Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Ya arkadaslar ben benzin muslugunu yedege alinca motor bir iki km gittikten sonra duruyor. Normalde cok daha fazla gitmesi gerekmez mi yedekle.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Yedeğe alacağına kapatıyorsun galiba :)

bana da öyle geldi.. geçen gün bende musluğu kapatım 1-2 km yol almıştım. gerçi yokuş aşağı idi yoksa o kadarda gitmezdi.. Yedeğe 1 defa geçtim ondada bi 6-7 km kullanmıştım.. Okan bu aksiliklerde hep seni mi buluyor.. Sana motosikletin üstünde iken bi kurşun döktürelim, olmıycak böyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

Bu arada dün benim kurt acıkmış.. Aç karnını iyice bi doyurdum.. :)


 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Yok be abi. Bak dun gene denedim. Toplam 3 konumu var benzin muslugunun. uc konumunu da denedim sadece bir konumda motosiklet gidiyor. Hayir anlamadim yani bu yedek icin ekstradan bi aksiyon mu yapmak lazim:sunny:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yedek depo tıkalı veya benzin geçmesi için ince kanallar kapalı yani arızalı olabilir.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bunun için servise mi gitmek zorundayım yoksa kendi kendime yapabileceğim birşey var mıdır
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunun için servise mi gitmek zorundayım yoksa kendi kendime yapabileceğim birşey var mıdır

Aslında zor birşey değil,elinizden geliyorsa benzin deposunu tamamen boşaltın(yedek depoda)fakat yedek depo çalışmadığı için siz boşalttım zannedip musluğu söktüğünüzde bayağı(yedekte1 lt benzin olur)benzin boşa akar.Musluğu söktükten sonra musluğun çoğunlukla beyaz renkte plastik olan karbüratöre benzin akışını sağlıyan parçayı inceleyin tıkalı veya arızalıysa yenisini takın.(Takarken contalarına dikkat edin depoya benzin koydunuzmu akıp gider)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

bana da öyle geldi.. geçen gün bende musluğu kapatım 1-2 km yol almıştım. gerçi yokuş aşağı idi yoksa o kadarda gitmezdi.. Yedeğe 1 defa geçtim ondada bi 6-7 km kullanmıştım.. Okan bu aksiliklerde hep seni mi buluyor.. Sana motosikletin üstünde iken bi kurşun döktürelim, olmıycak böyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

Bu arada dün benim kurt acıkmış.. Aç karnını iyice bi doyurdum.. :)


[url]http://i.hizliresim.com/WnG9d2.jpg[/url]

Salih fazla yedirmişin kusturucan :queen:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Aslında zor birşey değil,elinizden geliyorsa benzin deposunu tamamen boşaltın(yedek depoda)fakat yedek depo çalışmadığı için siz boşalttım zannedip musluğu söktüğünüzde bayağı(yedekte1 lt benzin olur)benzin boşa akar.Musluğu söktükten sonra musluğun çoğunlukla beyaz renkte plastik olan karbüratöre benzin akışını sağlıyan parçayı inceleyin tıkalı veya arızalıysa yenisini takın.(Takarken contalarına dikkat edin depoya benzin koydunuzmu akıp gider)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------



Salih fazla yedirmişin kusturucan :queen:

yok abicim.. 40 Tl lik (40/4,68: 8,55 lt) aldım bu hale geldi ama daha deponun üst kısmı boş idi.. bi 2-3 litre daha alırdı.. işte ondan sonra kusmaya başlardı.. :)

Bu arada dün Ankara mız sular altında ve trafik felç idi.. benim motosikletle yarıya kadar su içinden geçtim.. Maşallahı var.. :)

Otomobil sürücüleri trafikte beklerken yanlarından ve suyun içinden geçmek oldukça keyifli oluyor.. :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Arkadaşlar nisan sonunda Motosikletimi kaydırıp bileğimin üstüne düştüm ,bileğim kırıldı.Ameliyat oldum,bileğime titanyum parça falan taktılar.
Motosikleti satıp birdaha kullanmamaya karar verdim.Topcase'in solu ,sol ayna ve koruma demirinde çizik var(Eğik göçük yok).(12 bin km de) 2012 model. 2 adet nitro kask ,2 adet venom dizlik,1 çift koruma eldiven ,1 adet venom korumalı ceketi de yanında vereceğim.
Henüz herhangibir siteye ilanını koymadım.Duyurulur :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Arkadaşlar nisan sonunda Motosikletimi kaydırıp bileğimin üstüne düştüm ,bileğim kırıldı.Ameliyat oldum,bileğime titanyum parça falan taktılar.
Motosikleti satıp birdaha kullanmamaya karar verdim.Topcase'in solu ,sol ayna ve koruma demirinde çizik var(Eğik göçük yok).(12 bin km de) 2012 model. 2 adet nitro kask ,2 adet venom dizlik,1 çift koruma eldiven ,1 adet venom korumalı ceketi de yanında vereceğim.
Henüz herhangibir siteye ilanını koymadım.Duyurulur :)

Çok geçmiş olsun, üzüldüm..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Arkadaşlar nisan sonunda Motosikletimi kaydırıp bileğimin üstüne düştüm ,bileğim kırıldı.Ameliyat oldum,bileğime titanyum parça falan taktılar.
Motosikleti satıp birdaha kullanmamaya karar verdim.Topcase'in solu ,sol ayna ve koruma demirinde çizik var(Eğik göçük yok).(12 bin km de) 2012 model. 2 adet nitro kask ,2 adet venom dizlik,1 çift koruma eldiven ,1 adet venom korumalı ceketi de yanında vereceğim.
Henüz herhangibir siteye ilanını koymadım.Duyurulur :)

Geçmiş olsun. Sen gene sahibinden.com a koy kardeş. Fiyatı uygun tutarsan satılır hemen.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Teşekkür ederim. Acelem yok,acil paraya ihtiyacım da yok.Biraz daha toparlayayım kendimi,ilan veririm olmadı.
Arkadaşlar korumasız kesinlikle binmeyin şu merete.Sadece kask bir ise yaramıyor. Koruma ceket haricinde,dizlik,bileklik,bel koruma kesinlikle kullanın .
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar... Wolf'un karbüratörün sol tarafında (jiklenin yanı) karbüratörde siyah ince bir hortum takılı. ucu taa aşağıya kadar iniyor.
Benzin tahliye hortumu diye biliyorum. Bu boru eski gibi geldi bana ve hortumu da değiştirdim. Bi Ucunu elimle kıvırıp kapatınca motor 5-10 sn. sonra stop ediyor. Tam olarak bu borunun görevi nedir?
Bir de 2 gündür yağış var inceden. Dün hafif yağışta bindim motora. Bir-iki km kadar gittim. Ama 2. veya 3. viteste yavaş giderken ara ara gaz kesilmeler başladı. Duracakmış gibi yavaşlarken tırrrtt yaptı stop etti. Buji yeni kabloda problem yok. Sonra 3-4 marşta tekrar çalışıyor. Biyerlerine su mu kaçıyor ki? Onca kış-çamur bindim tık demedi. Siz bu durumu nasıl yorumlarsınız? Hoşçakalın...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Emrah zaten sorunun cevabınıda yazmışsın.. o borudan karburatör hava alıyor. Eğer su girerse tekletir. Ben yağmurda su aldığından teklettiğinden hortumu çıkattım. şimdi sorun yok. Bide öyle dene bence.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Arkadaşlar nisan sonunda Motosikletimi kaydırıp bileğimin üstüne düştüm ,bileğim kırıldı.Ameliyat oldum,bileğime titanyum parça falan taktılar.
Motosikleti satıp birdaha kullanmamaya karar verdim.Topcase'in solu ,sol ayna ve koruma demirinde çizik var(Eğik göçük yok).(12 bin km de) 2012 model. 2 adet nitro kask ,2 adet venom dizlik,1 çift koruma eldiven ,1 adet venom korumalı ceketi de yanında vereceğim.
Henüz herhangibir siteye ilanını koymadım.Duyurulur :)

ersin geçmiş olsun Allah beterinden korusun Allah bir daha göstermesin inş.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
Ersin'in motorunu bir aksilik olmazsa ben alacağım. Anlaştık ve sözleştik. İnşallah ikimiz için de hayırlı olur.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Ersin'in motorunu bir aksilik olmazsa ben alacağım. Anlaştık ve sözleştik. İnşallah ikimiz için de hayırlı olur.

Hayırlısı olsun. Wolf için çinliler arasındaki en sorunsuz motor diyebilirim. Hele ybrnin 5 500tl gibi bir fiyata satıldığını düşünürsek, wolf candır can :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Teşekkür ederim Arkadaşlar. Allah kaza bela vermesin,aman dikkatli sürün korumasiz binmeyin
Edip ile konuştuk anlaştık. Hafta içi buluşup motoru göstereceğim Edip'e.
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
10
Sa. Yamaha ybr esdnin koruma demirini takıla biliyormu ? http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-ybr-esd-125-motor-koruma-demiri-k-125-koruma-demir-155606799/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst