- Katılım
- 19 Tem 2013
- Mesajlar
- 2,014
Fotoğraf kalitesinde piksel değil, makinenin mercegidir önemli olan.. ben zaten böyle olacağını bildiğim için çok da önemli.. asıl işim video çekmek, küçük olması ve aksesuarları.. Sj ile kalite olarak aynı seviyelerde imiş.. artısı bol aksesuarı.. birde sj nin de orjinali çakması varmış.. hiç uğraşmıyayım dedim bunu aldım..
Para varsa elbette gopro ama..makinası ve aksesuarları ile en az 2 katı fiyata mal oluyordu..Bütçeme bu uydu.
Para varsa elbette gopro ama..makinası ve aksesuarları ile en az 2 katı fiyata mal oluyordu..Bütçeme bu uydu.

