Kusura bakma yeni gördüm de. Paylasayım hemen motor aslında cok seri mesela ybryi felan uzuyor benimki kalkışlarda olsun yolda olsun. Titresim twslere göre daha az arkadaki biraz etkileniyor ama önde kullanan için bir sorun arz etmiyor. Yakıt kullanmana göre fark ediyor. Yakışıklılık bakımından biraz gösterişi var mesela beni ilk başlarda cok durdurup soruyorlardı. Olumsuzlugunu pek görmedim suana kadar