Ya arkadaslar ben benzin muslugunu yedege alinca motor bir iki km gittikten sonra duruyor. Normalde cok daha fazla gitmesi gerekmez mi yedekle.
Yedeğe alacağına kapatıyorsun galiba![]()

bunun için servise mi gitmek zorundayım yoksa kendi kendime yapabileceğim birşey var mıdır
bana da öyle geldi.. geçen gün bende musluğu kapatım 1-2 km yol almıştım. gerçi yokuş aşağı idi yoksa o kadarda gitmezdi.. Yedeğe 1 defa geçtim ondada bi 6-7 km kullanmıştım.. Okan bu aksiliklerde hep seni mi buluyor.. Sana motosikletin üstünde iken bi kurşun döktürelim, olmıycak böyle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
Bu arada dün benim kurt acıkmış.. Aç karnını iyice bi doyurdum..
[url]http://i.hizliresim.com/WnG9d2.jpg[/url]
Aslında zor birşey değil,elinizden geliyorsa benzin deposunu tamamen boşaltın(yedek depoda)fakat yedek depo çalışmadığı için siz boşalttım zannedip musluğu söktüğünüzde bayağı(yedekte1 lt benzin olur)benzin boşa akar.Musluğu söktükten sonra musluğun çoğunlukla beyaz renkte plastik olan karbüratöre benzin akışını sağlıyan parçayı inceleyin tıkalı veya arızalıysa yenisini takın.(Takarken contalarına dikkat edin depoya benzin koydunuzmu akıp gider)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------
Salih fazla yedirmişin kusturucan :queen:
Arkadaşlar nisan sonunda Motosikletimi kaydırıp bileğimin üstüne düştüm ,bileğim kırıldı.Ameliyat oldum,bileğime titanyum parça falan taktılar.
Motosikleti satıp birdaha kullanmamaya karar verdim.Topcase'in solu ,sol ayna ve koruma demirinde çizik var(Eğik göçük yok).(12 bin km de) 2012 model. 2 adet nitro kask ,2 adet venom dizlik,1 çift koruma eldiven ,1 adet venom korumalı ceketi de yanında vereceğim.
Henüz herhangibir siteye ilanını koymadım.Duyurulur![]()
Arkadaşlar nisan sonunda Motosikletimi kaydırıp bileğimin üstüne düştüm ,bileğim kırıldı.Ameliyat oldum,bileğime titanyum parça falan taktılar.
Motosikleti satıp birdaha kullanmamaya karar verdim.Topcase'in solu ,sol ayna ve koruma demirinde çizik var(Eğik göçük yok).(12 bin km de) 2012 model. 2 adet nitro kask ,2 adet venom dizlik,1 çift koruma eldiven ,1 adet venom korumalı ceketi de yanında vereceğim.
Henüz herhangibir siteye ilanını koymadım.Duyurulur![]()
Arkadaşlar nisan sonunda Motosikletimi kaydırıp bileğimin üstüne düştüm ,bileğim kırıldı.Ameliyat oldum,bileğime titanyum parça falan taktılar.
Motosikleti satıp birdaha kullanmamaya karar verdim.Topcase'in solu ,sol ayna ve koruma demirinde çizik var(Eğik göçük yok).(12 bin km de) 2012 model. 2 adet nitro kask ,2 adet venom dizlik,1 çift koruma eldiven ,1 adet venom korumalı ceketi de yanında vereceğim.
Henüz herhangibir siteye ilanını koymadım.Duyurulur![]()
Ersin'in motorunu bir aksilik olmazsa ben alacağım. Anlaştık ve sözleştik. İnşallah ikimiz için de hayırlı olur.