Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Sa. Yamaha ybr esdnin koruma demirini takıla biliyormu ? http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-ybr-esd-125-motor-koruma-demiri-k-125-koruma-demir-155606799/detay
aaaa.jpg

Takılabiliyo gayet de güzel oluyor. 2 şekilde takılabilir ben ön kapağı çıkarıp en üste takmıştım sakal grenajı da kullandığım için. 1 tık aşağısına takılabilir.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ben bu motora yakın koruma demirlerini anlayamıyorum. tamam düşünce motoru koruyacak. ama bacağın motorla yerin arasına sıkıştıktan sonra ne anlamı varki motoru korumuşsun ?
ben geniş koruma demirlerinden taktırdım. yan yatınca ayağın sıkışmıyor yada az sıkışıyor. bilemedim?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Dün Ankara'da yağmura yakalandım. Donuma kadar ıslandım. Yds çizmeler bu sınavdan geçer not aldı. Ayaklarım kupkuru idi. Mont yine iyi ama 45 dk nın sonunda ıslaklığı yavaş yavaş içeri almaya başlamıştı.. ve kısa olması da korunmayı olumsuz etkiliyor.. yağmurda dizliklerin bile faydası oldu.. pantolonun diz kısımları kuru kalmıştı sadece.. :)

Bi ara yağmur ve trafik azalır mi diye köprü altında beklerken.. bir motosikletli arkadaş sıkıntı var mı diye yanıma bile geldi. Baktım kaçış yok ıslanacağım.. keyfini çıkararak şarkılar türküler söyleyerek eve gittim.. Yoğun trafikte aralardan geçerek yine hızlı bir şekilde eve ulaştım..Bu arada yağmurlar böyle devam edecekse bi yağmurluk almak şart gibi görünüyor.

Yalnız benim akü bazen yetersiz kalıyor.. Gece far açıkken yoğun trafikte fazla devirli değil isem.. Sinyal vermeye çalıştığımda ışık ya az yanıyor (bir kaç defa yanıp sonra duruyor) yada yanmıyor. Bunun için galiba röle gibi bir şey ilave etmek yada iyi bir akü lazım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

ben bu motora yakın koruma demirlerini anlayamıyorum. tamam düşünce motoru koruyacak. ama bacağın motorla yerin arasına sıkıştıktan sonra ne anlamı varki motoru korumuşsun ?
ben geniş koruma demirlerinden taktırdım. yan yatınca ayağın sıkışmıyor yada az sıkışıyor. bilemedim?

Aynen katılıyorum..
Koruma demiri dediğin sadece motoru değil, seni de korumalıdır..
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
bu motorun kullanma kılavuzunu dijital ortamda indirebileceğim bir yer var mı? daha önce hiç motor tecrübem yok, ama elim az buçuk yatkındır bu işlere. bakımını vs. kendim yaparım diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Dün Ankara'da yağmura yakalandım. Donuma kadar ıslandım. Yds çizmeler bu sınavdan geçer not aldı. Ayaklarım kupkuru idi. Mont yine iyi ama 45 dk nın sonunda ıslaklığı yavaş yavaş içeri almaya başlamıştı.. ve kısa olması da korunmayı olumsuz etkiliyor.. yağmurda dizliklerin bile faydası oldu.. pantolonun diz kısımları kuru kalmıştı sadece.. :)

Bi ara yağmur ve trafik azalır mi diye köprü altında beklerken.. bir motosikletli arkadaş sıkıntı var mı diye yanıma bile geldi. Baktım kaçış yok ıslanacağım.. keyfini çıkararak şarkılar türküler söyleyerek eve gittim.. Yoğun trafikte aralardan geçerek yine hızlı bir şekilde eve ulaştım..Bu arada yağmurlar böyle devam edecekse bi yağmurluk almak şart gibi görünüyor.

Yalnız benim akü bazen yetersiz kalıyor.. Gece far açıkken yoğun trafikte fazla devirli değil isem.. Sinyal vermeye çalıştığımda ışık ya az yanıyor (bir kaç defa yanıp sonra duruyor) yada yanmıyor. Bunun için galiba röle gibi bir şey ilave etmek yada iyi bir akü lazım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------



Aynen katılıyorum..
Koruma demiri dediğin sadece motoru değil, seni de korumalıdır..

kaliteli akü herşeyi bir anda çözebiliyor :) ama tabi aküyü taktırmadan önce elektrik sisteminide bir ölçtür derim. zararı olmaz faydası olur.

bu motorun kullanma kılavuzunu dijital ortamda indirebileceğim bir yer var mı? daha önce hiç motor tecrübem yok, ama elim az buçuk yatkındır bu işlere. bakımını vs. kendim yaparım diye düşünüyorum.

dostum kullanma kılavuzunda bakımına dair pek birşey yazmaz. ama sen yaz buraya sorularını biz yardımcı olmaya çalışırız. bizde kendimiz yapıyoruz bakımlarını.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
en azından yağın nerden konulduğu, nereden boşaltıldığı, hangi vidanın zincir gerdirmeye yaradığı, vs. gibi şeyler yazar diye düşünüyorum.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
10
Teşekkürler. en kısa sürede bende taktırcam.
Dün alt motorda çizik oldugunu fark ettim o yüzden hem şekli düzgün olsun hemde motoru korusun diye bunu tercih ettim.
Uzun demirlere baktım ama beyenmedim. Birde çok büyük göründe gözüme aralardan geçerken sorun olur diye uzak durdum.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
ben bu motora yakın koruma demirlerini anlayamıyorum. tamam düşünce motoru koruyacak. ama bacağın motorla yerin arasına sıkıştıktan sonra ne anlamı varki motoru korumuşsun ?
ben geniş koruma demirlerinden taktırdım. yan yatınca ayağın sıkışmıyor yada az sıkışıyor. bilemedim?

20150516_190221.jpg

20150130_111312.jpg

Yanlış anlaşılma olmasın abi bu demir eski demirimden (cbf demirinden) ufak değil.Sende de cbf demiri vardı galiba. Yandan resimde ufak çıkmış. Motor demir arasına dizlerinin de sokabileceğin kadar geniş arası. :) 2 resim koyayım anlaşılır önden

Boşuna demir sakalı beraber takmaya uğraşmadık abi 2 kere yatırdım bu mereti yararını biliyorum.
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar. Elimde Arka: 90/90/18 Ön:2,75/18 orjinal ebatlarda IRC marka tubeless lastik takımı var. Kendi motorumda kullandım. 4-5 ay önce almıştım. Sadece 1500 km. kadar kullanıldı. Lastiklerde en ufak deforme patlak yama vs. olmadı. Satıyorum isteyen olursa;

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-2-aylik-irc-dublex-hatasiz-ybr-cbf-lastik-takimi-202079718/detay?searchResultsViewPreference=std&showViewPreferences=true&hideSearchFilter=false

veya www.sahibinden.com ilan no:202079718
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Dayanamadım bende ekşın kem aldım.

Next sd21 pro..
yalnız hepsişurdan sitesinden almıştım.. Açtığımda gördüm ki hediye olarak gönderilecek 8 gb hafıza kartı kutuda yoktu.. Kargo elemanı gittikten sonra fark ettim.. kutu biraz örselenmiş ve bantlı kısmı yırtılmıştı... ya (en saf ve iyi niyetli düşüncelerimle şöyle diyeyim) düştü yada alındı. Siteye mesaj gönderdim. kargo eksik diye bakalım ne olacak.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Dayanamadım bende ekşın kem aldım.

Next sd21 pro..
yalnız hepsişurdan sitesinden almıştım.. Açtığımda gördüm ki hediye olarak gönderilecek 8 gb hafıza kartı kutuda yoktu.. Kargo elemanı gittikten sonra fark ettim.. kutu biraz örselenmiş ve bantlı kısmı yırtılmıştı... ya (en saf ve iyi niyetli düşüncelerimle şöyle diyeyim) düştü yada alındı. Siteye mesaj gönderdim. kargo eksik diye bakalım ne olacak.

Örnek görüntü yüklersin salih. Alarm neoldu bu arada?


Hayırlısı olsun abi. Yakışır bi pulsar abima :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Benzin yedeğe düşünce alınan benzin 50 tl, tekrar yedeğe düşünce yapılan ölçüm, km 462 km. 50 tl ye 462 km. Fena deel :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Nereye takican kamerayi?

Dayanamadım bende ekşın kem aldım.

Next sd21 pro..
yalnız hepsişurdan sitesinden almıştım.. Açtığımda gördüm ki hediye olarak gönderilecek 8 gb hafıza kartı kutuda yoktu.. Kargo elemanı gittikten sonra fark ettim.. kutu biraz örselenmiş ve bantlı kısmı yırtılmıştı... ya (en saf ve iyi niyetli düşüncelerimle şöyle diyeyim) düştü yada alındı. Siteye mesaj gönderdim. kargo eksik diye bakalım ne olacak.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014

Demek satıyorsun Adil abi.. Motosikletini alacak kişi çok şanslı.
Bu arada hangi motosikleti/motosikletleri düşünüyorsun.. Seneye bende değiştiririm belki.. :)

Örnek görüntü yüklersin salih. Alarm neoldu bu arada?

Kameranın hafıza kartı yeni geldi. biraz kurcalayıp çekim yapayım video ve fotoğraf yüklerim..

Alarmı aldım fakat fırsat bulup bi takamadım. Hafta sonu komşunun arabasının kapısını yamultup çalma girişiminde bulunmuşlar.. Elimi çabuk tutmam lazım gibi. Hırsızlar çok yakınımda.

Nereye takican kamerayi?

Kamerayı her yere takıcam.. :) Aparatları bolca maşallah.. Öncelikli olarak kaska, Sonra bazı zamanlar motosikletin önüne ve koruma demiri üzerine. Hanıma alacağım arabanın ön camına.. tatilde de su altı aparatı ile özçekim çubuğunun ucuna. Gerçi kutusundan özçekim çubuğu çıkmadı ama onuda ekstradan alıcam artık.. Alet şu. aksesuar bakımından zengin;

"Beranari" den alntı;

 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
yedek depo hakkında bilgi alabilir miyim acaba. depo anahtarı hangi konumda iken kapalı, yedek depoyu hangi konumda açıp hangi konumda kapatıyoruz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

tamam 5010 sayfa geride gereken bilgiyi buldum. daha önce farketmemişim, kusura bakmayın.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
uzun zamandır arka frenin basılı kalması sorununu yaşıyodum. bide baktımki arka fren pedalının bağlandığı yerde yay gibi birşey var. o kırılmış. birde fren lambası yanmıyordu müşür parçalanmış.
ikisini değiştirttim. 25tl verdim ama bende değiştirirmişim. fren basılı kalmıyor artık. değişmekte basit birşey aslında. fren pedalını çıkartınca hemen yayda meydanda.

977b38b45b6f8a601114196b06441bfb.jpg


o15022015175815.jpeg
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
uzun zamandır arka frenin basılı kalması sorununu yaşıyodum. bide baktımki arka fren pedalının bağlandığı yerde yay gibi birşey var. o kırılmış. birde fren lambası yanmıyordu müşür parçalanmış.
ikisini değiştirttim. 25tl verdim ama bende değiştirirmişim. fren basılı kalmıyor artık. değişmekte basit birşey aslında. fren pedalını çıkartınca hemen yayda meydanda.

http://www.rialli.com/media/cache/97/7b/977b38b45b6f8a601114196b06441bfb.jpg

http://www.taymot.com/Images/Urun/o15022015175815.jpeg

maşallah km yide 40.000 yapmışın.. Bende bugün 6.000 km yi geçtim.. 2 gündür kamera ile çekim yapmaya çalışıyorum.. bir türlü istediğim açıyı ayarlayamadım.. kask kafamda olmadan ayarlayıp yaptığım çekimlerde hep motoru çekmişim.. sabahki çekim de de açı iyi değil.. hala denemelerdeyim.. Güzel görüntüler yakalayınca paylaşırım..

Fotoğraf kalitesi 8 mp diyor ama bence iyi değil. fotoğraf özelliği var demek adına koymuşlar gibi. Canon fotoğraf makinesi ile 2 mp de çektiğim fotolar bile daha kaliteli.

Video görüntüsü güzel.. yüksek çözünürlükte netlik iyi ama benim bilgisayarın ekran kartı fulheyçdiyi kaldırmıyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla salih 10 yıl önce aldığım kodak cx7430 fotoğraf makinam var. sanırım 2 yada 3 megapiksek. 10.000 den fazla foto çekmişim.
2 mp kodak bir resim çekiyor.....şimdiki 16 megapiksel telefonlara havada karada basar :)
bu yeni yetme cihazlar telefonlar bu resim işinde pek başarılı değil. benim htc senseation xe telefonum var. 8mp kamerası var ama bir türlü kodakın tadını veremiyor.
ben arabaya güvenlik kamerası almıştım. şu 50 tllik ucuz olanlardan. berbat birşey çıktı. direk çöp.
kask kameralarındada sj liler çok iyi diyorlar araştırdım. f/p si yüksek miş. para varsa gopro tabi :)

bu arada kaskımı 40tl masrafla blutoothluya çevirdim. artık motor sürerken müzik dinleyip telefonla konuşabiliyorum. resimli bir konu açacağım. herkes yapsın. çok basit ve işe yarar birşey.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst