RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Abi ararsan birde 300 lük model gelicekmi diye sorarmısn acaba güzel makine yapmıslar abi ama yolum ilk balıkesire düşer kızarkadasım orda :D :D
Ulaş dur bakalım.Eğer müşterisini böyle kazıklama anlayışında olan bir yapıya sahipse bir firma ve yetkili servisleri bu markadan almayı bırak yanına bile uğramamak lazım. Lydian arkadaşımızdan bir telefon vermesini bekliyorum. Bu işin eğrisini doğrusunu Gaziantep den öğrenelim. Servisten mi kaynaklanıyor yoksa firmanın bir politikasımı görelim.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Abi benim yan ayaklık düştü garantiye girmedi bakımlarını 2 kez serviste yaptırdım sadece yag değişti bilgisara işlediklerini görmedim adamlar satarken sıkıntı yok iyi güzel hosgörü sonrası yok ve kazık fiyatlar honda daha ucuz :)) şikeyet edeceksen abi ısıl motoruda etsen hatta bende edeyim motru aldım ilk motor vidaları sıkılmamıs akü takıp vermişler aynalar 360 derce dönüyor insan bi bakar :D cok ugrastırdı ama sıktım vidaları :) ama motorumdan çokkk memnunum
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Abi benim yan ayaklık düştü garantiye girmedi bakımlarını 2 kez serviste yaptırdım sadece yag değişti bilgisara işlediklerini görmedim adamlar satarken sıkıntı yok iyi güzel hosgörü sonrası yok ve kazık fiyatlar honda daha ucuz :)) şikeyet edeceksen abi ısıl motoruda etsen hatta bende edeyim motru aldım ilk motor vidaları sıkılmamıs akü takıp vermişler aynalar 360 derce dönüyor insan bi bakar :D cok ugrastırdı ama sıktım vidaları :) ama motorumdan çokkk memnunum

Ulaş sedat beyi tanırım.Gerçekten iyi bir insandır. Ancak yanındaki ustalar çok iyi değil.hatta bir iki ustayı daha önce bir halt edemedikleri için çıkartmıştı. Daha önce bir yağ değişimi için motoru bıraktığımda ve akşam almaya gittiğimde iş yoğunluğu olduğu için bakamadıklarını söylediler.Özür dilediler. Ancak bundan sonra bakım için motoru hiç ışıl motora götürmedim. Ancak ben arasıra sohbet etmek için sedat beye uğrarım.
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
27
Lydian kardeşim,
Şimdi diyorsun ki aletin fabrika çıkışı eksozu kapalıymış. Motor garanti süresinin satış tarihinden itibaren 6 ay geçmesi demek motorun garanti süresinin geçmiş olduğunu göstermez. Düşün ki 2 sene geçsin. Değerli kardeşim aletin fabrika çıkışı hatalı. Garanti süresi diye birşey söylenemez. Bu resmen kepazelik. Şimdi sizden ricam. Şu servisin hangisi olduğu. Sorunun neden garantiden karşılanmadığını, servisin gerçekten 6 aylık süre gibi mazereti belirttiği net bilgisini foruma yazabilir misin? Bu olay Gaziantep'e telefonla iletilmeli. Bu konuyu ben telefonla Gaziantep'e ileteceğim. Yalnız konu hakkında tam bilgi sahibi olmam için servis bilgisini, kendi ismini ve cep telefon numaranı bana iletebilir misin?

Merhabalar.
Motosikletimi Balıkesir ili Dursunbey ilçesi Meleşoğlu Ticaret e götürmüştüm. Ustanın söylediği üzere egzos konusunu Gaziantep ile görüşmüş. Onlar 6 ay geçtiği için garanti kapsamına girmez demişler. Bu hafta gece çalışıp gündüz uyuduğum için konunun üzerine kendim düşemedim ama en kısa zamanda bende arayıp fabrikaya durumu anlatacağım.Diğer detayları özelden yazarım.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Merhabalar.
Motosikletimi Balıkesir ili Dursunbey ilçesi Meleşoğlu Ticaret e götürmüştüm. Ustanın söylediği üzere egzos konusunu Gaziantep ile görüşmüş. Onlar 6 ay geçtiği için garanti kapsamına girmez demişler. Bu hafta gece çalışıp gündüz uyuduğum için konunun üzerine kendim düşemedim ama en kısa zamanda bende arayıp fabrikaya durumu anlatacağım.Diğer detayları özelden yazarım.

Lydian verdiğin bilgiler için teşekürler. Bugün Gaziantep e dönüp , gelişmeleri öğreneceğim. Servisten mi kaynaklanıyor,yoksa ana dağıtıcı firmadan mı.Ona göre hareket edelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:28 ----------

Merhabalar.
Motosikletimi Balıkesir ili Dursunbey ilçesi Meleşoğlu Ticaret e götürmüştüm. Ustanın söylediği üzere egzos konusunu Gaziantep ile görüşmüş. Onlar 6 ay geçtiği için garanti kapsamına girmez demişler. Bu hafta gece çalışıp gündüz uyuduğum için konunun üzerine kendim düşemedim ama en kısa zamanda bende arayıp fabrikaya durumu anlatacağım.Diğer detayları özelden yazarım.

Lydian telefon numaranı ve ismini tekrar almam gerekecek. Antep'den garanti ve parça işlerinden sorumlu Aslan Bey'le görüştüm. İsmini vererek seni tekrar servise yönlendirecek. özel mesajlardan ismini ve telefonunu bir türlü bulamadım. Eğer beni profilimdeki telefondan arayabilirse,. Aslan Bey'in Bana söyledikleri ile ilgili görüşelim.
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
3
S.A ARKDAŞLAR BENDE SIMDI MOTOR ALICAM VE RKS İLE APACHE ARASINDA KALDIM SIMDI BENIM CEVREMDE KI ARKDASLARIMDA DA TVS VE RKS VAR SIMDI SORUYRM ONLARA TABI HERKES KENDI MOTORUNU ÖNERIYO SIZDE NEDIR SIMDI HIZLI BI MOTOR ISTYRM KI GERIDE KALMIYIM YANI ÖNEREBILCEGINIZ NELERDİR :)
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
89
Arkadasim 150lik bi motorla kac basmayi dusunuyon once git aklini basina topla sonra motosiklet almaya karar ver git 600 luk al arkada kalmazsin arkana bakarsin,ardindanda aglatirsin :)
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
İşten çıkma veya çıkarılma durumundan dolayı motoruma yöneldim :) yag değişimi ayrıntılı temizlikten sonra biraz gazladık :)Murat abii artık bosum kampa bile gelirim :D







Motorları yagmurda korurken :D :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Merhabalar.
Motosikletimi Balıkesir ili Dursunbey ilçesi Meleşoğlu Ticaret e götürmüştüm. Ustanın söylediği üzere egzos konusunu Gaziantep ile görüşmüş. Onlar 6 ay geçtiği için garanti kapsamına girmez demişler. Bu hafta gece çalışıp gündüz uyuduğum için konunun üzerine kendim düşemedim ama en kısa zamanda bende arayıp fabrikaya durumu anlatacağım.Diğer detayları özelden yazarım.

S.A ARKDAŞLAR BENDE SIMDI MOTOR ALICAM VE RKS İLE APACHE ARASINDA KALDIM SIMDI BENIM CEVREMDE KI ARKDASLARIMDA DA TVS VE RKS VAR SIMDI SORUYRM ONLARA TABI HERKES KENDI MOTORUNU ÖNERIYO SIZDE NEDIR SIMDI HIZLI BI MOTOR ISTYRM KI GERIDE KALMIYIM YANI ÖNEREBILCEGINIZ NELERDİR :)

Muratcan acelen mi var? Bir yere mi yetişeceksin. Şimdi canım kardeşim.Eğer çevrende seni seven arkadaşların olsaydı. Kimse sana motor önermezdi. Sen gerçekten bu düşünceyle,bu anlayışla geride kalman mümkün değil. Bak benim önerimi gerçekten ciddiye al. Önerim;
Sakın ha sakın motor almaya kalkma. Eğer geride kalmamak için hızlı bir motor alırsan,gerçekten geride kalmazsın ve en önde gidersin.Ama gideceğim yeri artık Allah bilir. Arkadan ağlayacak kullar bilir.

SAKIN SAKIN SAKIN MOTOR ALMA. ÖMRÜN UZUN OLSUN.SAĞLIKLA YAŞA
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
fotoğraflar
Motosikletimi Balıkesir ili Dursunbey ilçesi Meleşoğlu Ticaret e götürmüştüm. Ustanın söylediği üzere egzos konusunu Gaziantep ile görüşmüş. Onlar 6 ay geçtiği için garanti kapsamına girmez demişler. Bu hafta gece çalışıp gündüz uyuduğum için konunun üzerine kendim düşemedim ama en kısa zamanda bende arayıp fabrikaya durumu anlatacağım.Diğer detayları özelden yazarım.

Hakan gerçekten güzel fotoğraflar birkaç tane seçerek buraya da ekleyebilirsen.Bu formu da daha anlamlı ve içerik anlamında daha zengin hale getirebiliriz.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Sonunda ilk gezi yazımı forumda paylaşabildim. Linki http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/137720-gokceada-gezisi-and-rks-titanic-150-a.html#post3461454

10509615_10152498118412637_895706466233624925_n.jpg

1912188_10152498112922637_3282981982157302964_n.jpg
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Merhabalar.
Motosikletimi Balıkesir ili Dursunbey ilçesi Meleşoğlu Ticaret e götürmüştüm. Ustanın söylediği üzere egzos konusunu Gaziantep ile görüşmüş. Onlar 6 ay geçtiği için garanti kapsamına girmez demişler. Bu hafta gece çalışıp gündüz uyuduğum için konunun üzerine kendim düşemedim ama en kısa zamanda bende arayıp fabrikaya durumu anlatacağım.Diğer detayları özelden yazarım.

Askerliğimi dursunbey İlçe Jandarma da yapmıştım , Balıkesir e düştük diye sevınırken dursunbeye gıdınce şoka girmiştim hayatımda bu kadar renksiz monoton durgun berbat bi yer görmedım
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
abi yarın yapsak sucuk ekmek :D :D bu aralar evde duramıyorum bugun full motor sürdüm yagmurda :)) gezesim var abi kimse yok ama :queen::queen:


 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Ulaş yarın hava iyi olursa saat 10:00 gibi çıkar polatlı, yassı höyük yaparız.

Abi azıcık Ankara'da çıkın gezin yağışlar ve soğuk tam anlamıyla başlamadan. Hazır Ulaş'da müsaitken :queen: Burda pek motorcu çevrem olmadığından arkadaşlar anca bana artçılık yapıyorlar :cherry: Ankara'da hava sabahları ne durumda bilmiyorum ama jikle çekmeden motor kaç bin devirde çalışıyor rolatntideyken? Ben sabahları tek marşla jiklesiz çalıştırıyorum ve 2.000 devir civarında başlayıp sonra 1.700 civarında sabitleniyor. Böyle başlaması normaldır herhalde ? Burda sabahları artık motor üzerinde çiğ oluyor sabah 9-10 a dek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst