alıcam heyecandan güzüme uyku girmiyor dakikalar geçmiyor :) sabah oldu ama bide bana sorun plakayı bastırdık ordan direk işe gittim. hayaller kuruyom ulan akşam olsun motoru yıkamaya götürüyüm iyicede bir sürüyüm şunu yapıyım bunu yapıyım derken. İş kazası geçirdim dikkatsizlikten :( bir anda herşey karardı elim baktım bir daha motor sürücemmi ben diye aglamaya başladım :) ama allaha şükürler olsun geçti ssayılır 20 gün oldu alçıdan çıktı elim. allah daha kötüsünü vermesin.

Bu bana büyük bir ders oldu lütfen kendineze dikkat edin

http://i.hizliresim.com/8gonyQ.jpg
http://i.hizliresim.com/8gonOV.jpg
http://i.hizliresim.com/62GRVW.jpg
http://i.hizliresim.com/5dz91j.jpg
http://i.hizliresim.com/j5RzLj.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=t_Y2lc9RKhk

geçmiş olsun. bizim motorların en salak tarafı şu yanındaki v6 ibaresidir sanırım. her gelen her geçen "ehehe 6 silindir mi ? ehehe" diye dalga geçiyor.
şahsen ben 1 kutu siyah sprey boyayla işi çözdüm. artık ne v6 ne dalga geçen mallar kalmadı :))
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
MotorcuKrdeş;

Hoşgeldin ve çok geçmiş olsun..

Sağlık her şeyden önce gelir.. Motosiklet sürmeye devam etmek için kendimize çok dikkat etmeliyiz. Motor üzerinde olsak da, olmasak da.

Parmağınız ve eliniz iyileşip, kuvvetlenmeden motosikletinizi kullanmayın. Sağlığınıza kavuşun da motosiklete nasıl olsa binersiniz. Hem Antalya da mevsimler daha yumuşak kış aylarında benim gibi motosikleti depoya kaldırmanıza gerek kalmaz..
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
MotorcuKrdeş;

Hoşgeldin ve çok geçmiş olsun..

Sağlık her şeyden önce gelir.. Motosiklet sürmeye devam etmek için kendimize çok dikkat etmeliyiz. Motor üzerinde olsak da, olmasak da.

Parmağınız ve eliniz iyileşip, kuvvetlenmeden motosikletinizi kullanmayın. Sağlığınıza kavuşun da motosiklete nasıl olsa binersiniz. Hem Antalya da mevsimler daha yumuşak kış aylarında benim gibi motosikleti depoya kaldırmanıza gerek kalmaz..

sagalun.Dün sürmeyi denemedim fakat olmadı kendimi riske atmama gerek yok. o yüzden dediginiz gibi iyice igleşene kadar kullanmıcam.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
acil yardim ihtiyaç im var motora hic elektrik, gelmiyor acaba neden gecen gün böle oldu yolunun üstünde tamirciye görürdüm orda calisti bana kutup başlar oksitlenme yapmisyir dedi sprey sikti simdi gene calismiuor sigorta simi aitti acaba bu latin sigorta si nerede acaba acil yardim
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
acil yardim ihtiyaç im var motora hic elektrik, gelmiyor acaba neden gecen gün böle oldu yolunun üstünde tamirciye görürdüm orda calisti bana kutup başlar oksitlenme yapmisyir dedi sprey sikti simdi gene calismiuor sigorta simi aitti acaba bu latin sigorta si nerede acaba acil yardim

Dostum akünün yanında 2 adet olması lazım. Flaşör ve akü arasında
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
acil yardim ihtiyaç im var motora hic elektrik, gelmiyor acaba neden gecen gün böle oldu yolunun üstünde tamirciye görürdüm orda calisti bana kutup başlar oksitlenme yapmisyir dedi sprey sikti simdi gene calismiuor sigorta simi aitti acaba bu latin sigorta si nerede acaba acil yardim


Sigorta en kolay kontrol edilen yer.. akünün sağında üstünde 15A yazan kırmızı kapağın içinde diye hatırlıyorum...

Ama bence kablolardan birinde temazsızlık vardır.. kabloları iyice bir kontrol et..
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
arkadaşlar motorum 2012 model yuvarlak far. Ön kısmı fotoğraftakinin aynısı. ön cam yetersiz geliyor, rüzgarlı havalarda rüzgara fazlaca maruz kalıyorum. biraz daha uzun bir cam taktırmak istiyorum. ancak hangi camın uyumlu olacağını anlayamadım. Hangi cam motoruma uyar.

 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
notyetktu;
Adil abi cbf 150 uzn tur camını kullanmıştı ve hoş bir görüntüsü var.. Ben takacak olsam cbf camı alırdım..
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
CBF uzun tur camı oluyorsa ben de alayım. bir de aynalardan da pek memnun değilim. arkamdan çok dirseklerimi görüyorum. bunun için bir öneriniz var mı?

bir de şu linkteki cam uyar değil mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbf-150-uzun-siperlik-cami-tur-cami-uzun-tam-fume-216424205/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

ya da şu daha uygun gibi
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbf-150-siperlik-cami-215602539/detay
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
CBF uzun tur camı oluyorsa ben de alayım. bir de aynalardan da pek memnun değilim. arkamdan çok dirseklerimi görüyorum. bunun için bir öneriniz var mı?

bir de şu linkteki cam uyar değil mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbf-150-uzun-siperlik-cami-tur-cami-uzun-tam-fume-216424205/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

ya da şu daha uygun gibi
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbf-150-siperlik-cami-215602539/detay

2. linkteki zaten kısa tur camı, takmanın bir faydası olmaz.. Adil Abinin önceki mesajlarında motosikletinin resmi vardı ve montajı nasıl yaptığınıda anlatmıştı.. Birebir uymaz.. sadece sendeki cama uygun yerlerden delik delip, vidalayarak kullanabilirsin.. işlevselliği ve görseli iyi seviyede..

 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Piyasadaki aynalar kısaoluyor. Wolfun orjinal aynaları uzun. Ben orjinalleri geri taktım.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
notyetktu
Yuvarlak far için uzun tur camı mevcut piyasada şu şekilde
11403349_841877182567398_9108240302699609550_n.jpg

Cbf camı için biraz işlem gerekiyo, uydurman lazım.
Ayrıca şu şekilde komple siperlik var
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-ybr-250-on-cam-ybr-250-on-siperlik-cami-180054690/detay
Başka bi seçenek de scooter tipi uzun camlar uyduruluyor.
10349977_630793023675816_4218143984021452240_n.jpg


Benim tavsiyem komple uzun cam veya yuvarlak far siperliğine uzun tur camı takmak. Gerisinde delme vidalama vs yapıcaksın
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
2. linkteki zaten kısa tur camı, takmanın bir faydası olmaz.. Adil Abinin önceki mesajlarında motosikletinin resmi vardı ve montajı nasıl yaptığınıda anlatmıştı.. Birebir uymaz.. sadece sendeki cama uygun yerlerden delik delip, vidalayarak kullanabilirsin.. işlevselliği ve görseli iyi seviyede..

[url]http://i.hizliresim.com/MEZLb1.jpg[/url]

ilk resimdeki camı bulabileceğim bir link mevcut mu ben aradım ama bulamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst