RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Motorunuza Şiddet ile önerebileceğim Yağ,

Castrol Magnatec olacaktır,
Deneyin Vitesler Rahatlayacak,
Ve Motorunuzun Sesi dahi Değişecektir,,,
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Selamunaleykum,
Motosikleti aldım inşallah. Çok şükür 100km mesafe geldim sıkıntısız. (belen geçidini keçi gibi çıktı :) ) artık güzel bi bakıma sokarım.
Motosiklete 2 hafta önce 20/50 castrol yağ değişimi yapılmış. Neden 10/40 değil dedim. Yazın 20/50 kışın 10/40 koyduğunu söyledi.
Yağı değiştireyim mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

Motosikletin titreşim konusunda fena olmadığını okumuştum konuda. Ancak ben titreşimi hiç bu kadar beklemiyordum . Tvs Apachi ile aynı. Ya ben çok abartıyorum Ya da aldığım motosiklette sorun var. Bide o cızırtı bundada var, sanki önden geliyormuş gibi.
Hayırlısı bakalım.
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
44
arkadaşlar merhaba ben de 2. el rks titanic alıcam buldum bir motor. 4 bin kmde. aldığımda şunları değiştirmek kaç para eder ?

zincir ?
lastik ? (marka?)
ön fren balatası ?

ve motor kaç lt yağ alıyor ?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Zincir olarak Alman veya JAPON malı olanları tercıh edın,
Lastık İmkan varsa İRC iş görecektir,

YOK EN IYISI HANGISI dersen MİCHELİN idealdir,,,

Yağ Olarak CASTROL MAGNETEC olabılır,

TAM 1 LİTRE lır motorunuz...
 
Katılım
27 Tem 2015
Mesajlar
1
Merhabalar arkadaşlar
RKS TİTANİC 150 arıyorum istanbul içi
bakımları yapılmış herşeyi tas tamam marşa bas git motoru arıyorum e mağlum öğrenci olduğum için fiyatta uygun olursa anlaşabiliriz mesaj bekliyorum arkadaşlar herkese iyi forumlar
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Bizim Motosikletin kullanım kılavuzu var mıdır? Nette bulamadım.
Bir de Benzin göstergesi ile ilgili bir sorum var. (Ok işareti) Yukarıda iken ana depo aşağıda iken yedek depo ile birlikte mi çalışıyor?
 
Katılım
29 Eyl 2014
Mesajlar
9
ok aşağıda iken ana depo, yukarıda iken yedek depo oluyor. benzininizi düşük seviyelere düşürmeden kullanıyorsanız ok yukarıda kullanmak daha sağlıklı aslında benzin akışı daha iyi olacaktır. ama uzun yolda yapmayın ki ana depo bitince haberiniz olsun yedeğe düştüğünüzden yoksa unutp benzinsiz kalabilirsin..

Birde,
Ankaralılar bi buluşalım bi turlayalım bi gazlayalım artık yahu. Ankara'da olanlar pm den veya buradan ulaşsınlar da bişeyler yapalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
44
arkadaşlar şimdi araştırma yaptım 2. el rks alıyorum bugün. bunları değiştiricem ne dersiniz motor 5 bin kmde.

ön fren balata (15 TL)
arka fren balata (15 TL)
hava filtresi (40 TL)
zincir
buji (15 TL)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Yukarlarda bi arkadaş yağ olarak castrol magnatec demiş. Olmaz. Castrol power1 olacak doğrusu. Arada belirtiyim dedim. Saygılar
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
71
Merhabalar gün itibariyle 2012 model 2013 çıkışlı rks titanic 150 ile aranıza katılmış bulunmaktayım. İlk motorum olduğu için motor hakkında pek bilgiye sahip değilim, siz arkadaşların bilgi ve tecrübelerine ihtiyacım var. Motoru alırken yağ damlatma sorunu vardı satıcı arkadaş ustaya gösterdiğini 100-150tl lik bir masrafı olduğunu söyledi conta mı ne değişicekmiş bu masrafıda fiyattan düştü sağolsun. Yarın ustaya götürüp yaptırmayı düşünüyorum. Yağ olarak hangi markayı tercih etmeliyim? Motoru yıkadıktan sonra elektrik tesisatına zarar gelmemesi için neler yapmalıyım? Son olarak 8bin bakımda nelerin değişmesi gerekiyor bana maliyeti ne olur? Herkese hayırlı günler, kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Merhabalar gün itibariyle 2012 model 2013 çıkışlı rks titanic 150 ile aranıza katılmış bulunmaktayım. İlk motorum olduğu için motor hakkında pek bilgiye sahip değilim, siz arkadaşların bilgi ve tecrübelerine ihtiyacım var. Motoru alırken yağ damlatma sorunu vardı satıcı arkadaş ustaya gösterdiğini 100-150tl lik bir masrafı olduğunu söyledi conta mı ne değişicekmiş bu masrafıda fiyattan düştü sağolsun. Yarın ustaya götürüp yaptırmayı düşünüyorum. Yağ olarak hangi markayı tercih etmeliyim? Motoru yıkadıktan sonra elektrik tesisatına zarar gelmemesi için neler yapmalıyım? Son olarak 8bin bakımda nelerin değişmesi gerekiyor bana maliyeti ne olur? Herkese hayırlı günler, kazasız sürüşler dilerim.

hayırlı olsun sizinde tekeriniz düz bassın. fotoğraflarınızı bekliyoruz
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Hayırlı olsun, motosikleti tazyikli suyla kesinlikle yıkatmayın. Önceki motosikletimi soğuması için bir saat beklettiğim halde,uzaktanda olsa tazyikli suyla yıkanması sonucu daha benzinlikten çıkarken arıza yaptı.Elektronikten ya da beyinden olduğu söylendi, elden çıkardım sonra.Yağ olarak internet sitesinde castrol denilse de motul 5000 10-40 kullanıyorum, tavsiye ederim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

Arkadaşlar merhaba, motosikletimde biraz önce bir arıza meydana geldi. Devir saati çalıyor, hız göstergesi ve kilometre sayacı çalışmıyor. Kilometre teli kopmuş olsa, hem hız göstergesi hem kilometre sayacı beraber olarak her ikisi de mi çalışmaz? İş dolayısıyla bir kaç gün servise götürme imkanım yok. Bir de bu garanti kapsamında mıdır. Motosikletin henüz 700 km'de olması dolayısıyla canım sıkıldı açıkçası. Bunun dışında çok tecrübeli olmasam da farklı marka dört beş motosiklet kullandım ve genel izlenim olarak motosikletin gaz tepkisi vs. beklediğimden daha iyiymiş. İki gün önce düz yolda 115 km'yi gördüm ve hız beklentim de yoktu zaten. Fakat arka frenler çok zayıf ve ön fren iyi olmasına karşın tekerler çok çabuk kilitleniyor ve fren yapmaya korkar oldum, sanırım lastikleri değiştirmek gerekecek.Saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

Bakımını yaptırdın mı bilmem! Keşke değişse, fakat servislerin elinde yağ filtresi var mıdır sence politika itibariyle! Yağ filtresini temizlerlerse öpte başına koy tabiri caizse.Benim götürdüğüm servis temizlemedi mesela.Ben de farklı bi sebepten bi an önce ordan çıkma taraftarıydım.Servis seçmeye çalışıyorum şimdi, sağına soluna tekrar bakım yaptıracağım yağını değiştirmeden..
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Not : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
44
arkadaşlar herkes castrol power 1 15-40 yağ kullanın diyor. kullanım kılavuzunda da API sınıfı SE ya da SM kullanın yazıyor bunlar nedir ? yağ aldım IPONE 15-50 API sınıfında SM yazıyor. havalar sıcak diye 15-50 aldım. bunu kullansam bir zararı olur mu niye herkes castrol diyor.
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Motosiklet tavsiye edecek kadar tecrübeli değilim(ancak aylardır o kadar araştırma yaptım ki artık ne ne değildir karıştırır oldum :D ). Yeni aldığım (ikinci el) rks de bir apache kadar titriyor. Ya ilerleyen kilometrelerde ortaya çıkan bişey. Ya da aldığım motosikletin sorunu. Servis te bizim buralardaki ünlü bir usta da motorda herhangi bir sorun olmadığını, benim hassas davrandığımı söyledi :)
Ama şunu diyeyim eğer sıfır alacaksan ve 1 sene sonra değişirim diyorsan RKS alma değer kaybın fazla olur. (bana da öyle tavsiye gelmişti, ki gerçekten de haklılar) ancak sürüş noktasında görünüş noktasında gerçekten keyifli bir motosiklet.
Apache ile RKS Titanic 150 arasında (oturuş, posizyon vs) çok farklı gelmedi bana. Sürüş olarak ikisi de güzel. Söylediğim unsurları göz önünde bulundur. eğer temiz bir ikinci el bulursan RKS tavsiyemdir. Ayırt edici Farklı bir görüntüsü var. Göze hoş geliyor. Göze hoş gelmesi benim açımdan tabi. Sen de iki motosikleti dene. hangisi içine sinerse ondan yana dön. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

arkadaşlar herkes castrol power 1 15-40 yağ kullanın diyor. kullanım kılavuzunda da API sınıfı SE ya da SM kullanın yazıyor bunlar nedir ? yağ aldım IPONE 15-50 API sınıfında SM yazıyor. havalar sıcak diye 15-50 aldım. bunu kullansam bir zararı olur mu niye herkes castrol diyor.

Bende bu konuda tereddüt ediyorum. Motosikleti almadan 1-2 hafta önce yağ değişimi yapılmış 20-50 konmuş. Neden diye sorduğumda yazın 20-50 (castrol) kışın 10-40 koyuyorum demişti. bende sordum ama cevap gelmedi. Motosikletin yağını tekrar 10-40 ile değişeyim mi?
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
44
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Not : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)


kesinlikle tvs apache derim ben rks titanik aldım arkadaşımda da yeni kasa apache var tvs hem daha kaslı duruyor hem de daha hızlı para problem değilse önerim tvs apache.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst