RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
1
S.A ARKADAŞLAR :)
BEN 20 GÜN ÖNCE RKS 150 ALDIM ŞUAN MOTOR 273 KMDE
YALNIZ BİR KAÇ SORUM OLUCAK
1.Sİ MOTORUN BAZEN GAZI TAKILI KALIYOR 3 KEZ OLDU
2 BU LASTİKLER ÇOK KAYIYOR İSTANBULDA OTURUYORUM TAVSİYE EDİCEĞNİZ BİYER VARMI DEĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
3 SEYİR HALİNDE GİDERKEN GAZI BIRAKTIĞIMDA ARKADAN BİYERDEN ÇIK DİYE UFAK BİR DEMİR SESİ GELİYOR BUGÜN BAŞLADI O SES AMASÖRLERDEN ŞÜPELENİYORUM
HERKESE ÇOK TEŞEKÜRLER :)
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
15
bu motorun yağ değişimi kaç km de bir yapılır? 2000 km değişmezse eksilme yapar mı?

bakım aralıkları garanti beldegesinde yazmakta ama ilk bakım 500 ikinci bakım 2000 k.m de ondan sonraki bakımlar ise iki bin şeklinde artarak yapılmakta aralığı 1500 ile 2000 arasında tutarsan daha iyi olacaktır.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
20 BİNİ devirdim ben geze geze :) satmayı düşünüyorum fakat kıyamıyorum :) satarsamda enduroya gecerim 4 silindir için erken oldugumu düşünüyorum rksden hala cok cok memnunum yagmur camur kar yedi orjınal lastikle buzda gittim banamısın demedi yagmurlu havalrda sıkıntı olmadı motor aksamındasıkıntı cıkmadı bir kaç küçük sorun yasadım km telim koptu 20 bin bakımından sonra viteslerim takılı kalmaya geçmemeye basladı sanırım oda benden kaynaklıdır onun harıcınde gazlamaya devam sıkıntı yokk :) 20 km içinde 15 bin hep artcılı oldum :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
20 BİNİ devirdim ben geze geze :) satmayı düşünüyorum fakat kıyamıyorum :) satarsamda enduroya gecerim 4 silindir için erken oldugumu düşünüyorum rksden hala cok cok memnunum yagmur camur kar yedi orjınal lastikle buzda gittim banamısın demedi yagmurlu havalrda sıkıntı olmadı motor aksamındasıkıntı cıkmadı bir kaç küçük sorun yasadım km telim koptu 20 bin bakımından sonra viteslerim takılı kalmaya geçmemeye basladı sanırım oda benden kaynaklıdır onun harıcınde gazlamaya devam sıkıntı yokk :) 20 km içinde 15 bin hep artcılı oldum :)

Sen balataları, hava filtresini, zinciri ve dişli setini değişmiş miydin ? benim de 12 bin km oldu toplamda sıkıntısız gezmeye devam ediyoruz.
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
1
slm arkadaslar araniza yeni katildim ama kucuk sorunum var motor stop ediyor rolanti 1,5 ta 80 90 la giderken hafiften gaz yiyince stop ediyor yardimlarinaza ve tecrubelerinizden faydalanmak isterim simdiden tskkur ederim
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
slm arkadaslar araniza yeni katildim ama kucuk sorunum var motor stop ediyor rolanti 1,5 ta 80 90 la giderken hafiften gaz yiyince stop ediyor yardimlarinaza ve tecrubelerinizden faydalanmak isterim simdiden tskkur ederim

hava filitren tıkanmış olabilir karbüratöründe pislik olabilir , motor ısınmadan yüksek süratlere cıkarsan durduğunda stop edebilir. benden bu kadar
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Motorum satilmistir.
Arkasindan konusmak gibi olmasin ama RKS titanic 150 on numara makina.
Kullanirken ve satarken herkes aleti tarafli ovdugumuzu saniyor diye ozellikle sattiktan sonra yorum yapmak istedim. Kesinlikle cok sorunsuz ve keyifli bir makina. Benim bacak boyum malesef uzun kaldigi icin sattim. Keske sele biraz yuksek olsa, bana gore tek derdi oydu. Lastikleri zaten degistirmistim, onun icin icim rahatti ayrica.
Canavar gibi alet ;)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Ben bu motoru KENDİ MÜŞTERİMDEN ŞAHSIM ADINA aldım,

şu anda 60 bin km olmakta,
ve sorunsuz kullanmaktayım,
motor her 1000 km'de castrol veya motul yağ ile kullanılmıştır,
o sebeptendir SORUN HİÇ YAŞATMADI,

Eğer bütçeniz cbf,,ybr almaya yetmiyor ise GÖNÜL RAHATLIĞI İLE ALINABİLİR...
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Ben de 5 bini devirdim arkadaşlar. Mutlu mesut gidiyoruz :mrgreen:

Bir problem çıkarmadı şimdiye kadar. 2 binde bir yağını değiştiriyorum. Kışın pek kullanmadığım için zincir ve dişlisi biraz paslanmıştı, o yüzden değiştirdim. Onun dışında değişim isteyen bir parça olmadı. Lastikler de sava mc18, iyi yol tutuyor.

Seneye inşallah ekonomik durumları da toplarsam crossrunner'a geçmek istiyorum, bakalım hayırlısı :cherry: Ama motorumdan çok memnunum, iyiki almışım. Yakın zamanda satmaya da niyetim yok. Tavsiye olunur!
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
9
Selam arkadaşlar 2 gün önce fabrika lastiğimin şambreli patlamıştı. Değiştirttim 2 gün sonra bugün gene patladı allahtan ikisindede bir kaza geçirmedim düşük hızlarda olduğum için. Bugün patlayan şambrelin sonucunda (daha 650kmdeyim) istanbul maltepedeki servise gittim. Sağolsun usta geçici olarak bir teker ile değiştirdi pazartesi gününe kadar idare edeceğim. Ancak ben artık bu fabrika lastiklerinden kullanıp doğru düzgün dubleks bi lastik almak istiyorum. Serviste sorduğumda bana michelin lastik için 610 lira fiyat çektiler ancak bu para bana aşırı derecede uçuk geldi hemde benim bütçemi aşırı derecede zorlayacak bir rakam. Bana kendiniz ne kullanıyorsunuz vs gibi tavsiyeler verebilirmisiniz beyler şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
sava mc 18 modelini kullanıcı olan bi cok arkadaş tavsiye ediyo fiyat performans olarak iyi bi lastik olduğu söyleniyo araştırmanızda fayda var
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
Merhabalar 2 hafta once rks 150 aldim 4400 km de blogun altindan yag damliyor acaba yag tapasindanmi yoksa contadanmi boyle bir sorunla karsilasan varmi icinizde ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence yamaha brillant riding almalısın.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Merhabalar 2 hafta once rks 150 aldim 4400 km de blogun altindan yag damliyor acaba yag tapasindanmi yoksa contadanmi boyle bir sorunla karsilasan varmi icinizde ?

yağ seviyesini kontrol edebilirsin . bu iş şakaya gelmez mazallah motoru alırsın eline . zinciri yeni yağladıysan sürüşten hemen sonra zincir ısındığı için fazlalık yağlar yere damlaya bilir onuda kontrol ederseen iyi olur
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba,

Lastiklerimi Dublex Sava Mc 18 modeli ile değiştirmeye karar verdim internetten sipariş vereceğim ancak sibop modeli olarak ölçü tip vs bi tavsiyeniz bilginiz vs varmıdır? Yada sipariş için tavsiye edeceğiniz bir site veyahut gidip taktırmak için istanbul içi tercihen anadolu yakası bir yer biliyormusunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst