RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2014
Mesajlar
9
internette ilanda olan 2012 bir tanesi hoşuma gitti kısmet olursa önümüzdeki hafta arayacağım satıcısını. ama kafama takılıyor motor 18000 km de bakımlarını hep titizlikle yaptığını yazmış arkadaş. eğer dediği gibi tizizlikle bakımları yapılmış ise bu km sorun olur mu bu motor için. net bir cevabı olmadığını bilsem de yinede sorayım bu motorların bakımları düzenli yapıldığında tahmini ömürleri ne kadardır 50000 leri görebilirler mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------



aramızda ankarada olup motorunu satmayı düşünenler varsa onlarında tekliflerini almaktan çok memnun olurum tabi ki. hele bir de beyazsa

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

Pek kimse cevap vermedi ama hic alınganlık yapacak günümde Değilim açıkcası.
Bugün 2014 model 4000km de kırmızı bitanesi için kapora verdim Yarin sabah bende kısmet olursa. Resimleri de atarız artık 😂
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
öncelikle hhayırlı olsun allah gönlüne göre bi makina nasip etsin,genelde forumda pek fazla kullanıcı aktif olmuyo,yaz geldi herhalde bolbol gezi yaptıkları için pek gözükmüyolar. motorlarımızdan yana sıkıntımız yok 25000i deviren bi arkadaş vardı sanırım ankarada ismi ulaş galiba görürse yaza bilir onunla fikir alışverişi yapabilirsin
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
30
Arkadaşlar 31.000 km de 2012 model RKS sizce alınmalı mıdır ?

Resmini de koyuyorum ve acil yardımlarınızı bekliyorum.

big_218952845gb1.jpg


2. Resim

big_218952845z0m.jpg


3. Resim

big_21895284545a.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
9
100 km de kaç litre yakar

Şahsen benim motorum daha 1800km civarinda hala rodajından dolayı biraz daha fazla yakıyor ama 60-80km arası gidersem fazla gazlamassam 0.12-13 yakıyor. Bir depo ile 463km gidebildim bu şekilde. Eğer agresif kullanıp gazlarsam 100-120 arası gidersem 0.16 gördüm maximum. Rodaj tamamen bittikten sonra iyice düşeceğine inaniyorum.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Kullanıcıya bir bak. Bir de motora bak. Temiz ise korkmadan al. RKS güzel bir motor. Fotoğraflar da kullanıcının temiz kullandığını gösteriyor.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motorun alt sakalı sokulmuş,
O olmuş olsa DAHA DİRİ duracaktır,,,

RKS candır,,,

RKS 150 TİTANİK KM SAATİ ARIYORUM,
Çevrenizde KAZALI MOTORDAN çıkaran olursa irtibata geçerseniz sevinirim,

535 939 20 86,,,
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
3
Merhabalar bende yeni rks 150 sahibiyim daha 40 km sürebildim ustalara bi sorum olacaktı mototrun debriyaj kısmından test sürüşümde bi ses keldi ve motor şu an debriyaj kısmı arızalandı. Motor vitese geçiyor fakat debriyajı bıraktığımda motor hareketlenmiyor boşta gibi olduğu yerde kalıyor .
Sizce Debriyaj dişlileri mi kırılmıştır bana ne kadar masraf çıkartır. Motor garantili şu an.
Birde Bursada oturanlara sorum olacaktı?
Bursa Servisi Moto Genç' e götürmeyi düşünüyorum Sizce nasıl bi tamircidir?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Merhaba Alişoğlu; motosikletiniz hayırlı olsun, kazasız günlerde kullanın, uzun süredir MT' yi takip etmeme karşın yeni üye oldum.
Yakın zaman önce aynı motosikleti almış bir kullanıcıyım ve benzer sorular benim kafamda da var. Bildiğim
kadarıyla Bursa merkezde bir tane servis var.(küba'nın sitesinde merkezde küba servisi olarak geçiyor,
söylediğin servis yetkili rks servisi midir bilmiyorum. Önceki motosikletimden benim edindiğim
fikir servislerin (elbette hepsi için muhakkak ki değil) bazılarının para kazanmak üzerine çalıştığı,
yani motosiklet kullananan kişinin eli anahtar tutmalı bence. Yoksa üç liralık bujiye kaç lira
verdiğini sonradan öğreniyor insan servislerde. Bahsettiğin servis farklı markaların da servisliğini yapmaktadır. Dişliler kırılmış mıdır; buradan anlamak
zor, servisine gtürmelisin.Ve servis hakkında, garantiden karşılanıp karşılanmadığı
hakkında paylaşımda bulunursan ben dahil sanırım Bursa'daki diğer kullanıcılar da memnun olur. Bu arada motosikletim de rodajda haliyle:) ve hangi servise
ilk bakım için götürsem, hangi yağı alsam vs.. diye düşünüyorum.İlk mesajım biraz karışık ve uzun oldu galiba, kusura bakmayın..
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar.

Dün aldığım karar ile Çanakkalede olan RKS 150 Titanic 2014 Model motosikletimi satmaya karar verdim. Yaklaşık 4 ay kullandım motosikleti. Aldığımda 3300 km deydi ve şuanda 4200 km de. Muayenesi 2017 ye kadar ve garantisi devam ediyor. Ben ikinci sahibiyim. Motosikletimi vitesliyi öğrenmek için almıştım. Hiçbir apaçilik zorlama esnetme kaza bela yaşamadım. Sadece km saati plastiğinde kırık var ama bu herhangi bir arızaya neden olmuyor. Motosikletçi buffları ile kapatıyorum orayı. Allah da göstermesin. İstanbula yerleşeceğim için motosikletimi satmak zorundayım. Motosikletimi İstanbul'da kullanamayacğım gibi koyacak bir yerim de olmadığı için satıyorum. Haftaya motosikletimi İstanbula getireceğim.

Fiyat olarak 3000 TL düşünüyorum. Pazarlık sünnettir.

İletişim için


https://www.facebook.com/abdulkadirkocatas
Ya da 0534 372 53 17 no lu numarayı arabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

Merhaba arkadaşlar.

Dün aldığım karar ile Çanakkalede olan RKS 150 Titanic 2014 Model motosikletimi satmaya karar verdim. Yaklaşık 4 ay kullandım motosikleti. Aldığımda 3300 km deydi ve şuanda 4200 km de. Muayenesi 2017 ye kadar ve garantisi devam ediyor. Ben ikinci sahibiyim. Motosikletimi vitesliyi öğrenmek için almıştım. Hiçbir apaçilik zorlama esnetme kaza bela yaşamadım. Sadece km saati plastiğinde kırık var ama bu herhangi bir arızaya neden olmuyor. Motosikletçi buffları ile kapatıyorum orayı. Allah da göstermesin. İstanbula yerleşeceğim için motosikletimi satmak zorundayım. Motosikletimi İstanbul'da kullanamayacğım gibi koyacak bir yerim de olmadığı için satıyorum. Haftaya motosikletimi İstanbula getireceğim.

Fiyat olarak 3000 TL düşünüyorum. Pazarlık sünnettir.

İletişim için


https://www.facebook.com/abdulkadirkocatas
Ya da 0534 372 53 17 no lu numarayı arabilirsiniz.

http://http://imgur.com/Alkp9QI
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
3
Merhaba Alişoğlu; motosikletiniz hayırlı olsun, kazasız günlerde kullanın, uzun süredir MT' yi takip etmeme karşın yeni üye oldum.
Yakın zaman önce aynı motosikleti almış bir kullanıcıyım ve benzer sorular benim kafamda da var. Bildiğim
kadarıyla Bursa merkezde bir tane servis var.(küba'nın sitesinde merkezde küba servisi olarak geçiyor,
söylediğin servis yetkili rks servisi midir bilmiyorum. Önceki motosikletimden benim edindiğim
fikir servislerin (elbette hepsi için muhakkak ki değil) bazılarının para kazanmak üzerine çalıştığı,
yani motosiklet kullananan kişinin eli anahtar tutmalı bence. Yoksa üç liralık bujiye kaç lira
verdiğini sonradan öğreniyor insan servislerde. Bahsettiğin servis farklı markaların da servisliğini yapmaktadır. Dişliler kırılmış mıdır; buradan anlamak
zor, servisine gtürmelisin.Ve servis hakkında, garantiden karşılanıp karşılanmadığı
hakkında paylaşımda bulunursan ben dahil sanırım Bursa'daki diğer kullanıcılar da memnun olur. Bu arada motosikletim de rodajda haliyle:) ve hangi servise
ilk bakım için götürsem, hangi yağı alsam vs.. diye düşünüyorum.İlk mesajım biraz karışık ve uzun oldu galiba, kusura bakmayın..
Tekrar merhaba motoru servise götürdüm neyseki sadece zinciri kopmuş benden origli zincir ve takmak için 120 tl aldı ???
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Cümleten geçmiş bayramınızı kutlarım;
Konuyu Yaklaşık Bir aydır takip ediyorum(Bugün üye oldum ancak). Hatta bir ayı aşkın süredir motosiklet arayışı içerisindeyim. Fiyat/fayda açısından RKS Titanic 150 düşündüm. ve Son olarak Murat Bey (hitit63)ile telefonla görüştüm. Sağolsun çok faydalı bilgiler paylaştı. ve öncelik olarak Yamaha YBR ile Honda Cb125e modellerinde karar kılmıştım ancak bütçedeki plansız ihtiyaç beni tekrar RKS Titanic 150 ye yönlendirdi. Bayramdan önce tevafuk bir motosiklet buldum. 90 km uzakta. fiyat olarak bütçemi de sarsamayacak. İlan sahibini Aradım görüştüm ve bayram sonrasına (bugün) telefonlaşma sözü aldık. ilanı yayından kaldırdı. Bugün arayacam ve muhtemelen yarın yada çarşamba günü (işimden dolayı)gidip motosikleti görüp devrini alıp dönecem(öyle görünüyor). Şimdi benim gibi motor mekaniği açısından kara cahil birine tavsiyeniz ne olur? özellikle motosikleti aldığımı düşünüp henüz yola çıkmadan (ordayken) 90 km dönüş yolu geleceğimi göz önünde bulundurduğumuzda neye dikkat etmem gerek? (gideceğim yer başka bir ilçe olacağı için tamirci de bilmiyorum, Arayıp bulurum sora sora bağdat bulunur :) )

Edit: Giderken tedarikli gideceğim (motosiklet kıyafetleri açısından)

Gerçi biraz bayat bi espri olcak ama "eto bitmiş" gibi "konu bitmiş". kimsecikler yok. Olur da gören olursa bi cevap yazarsa sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
91
merhaba arkadaşlar rks 150,discovery 150 ,,salcono wolf,lifan LF150-10B ,kuba 39 yeni adıyla ravan hangisi arkadaşlar 1. öncelik titreşimsiz olması sıfır olması uzun süre kullanmak için,sonra fiyat uygunluğu ve içlerinde nispeten daha güçlü olanı tercih etmek tercihlerim ne dersiniz?
Salcano titreşimsiz ybr gibi motorlar yapıyorsa kullanmadım acaba şimdi yeni çıkan modeli wolf benzeri hunter tipi daha güzel o nasıldır onun tipi ve gücü daha güzel gibi wolf gibi titreşimsiz midir benzer motorlar çıktıkça kafa karışıklığı arttı bunları hiç kullanmadığım için fikrim yok ama motor tecrübem iyidir amacım iş görecek motor almak?
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Cümleten geçmiş bayramınızı kutlarım;
Konuyu Yaklaşık Bir aydır takip ediyorum(Bugün üye oldum ancak). Hatta bir ayı aşkın süredir motosiklet arayışı içerisindeyim. Fiyat/fayda açısından RKS Titanic 150 düşündüm. ve Son olarak Murat Bey (hitit63)ile telefonla görüştüm. Sağolsun çok faydalı bilgiler paylaştı. ve öncelik olarak Yamaha YBR ile Honda Cb125e modellerinde karar kılmıştım ancak bütçedeki plansız ihtiyaç beni tekrar RKS Titanic 150 ye yönlendirdi. Bayramdan önce tevafuk bir motosiklet buldum. 90 km uzakta. fiyat olarak bütçemi de sarsamayacak. İlan sahibini Aradım görüştüm ve bayram sonrasına (bugün) telefonlaşma sözü aldık. ilanı yayından kaldırdı. Bugün arayacam ve muhtemelen yarın yada çarşamba günü (işimden dolayı)gidip motosikleti görüp devrini alıp dönecem(öyle görünüyor). Şimdi benim gibi motor mekaniği açısından kara cahil birine tavsiyeniz ne olur? özellikle motosikleti aldığımı düşünüp henüz yola çıkmadan (ordayken) 90 km dönüş yolu geleceğimi göz önünde bulundurduğumuzda neye dikkat etmem gerek? (gideceğim yer başka bir ilçe olacağı için tamirci de bilmiyorum, Arayıp bulurum sora sora bağdat bulunur :) )

Edit: Giderken tedarikli gideceğim (motosiklet kıyafetleri açısından)

Gerçi biraz bayat bi espri olcak ama "eto bitmiş" gibi "konu bitmiş". kimsecikler yok. Olur da gören olursa bi cevap yazarsa sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.

motosikletiniz şimdiden hayırlı olsun. yola cıkmadan önce yağ seviyesini , lastiklerin durumunu ,hava basıncını kontrol ederseniz sizin acınızdan hayırlı olur , imkanınız varsa motosikletten anlayan bi arkadaşınızlada gidebilirsiniz,ustanızı iyi seçin servis bakımlarını aksatmayın.
 
Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
23
Motosikletin arka frene basınca ilk veya arada bi bastığında tak diye yerine oturuyo ve bu durumdan hiç hoşnut değilim bazen o kadar sert oturuyoki arka freni kitliyo kayıyo arka fren yapmaktan korkmaya başladığım bunun çözümü varmıdır sorun neden dolayıdır bilenler anlatırsa sevinirim :)
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Arkadaşlar merhaba; rodajda olan motosikletimden bazen hafif bayır aşağı düşük hızda, ya da düz yolda nadir olmakla beraber 7500 devire kadar gaz açıp gaz kestiğimde sözgelimi 75 80 km hıza çıkıp birden gaz kesip yavaşladığım anda ön tarafta plastik tıkırdaması, bi yerlere çarpmasına benzer ses geliyor (hatta kontak anahtarlığım çarpıyor sanmıştım önce) , ön takımdan ya da viteslerden olabilir mi diye aklıma geliyor, daha çok yavaşlama anında geliyor tıkırtı, gerçi 100 km sonra yağ değişimi için servise gideceğim ama servislere pek güvenmiyorum, bir şey yok deyip göndermeye çalışacaklarmış gibime geliyor. Benzer sorun yaşayanlardan herhangi bir fikri olup bu konuda yardımcı olabilecek olan var mıdır? Ayrıca arka lamba frene basmadığım halde sürekli yanıyor ve satın aldığımda bu şekilde değildi. Açıkçası ne elektrikten ne mekanikten anlıyorum. Forumun neredeyse tüm sayfalarını okudum fakat atlamış da olabilirim rks150'de motül ve castrol kullanmış olup kıyaslama yapabilir misiniz, rodaj yağını değiştirirken hangi yağı kullanmalıyım?
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Arkadaşlar merhaba; rodajda olan motosikletimden bazen hafif bayır aşağı düşük hızda, ya da düz yolda nadir olmakla beraber 7500 devire kadar gaz açıp gaz kestiğimde sözgelimi 75 80 km hıza çıkıp birden gaz kesip yavaşladığım anda ön tarafta plastik tıkırdaması, bi yerlere çarpmasına benzer ses geliyor (hatta kontak anahtarlığım çarpıyor sanmıştım önce) , ön takımdan ya da viteslerden olabilir mi diye aklıma geliyor, daha çok yavaşlama anında geliyor tıkırtı, gerçi 100 km sonra yağ değişimi için servise gideceğim ama servislere pek güvenmiyorum, bir şey yok deyip göndermeye çalışacaklarmış gibime geliyor. Benzer sorun yaşayanlardan herhangi bir fikri olup bu konuda yardımcı olabilecek olan var mıdır? Ayrıca arka lamba frene basmadığım halde sürekli yanıyor ve satın aldığımda bu şekilde değildi. Açıkçası ne elektrikten ne mekanikten anlıyorum. Forumun neredeyse tüm sayfalarını okudum fakat atlamış da olabilirim rks150'de motül ve castrol kullanmış olup kıyaslama yapabilir misiniz, rodaj yağını değiştirirken hangi yağı kullanmalıyım?

o tıkırtı sesi gazı bıraktığın anda geliyorsa büyük ihtimal zincirin gevşemiş olabilir, kontrol edersen iyi olur , yağ konusuna gelirsek çeşitli söylentiler olmakla beraber bana göre castrolden 10-40 tan şaşma 9bin kilometredir kullanıyorum vites geçişleri şıkır şıkır maşallah
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
91
Bugün ilçemde bulunan kuba bayisine, ravan adlı yeni modeli aynı ybr ye benzerliğinden ötürü meraktan gidip test etmek istedim fakat elinde yokmuş cr1 ve pars modeli vardı cr1 dense pars daha oturaklı geldi bana,tipini çok beğendim arka stop led olsun vites göstergesi olsun,ön kafalığı ve dış grenaj depo kenarları şekli gayet iyiydi,yalnız devir ve km saatini hiç beğenmedim fakat ekranda her tür bilgi mevcut yeterli,selektör tuşu bile vardı, motoru aldım bir süre kullandım açıkçası kötü bekliyordum fakat olumlu izlenim oluştu titreşim yok gibiydi önde ayaklarda elde, arka koltukta oturan için nasıl olur bilemiyorum,çok sıkıştırmadım ve yüksek devir ve sürrate de ulaşmadım öyle bir tur attım titreşim konusu güzeldi rahattı ve gücü ybr den daha iyi geldi bana fakat ön kafalığın bağlı olduğu sinyaller asfalt düz yolda bile devire bağlı titriyordu özellikle soldaki

137 cc ydi cr1 ile aynı motor dedi satıcı, kullancı yorumlarına baktım fakat pek alıp kullanan yok nasıldır ne değildir tam bilemiyorum acaba yüksek devir ve hızda titreşim nasıldır uzun süre sağlam kalır mı,bu arada satıcıya bu mu ybr mi diye sorduğumda ybr de satıyordu tabiki ybr diyordu piyasası var ybrlerin hepsi gitti bu kaldı uygun fiyata 3500 a bırakırım dedi son bir adet hoşuma gitti ama tam detaylı test edemediğim ve motor sağlamlığı vb.kullanıcı yorumları ve bilgim olmadığı için emin değilim,salcano hunter,wolf,bajaj 125 150 ve rks titanic'i de denemek istiyorum daha net karşılaştırmak için fakat onlarda bulunduğum yerde yok işimiz zor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst