Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.
İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.
Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?
Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.
Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?
Not : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı