Ulaş dur bakalım.Eğer müşterisini böyle kazıklama anlayışında olan bir yapıya sahipse bir firma ve yetkili servisleri bu markadan almayı bırak yanına bile uğramamak lazım. Lydian arkadaşımızdan bir telefon vermesini bekliyorum. Bu işin eğrisini doğrusunu Gaziantep den öğrenelim. Servisten mi kaynaklanıyor yoksa firmanın bir politikasımı görelim.Abi ararsan birde 300 lük model gelicekmi diye sorarmısn acaba güzel makine yapmıslar abi ama yolum ilk balıkesire düşer kızarkadasım orda![]()
![]()







