Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
cumleten selamın aleykum ilginiz ve alakanız için herkese teşekkür ederim benım motor neden çalışmadıgını bulduk ... megersem bızım motora HIRSIZ dadanmış çelık kabloyu kesememiş pıslık olsun dıye kontagın kablosunu kesmış ustaya götürdüm 5 dk yapıverdı hemen gıttım daha kalın çelık halat aldım onuda taktım aman siz siz olun motorunuzu kılıtleyın saglam kilitleyın herkese iyi forumlar bu arada benım canavar 12 bın oldu ön dişliyi 15 t yaptım tadından yenmıyor başka motora bınıyom sankı şahıne bınıyom salcona CANDIR CAN hadi kalın saglıcakla forumu takıp edıyorum ...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
cumleten selamın aleykum ilginiz ve alakanız için herkese teşekkür ederim benım motor neden çalışmadıgını bulduk ... megersem bızım motora HIRSIZ dadanmış çelık kabloyu kesememiş pıslık olsun dıye kontagın kablosunu kesmış ustaya götürdüm 5 dk yapıverdı hemen gıttım daha kalın çelık halat aldım onuda taktım aman siz siz olun motorunuzu kılıtleyın saglam kilitleyın herkese iyi forumlar bu arada benım canavar 12 bın oldu ön dişliyi 15 t yaptım tadından yenmıyor başka motora bınıyom sankı şahıne bınıyom salcona CANDIR CAN hadi kalın saglıcakla forumu takıp edıyorum ...

Tedbiri elden bırakmamak lazım.. Bende alarm aldım ama bir türlü takmaya zamanım olmadı. Bi ara Grade zincirlerden almakta istiyorum.. bulunsun..

Bu arada bende 200-250 cc motorlara bakıyorum ama hepsinde ayrı bir sıkıntı konuşuluyor.. Seçenek az değil ama hepsinin kendinden soğutan bi eksi yanı var.


Adil Abi;

Motoru yükselteceğim diyordun, Hangi marka model düşünüyorsun. Söylede bizde bilelim.. :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla benim için bütün yollar ybr ye çıkıyor. oda 5.500tl fiyatı çok pahalı.
wolf şimdilik benim işimi görüyor. eğer beni yolda bırakmazsa motoru rektefe yaptırıp 70-80.000km yapma niyetim var. sonra emekliye ayırırım. alırım ybr yi.
250cc lerde anca km yapmadan keyif için kullanılabilir.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tedbiri elden bırakmamak lazım.. Bende alarm aldım ama bir türlü takmaya zamanım olmadı. Bi ara Grade zincirlerden almakta istiyorum.. bulunsun..

Bu arada bende 200-250 cc motorlara bakıyorum ama hepsinde ayrı bir sıkıntı konuşuluyor.. Seçenek az değil ama hepsinin kendinden soğutan bi eksi yanı var.


Adil Abi;

Motoru yükselteceğim diyordun, Hangi marka model düşünüyorsun. Söylede bizde bilelim.. :)

Pulsar 200NS düşünüyordumki kursağımda kaldı :pale: 7milyardı olmuş 8980 yuh,salcanoya devam edicez galiba :pale:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
valla benim için bütün yollar ybr ye çıkıyor. oda 5.500tl fiyatı çok pahalı.
wolf şimdilik benim işimi görüyor. eğer beni yolda bırakmazsa motoru rektefe yaptırıp 70-80.000km yapma niyetim var. sonra emekliye ayırırım. alırım ybr yi.
250cc lerde anca km yapmadan keyif için kullanılabilir.

vallahi öyle... Bende cc yükselteyim diyorum da kafama/bütçeme uyan, beğendiğim bir model bulamadım.. Salcano ya devam diyorum bu aralar..


Pulsar 200NS düşünüyordumki kursağımda kaldı :pale: 7milyardı olmuş 8980 yuh,salcanoya devam edicez galiba :pale:

Valla ben ona da baktım. Oturuş pozisyonu rahat.. Sele Salcanodan sonra taş gibi.. görseli güzel. çok kalıplı değil ama idare eder.. altımda Salcano kadar küçük durmadı..

Fiyat 7 seviyelerinde iyiydi ama kullanıcı yorumlarından ve fiyat uçuşundan sonra vazgeçtim.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
SALCANO ya 200 cc yukseltsek sıkıntı olurmu benım hoşuma gıdıyor oturması rahatlıgı bıraz heybetlı sankı öburlerınden ıyı bi usta bulsak acaba ne kadar çıkar bıze 200 cc yaptırmak 1000 tl geçermı acaba ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ybr motorlu salcano bırak 200 cc yi, 150 CC yi bile kaldırmaz. CG tipi değil.150 cc yapsan bile bir ay demeden kol çıkarır.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
SALCANO ya 200 cc yukseltsek sıkıntı olurmu benım hoşuma gıdıyor oturması rahatlıgı bıraz heybetlı sankı öburlerınden ıyı bi usta bulsak acaba ne kadar çıkar bıze 200 cc yaptırmak 1000 tl geçermı acaba ?

ybr de bunu yapan 1 kişi bile verim alamamış bizim motorlarda da olmaz.
okadar limitlerinde bir motorki ybr. hiçbirşeyini modifiye edemiyorsun.
ama performans istiyorsan apache bak derim.
fena gidiyor motor. titriyor ama 90-100-110 gittikçe gidiyor hayvan.
bizimki 80 den sonra başlıyor ıkınmaya.
genede titreşimdense gitmemesini tercih ederim.
az önce pulsar başlığını okudum sonra motorumun tekerini öptüm o kadar emektar motor salcano.
bu arada 15tl ye aldığım balatayı 10.000km deli gibi frenleyerek kullanmama rağmen bitiremedim. aslanım saldırganom benim :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bende dün yağını değiştirdim..(6.250 km) 10-40 castrolü 2.050 km kullandıktan sonra 15-40 Gulf yağ koydum.. Zinciride Ankara'daki yağışlı havalardaki kullanım sonrası bayağı bi kirlenmişti.. Temizledim.. Kullandığım artık yağ çok sıçratıyor diye çoğunluk gres ve az miktar artan motor yağı ile yağladım bu sefer. Bakalım etki nasıl olacak..
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Motul 5100 15-50 aldim koydum motora. Pek bir fark hissedemedim motulun 10-40 dan.sahsen memnunum
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
Bir ay sonra ilk defa motora bindim dolaştım 30-40km. Ama malesef motoru yatırdım :D:D önümdeki araba durdu bende durdum sonra adam gider gibi oldu tam yüremeye başlarken birden durdu hiç dikkat etmedim tahtanın üstüne çıkmışım. salak kafa işe heyacandan ön freni sıktım ön teker kaydı hop yerdeyim :D hıç çaktırmadım kalktım hemen. yoldaki tahatayı alıp köşeye attım onu oraya atanada iyice bir sövdüm.
Koruma demiri takmak şart oldu ybrninki uyuyormuş bunlara oda 60 tlmiş pahalı geldi biraz olmassa kendim bişeyler yapmayı düşnüyorum.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Arkadaşlar Salcano SB 150 nasıl iyimidir. Forma baktım pek kullanıcısı yok ama geçen sokakta gördüm kullanıcısı memnunum dedi pekte konuşamadım. Bugün Salcano bayide üstüne oturdum bayağı hoşuma gitti. Oturuş şekli güzel motora hakim olabiliyorsunuz. Bir tek arka freni beğenmedim kampana olduğu için.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
hepsiburada da 15-40 gulf yağ kalmamış. 15w-50 var.
bize gelir mi acaba ??

Ben bundan sonra 15-50 alırım. Daha iyi bence.. Isı aralığı daha fazla.. Özellikle yaz aylarında, motor ısısının yüksek değerlerine karşı daha iyi olur kanısındayım.. Bu arada Metro Markette 1lt Castrol 15-50 4t yağ 22 TL.

Arkadaşlar Salcano SB 150 nasıl iyimidir. Forma baktım pek kullanıcısı yok ama geçen sokakta gördüm kullanıcısı memnunum dedi pekte konuşamadım. Bugün Salcano bayide üstüne oturdum bayağı hoşuma gitti. Oturuş şekli güzel motora hakim olabiliyorsunuz. Bir tek arka freni beğenmedim kampana olduğu için.

Valla ben tipini çok beğendim.. Salcano wolf almamış olsaydım kesin alırdım.. Yiba çarşısındaki satıcı 5.000 TL ye al senin olsun demişti..
150 cc lik motorlar içindeki en kalıplısı.. gören 250 lik sanır.. Arka lastiğin kampana olduğuna bakma.. yüksek hızlara çıkmayacağı için yeterli olur diye düşünüyorum..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bir ay sonra ilk defa motora bindim dolaştım 30-40km. Ama malesef motoru yatırdım :D:D önümdeki araba durdu bende durdum sonra adam gider gibi oldu tam yüremeye başlarken birden durdu hiç dikkat etmedim tahtanın üstüne çıkmışım. salak kafa işe heyacandan ön freni sıktım ön teker kaydı hop yerdeyim :D hıç çaktırmadım kalktım hemen. yoldaki tahatayı alıp köşeye attım onu oraya atanada iyice bir sövdüm.
Koruma demiri takmak şart oldu ybrninki uyuyormuş bunlara oda 60 tlmiş pahalı geldi biraz olmassa kendim bişeyler yapmayı düşnüyorum.

koruma demiri şart kardeşim. ne kadar büyük okadar iyi.

Arkadaşlar Salcano SB 150 nasıl iyimidir. Forma baktım pek kullanıcısı yok ama geçen sokakta gördüm kullanıcısı memnunum dedi pekte konuşamadım. Bugün Salcano bayide üstüne oturdum bayağı hoşuma gitti. Oturuş şekli güzel motora hakim olabiliyorsunuz. Bir tek arka freni beğenmedim kampana olduğu için.

ben olsam almam. hele o paraya alınabilecek okadar alternatif varken imkansız.

Ben bundan sonra 15-50 alırım. Daha iyi bence.. Isı aralığı daha fazla.. Özellikle yaz aylarında, motor ısısının yüksek değerlerine karşı daha iyi olur kanısındayım.. Bu arada Metro Markette 1lt Castrol 15-50 4t yağ 22 TL.



Valla ben tipini çok beğendim.. Salcano wolf almamış olsaydım kesin alırdım.. Yiba çarşısındaki satıcı 5.000 TL ye al senin olsun demişti..
150 cc lik motorlar içindeki en kalıplısı.. gören 250 lik sanır.. Arka lastiğin kampana olduğuna bakma.. yüksek hızlara çıkmayacağı için yeterli olur diye düşünüyorum..

zaten 1000-1500km yağ değişeceğim, 22tl verilmez 1 litre yağa. 11 tl den 8 paket alsam kargosuyla 100tl olur. 10.000km yaptırır bana.
yağa verilen extra paraya acıyorum. ben yağı ucuz ve sık değişme taraftarıyım. hem eksildimi falan derdim olmaz.
işin ilginci motorun kitapçığındada 1500km de yağ değişin demiş.
ybr 4000km de yağ değişiyor. bizimki 1500km.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Ben bundan sonra 15-50 alırım. Daha iyi bence.. Isı aralığı daha fazla.. Özellikle yaz aylarında, motor ısısının yüksek değerlerine karşı daha iyi olur kanısındayım.. Bu arada Metro Markette 1lt Castrol 15-50 4t yağ 22 TL.


Valla ben tipini çok beğendim.. Salcano wolf almamış olsaydım kesin alırdım.. Yiba çarşısındaki satıcı 5.000 TL ye al senin olsun demişti..
150 cc lik motorlar içindeki en kalıplısı.. gören 250 lik sanır.. Arka lastiğin kampana olduğuna bakma.. yüksek hızlara çıkmayacağı için yeterli olur diye düşünüyorum..

Hayırlı olsun. Yiba çarşısından mı aldın? Tasarım muhteşem bende yiba çarşısındakine sormuştum siyah rengi vardı. Üstüne oturdum tam bir spor motor hoşuma gitti. 250 cc lik olsaydı arka kampana kesinlikle disk olsaydı (yoklugunu iyi biliyorum) alınabilirdi. Bence disk çok gerekli ve o tasarıma kampana fren yakışmıyor. Geçen beypazarında gördüm kırmızı rengini sahibi ile konuşmaya fırsat bulamadım.

Salcano neden motosiklet reklamı, tanıtımı yapmak istemiyor anlamıyorum ki. Güzel motorlar yapıyorsun bari ilgilen malınla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

koruma demiri şart kardeşim. ne kadar büyük okadar iyi.



ben olsam almam. hele o paraya alınabilecek okadar alternatif varken imkansız.



Tahsins:

Zaten çok pahalı bana göre ederi 3.500 tl civarı.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsins:
Zaten çok pahalı bana göre ederi 3.500 tl civarı.

dostum bence arka frenin kampana olmasına fazla takılma.
disk olduğu zaman, zincirinden sıçrayan 1 tane yağ damlası bile arka frenini kampanadan kat kat kötü tutmasına yol açar.
o yüzden arka frenin disk olması bu kilodaki bir motor için çok çok elzem değil.
zaten motorun fren yükünün %30 unu arka fren karşılar. %70 ini ön fren.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
dostum bence arka frenin kampana olmasına fazla takılma.
disk olduğu zaman, zincirinden sıçrayan 1 tane yağ damlası bile arka frenini kampanadan kat kat kötü tutmasına yol açar.
o yüzden arka frenin disk olması bu kilodaki bir motor için çok çok elzem değil.
zaten motorun fren yükünün %30 unu arka fren karşılar. %70 ini ön fren.

Bak bunu bilmiyordum teşekkür ederim. Benim önceden kuba cg100 cc lik motosikletim vardı ön arka kampana idi frenlerden verim alamıyordum.

Abi sen bilirsin formu pek takip edemiyorum senin motor wolf 125 in avantajı ybr parcalarına uyum sağlamasımı yoksa ybr ile aynı bloğa sahip olmasımı. Jianling denilen bir marka var Türkiyede salcano diye satılıyor herhalde yamaha ile aynı fabrikada üretiliyormuş. Dogrumu. Wolf almam için bana bir neden söylermisin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst