RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
155
Arkadaşlar merhaba, ben lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum çünkü en hafif bi yağmurda bile motor altımdan kayıp gidecek diye endişeleniyorum çünkü bir kere başıma geldi. Neyse lafı uzatmadan direk sorumu sizlere sorayım, bana daha iyi frenaj ve yağmur performansı için hangi lastiği önerirsiniz? Ankara'da nereden temin edebilirim? Fiyat aralıklarını yazarsanız yada internetten bir kaç link yollarsanız çok memnun olurum. Hepinize şimdiden teşekkürler. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Arkadaşlar merhaba, ben lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum çünkü en hafif bi yağmurda bile motor altımdan kayıp gidecek diye endişeleniyorum çünkü bir kere başıma geldi. Neyse lafı uzatmadan direk sorumu sizlere sorayım, bana daha iyi frenaj ve yağmur performansı için hangi lastiği önerirsiniz? Ankara'da nereden temin edebilirim? Fiyat aralıklarını yazarsanız yada internetten bir kaç link yollarsanız çok memnun olurum. Hepinize şimdiden teşekkürler. Kazasız sürüşler.
Ben sava mc25 bogart kullaniyorum gayet memnunum. Internetten aldim, lastik deposu saniyorum.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2
SLM ARKADAŞLAR BENDE RKS TİTANİC 150 ALDIM VE ÇOK PİŞMANIM BU MOTORA BİLMEK İÇİN CEBİNİZDE ÇOK PARA OLMASI LAZIM ÇÜNKÜ ARIZA VERDİĞİ ZAMAN ÇÖPE ATIN. ALALI ÇOK OLMADI ÜST KAPAK YEDİ VE MASRAF 600 TL ARABADA BİLE ÜST KAPAKTA 300 TL GİBİ MASRAF ÇIKARKEN BUNDA 600 TL ÇIKIYOR VE PARÇALAR ÇOK DANDİK İNANILMAZ KALİTESİZ PİYASADAKİ ÇİN MALLARI BİLE BUNDA DAHA KALİTELİ KM SAATİ SÜREKLİ ARIZA VERİYOR VE YENİSİ ALMAYI DÜŞÜNÜRSENİZ 250 TL İSTİYORLAR BİRAZ AKLİ OLAN RKS TİTANİC 150 ALMAZ...! MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARIYORUM CANI İSTEYEN ALSIN DİYOR HİÇ BİR ŞEKİLDE YARDIMCI OLMUYORLAR BİZDE FİYATLAR BÖYLE İŞİNE GELEN ALIR HESABI YAPAIYORLAR VE DİREK BUNUDA SÖYLÜYORLAR. ÖZELLİKLERİNDE YAZDIKLARI HERŞEY YALAN KESİNLİKLE İNANMAYIN ANLATTIKLARI KELİTENİN YANINDAN BİLE GEÇEMEZ BENDEN SİZE DOST TAVSİYESİ USTA TAVSİYESİ RKS TİTANİC150 DEN UZAK DURUN...!

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

VAR KARDEŞİM SAKIN ALMA BEN ALDIM ÇOK PİŞMANIM YEDEK PARÇALARI ÇOK PAHALI BİR ÜST KAPAĞA 600 TL GİDİYOR VE ÇOK KALİTESİZ SİLİNDİR PİSTON ÜST KAPAK VE İŞCİLİK 800 TL İSTERSEN AL DENE VERDİĞİN PARAYA YAZIK
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
vay arkadaş be biz ne dandik motora biniyomuşuzda haberimiz yokmuş allah senden razı olsun bizi aydınlattın hemen gidip yarın motorları satıyoruz bisiklete devam
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
ya ınsan forumda dolaşınca kafası karışıyor, ilk motor için ne alacağına karar veremiyor. şimdide pars ile titanic arasında kaldım. ama pars ağırbasıyor galiba
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba.bugun araniza yeni katildim.2013model rks150 aldim.ikinci el tabi .sim di ne yapmam gerekiyor.yani yagi tuzu misali.nasil guvenilir hale getiririm.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler tekerin düz bassın.bakımlarını aksatmadan zamanında yaptırdığın sürece seni üzmeden taşıyabilecek bi makina.tabi biz kullanıcılarda altımızdakinin ne olduğunu bilipte kullanırsak sorun cıkarmadan uzun süre sıkıntısız binebiliriz.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar ve abilerim iyi günler bende Titanic ile 1000 km bu gün doldurdum 0 almıştım çokta memnunum tek arıza vermedi şimdiye kadar kim ne derse desin hem ucuz hem yakışıklı hem performanslı.Motor lakin tekerleri atın çöpe rezalet üstündekiler. şimdi ise nişanlım ile.motora binmeye başladık arkada rahat olsun diye 3 lu çanta takımı istiyorum yaslanilabilen sağlam bişey önerileriniz varmıdır birde elcik koruması takilabiliyormu bu motosiklete endurolardaki gibi yardım ederseniz çok sevinirim :)
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

[/COLOR]
altan 3 farklı yerden damlatıyor motor ısınınca maalesef buyuk bir ihtimal contadandır kendi ustam yag kecesinden kacırıyor dedi servise götürdüm conta değişecek dedi hala bu sekilde kullanıyorum arada yag ekliyorum :D sıkıntı olmuyyacagını söylediler fakat kime güvenecem bilemiyorum :D

Titanik150 gs altmotorludur.titiz işin ehli servise baktırman lazım.ilerde bu sorundan dolayı farklı sorunlarla karsı karsıya kalabilirsin.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Arkadaşlar ve abilerim iyi günler bende Titanic ile 1000 km bu gün doldurdum 0 almıştım çokta memnunum tek arıza vermedi şimdiye kadar kim ne derse desin hem ucuz hem yakışıklı hem performanslı.Motor lakin tekerleri atın çöpe rezalet üstündekiler. şimdi ise nişanlım ile.motora binmeye başladık arkada rahat olsun diye 3 lu çanta takımı istiyorum yaslanilabilen sağlam bişey önerileriniz varmıdır birde elcik koruması takilabiliyormu bu motosiklete endurolardaki gibi yardım ederseniz çok sevinirim :)
Ben bugun soft yan canta taktim, arkada topcase im vardi ama kilidi kirildi. Ben de yerini yan soft canta ile doldurdum.
canta demirine ihtiyacin var bir arka bir de yan. Arka 45 tl, yan demir de 67 tl idi yanilmiyorsam. istersen ben arka demiri sana 30 tl ye verebilirim, artik ihtiyacim yok.
veya imalatcisindan almak istersen sahibinden'de ilanlari var. Aydindan gonderiyorlar.
Bugun elcik koruma da baktim ancak gidonumuz oldukca dar, saniyorum sadece distan gelen kose korumalar olur, ben de takipteyim ariyorum.
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
17
Hayırlı olsun inşallah bende aldım 2015 beyaz bugün plaka yetişmedi yarın teslim alicam Kısmetse sen kaca aldin ruhsat plaka haric
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
ya ınsan forumda dolaşınca kafası karışıyor, ilk motor için ne alacağına karar veremiyor. şimdide pars ile titanic arasında kaldım. ama pars ağırbasıyor galiba

RKS titanic iyidir iyi. Özellikle fiyatına göre motorun oturmuşluğunu, performansını,duruşunu çok beğeniyorum. Kalite olarak japonlardan aşağı kalır yanı olduğunu düşünmüyorum. Dolayısıyla başlangıç motorları için de en iyi seceneklerden biri olabilir. Pars da şekil bir motor ama hakkında çok bilgim yok şimdilik. Ben olsam RKS yi öncelikli düşünürüm.
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
15
ya ınsan forumda dolaşınca kafası karışıyor, ilk motor için ne alacağına karar veremiyor. şimdide pars ile titanic arasında kaldım. ama pars ağırbasıyor galiba

ilk motor için titanik 150 çok idael bir motor gs alt motor teknolojisi ile üretilen bir üründür bende titanik kullanıcısıyım motosiklette dikkat etmemiz gereken 10 / 40 casterol power 1 yağ kullanmaktır. bu yağı kullandıgınız sürece hiç bir sorunla karşılaşmazsınız ben daha öncesinde farklı yağ kullandığımda üst kapakta problem yaşamıştım şu an düzenli olarak castrol 10 / 40 power 1 yağ kullanıyorum motorum 6548 k.m sıkıntı yok
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
249
bu motorun yağ değişimi kaç km de bir yapılır? 2000 km değişmezse eksilme yapar mı?
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
59
Merhaba arkadaşlar 2 gün önce 2. el olarak Titanic 150 almış bulunmaktayım ancak bir sorun var motor çok dengesiz nasıl desem 90-100 ile giderken gidon ya da arkası sallanıyor tam çözemedim nereden kaynaklandığını. Hani gidonu sağ sol yaparsınız arka da oynar ya o şekilde oluyor. Yolda çok güvensizlik veriyor sizde böyle bir sorun var mı, motorun genel olarak bir sorunu olduğunu sanmıyorum. Neyden kaynaklanabilir dengesizlik. Motor daha 7500 binde 1 yıl garantisi devam ediyor ufak bir kazasından başka bir sorunu yok.

edit: en kısa zamanda servisine gideceğim ancak şimdi aklıma çok takıldı
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Merhaba arkadaşlar 2 gün önce 2. el olarak Titanic 150 almış bulunmaktayım ancak bir sorun var motor çok dengesiz nasıl desem 90-100 ile giderken gidon ya da arkası sallanıyor tam çözemedim nereden kaynaklandığını. Hani gidonu sağ sol yaparsınız arka da oynar ya o şekilde oluyor. Yolda çok güvensizlik veriyor sizde böyle bir sorun var mı, motorun genel olarak bir sorunu olduğunu sanmıyorum. Neyden kaynaklanabilir dengesizlik. Motor daha 7500 binde 1 yıl garantisi devam ediyor ufak bir kazasından başka bir sorunu yok.

edit: en kısa zamanda servisine gideceğim ancak şimdi aklıma çok takıldı
ön lastiğin havasını bi kontrol edersen iyi olur.eğer havası azaldıysa dediğin gibi 90-100 arası gidon sallama yapar
 
Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar motorum 500km oldu yarın bakıma götürcem bakım öncesi sormak istediğim bazı sorunlar var vites boşa zor geçiyor vede bazen vites mesela 1 de gösteriyor ama boşta yada boşta gösteriyo 1 de yada 2 oluyor sizce bu sorunmudur yoksa kullandıkça geçer mi? 2.side arka bagaj çok zor açılıyo ve zor kilitliyo herkesdemi böyleydi yoksa banamı böyle denk geldi? bilen kişiler cevaplarsa memnun kalırım Teşekkürler :))
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Merhaba arkadaşlar motorum 500km oldu yarın bakıma götürcem bakım öncesi sormak istediğim bazı sorunlar var vites boşa zor geçiyor vede bazen vites mesela 1 de gösteriyor ama boşta yada boşta gösteriyo 1 de yada 2 oluyor sizce bu sorunmudur yoksa kullandıkça geçer mi? 2.side arka bagaj çok zor açılıyo ve zor kilitliyo herkesdemi böyleydi yoksa banamı böyle denk geldi? bilen kişiler cevaplarsa memnun kalırım Teşekkürler :))

servise gittiğin zaman debriyaj ayarına baktırırsan iyi olur büyük ihtimalle gevşektir.kilitin tırnaklarında problem olabilir acınca kontrol edersen anlayabilirsin yada pas sökücü sık oda bi çözüm olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst