RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
2
Kusura bakma yeni gördüm de. Paylasayım hemen motor aslında cok seri mesela ybryi felan uzuyor benimki kalkışlarda olsun yolda olsun. Titresim twslere göre daha az arkadaki biraz etkileniyor ama önde kullanan için bir sorun arz etmiyor. Yakıt kullanmana göre fark ediyor. Yakışıklılık bakımından biraz gösterişi var mesela beni ilk başlarda cok durdurup soruyorlardı. Olumsuzlugunu pek görmedim suana kadar
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Merhabalar.
Motosikletimi Balıkesir ili Dursunbey ilçesi Meleşoğlu Ticaret e götürmüştüm. Ustanın söylediği üzere egzos konusunu Gaziantep ile görüşmüş. Onlar 6 ay geçtiği için garanti kapsamına girmez demişler. Bu hafta gece çalışıp gündüz uyuduğum için konunun üzerine kendim düşemedim ama en kısa zamanda bende arayıp fabrikaya durumu anlatacağım.Diğer detayları özelden yazarım.

Abi azıcık Ankara'da çıkın gezin yağışlar ve soğuk tam anlamıyla başlamadan. Hazır Ulaş'da müsaitken :queen: Burda pek motorcu çevrem olmadığından arkadaşlar anca bana artçılık yapıyorlar :cherry: Ankara'da hava sabahları ne durumda bilmiyorum ama jikle çekmeden motor kaç bin devirde çalışıyor rolatntideyken? Ben sabahları tek marşla jiklesiz çalıştırıyorum ve 2.000 devir civarında başlayıp sonra 1.700 civarında sabitleniyor. Böyle başlaması normaldır herhalde ? Burda sabahları artık motor üzerinde çiğ oluyor sabah 9-10 a dek...
Hakan Ankara da havalar sabah oldukça soğuk. Ben kapalı garajda tuttuğum ve sezonu kapattığım için net bir bilgi veremiyeceğim.Sanırım Ulaş sürekli kullandığı için doğru bilgi verecektir.Ama normal havalarda 1500-2000 arası bir devir vardı. Ancak tahminim havalar soğudukça jikle ihtiyacı olacak. Kışın Ankara da jiklesiz çalıştırmak mümkün olmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Hakan Ankara da havalar sabah oldukça soğuk. Ben kapalı garajda tuttuğum ve sezonu kapattığım için net bir bilgi veremiyeceğim.Sanırım Ulaş sürekli kullandığı için doğru bilgi verecektir.Ama normal havalarda 1500-2000 arası bir devir vardı. Ancak tahminim havalar soğudukça jikle ihtiyacı olacak. Kışın Ankara da jiklesiz çalıştırmak mümkün olmaz diye düşünüyorum.

Abi sabah hava her yerde soğuk hatta bugün termal içlik kullanmama rağmen dondum. Hafta sonları öğlen saatlernde kullanıyorsunuzdur diye düşünerek sordum. Okul ev arası 10 km olduğundan mümkün olduğunca koruma kullanarak motor keyfine devam etmeye çalışıyorum. HEr ne kadar içlik kullansam da diz örtüsü kullanmak daha iyi olacaktır. Diğer marka model kullanıcıları ha bire sübap ve karbüratör ayarı yaptırıyor. Rks kullanan arkadaşlarda böyle bir uygulama yapan var mı ?
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Abi azıcık Ankara'da çıkın gezin yağışlar ve soğuk tam anlamıyla başlamadan. Hazır Ulaş'da müsaitken :queen: Burda pek motorcu çevrem olmadığından arkadaşlar anca bana artçılık yapıyorlar :cherry: Ankara'da hava sabahları ne durumda bilmiyorum ama jikle çekmeden motor kaç bin devirde çalışıyor rolatntideyken? Ben sabahları tek marşla jiklesiz çalıştırıyorum ve 2.000 devir civarında başlayıp sonra 1.700 civarında sabitleniyor. Böyle başlaması normaldır herhalde ? Burda sabahları artık motor üzerinde çiğ oluyor sabah 9-10 a dek...

müsaitim ama Ankarada hava gercekten çok soğuk :) üşüsemde sürüyorum devirin öyle göstermesi normal bende de oluyor ısınınca düşüyor bugüne kadar birkaç kere jikle actım fakat motor stop ediyor jiklede :D bende elimle 4 bine sabitliyoprum öyle ısıtıyorum

Murat abi internetimin yavaşlıgından dolayı fotografları atamıyorum en kısa zamanda atıcam
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
müsaitim ama Ankarada hava gercekten çok soğuk :) üşüsemde sürüyorum devirin öyle göstermesi normal bende de oluyor ısınınca düşüyor bugüne kadar birkaç kere jikle actım fakat motor stop ediyor jiklede :D bende elimle 4 bine sabitliyoprum öyle ısıtıyorum

Murat abi internetimin yavaşlıgından dolayı fotografları atamıyorum en kısa zamanda atıcam

Jikle gözlemdediğim kadarıyla çok kademeli. Bir kaç deneme yapıp doğru kademeyi bulmaya çalış. Gün içinde hava ısınınca es geçme bare :queen:
Bütçem az düzelince beni yine kaşıntı tuttu :p Far lambasını osram night breaker tarzı bir şeyle değiştireyim diyorum. Gösterge ışığını da beyaz led yapayım fakat led işine pek cesaret edemiyorum elimde kalır korkusuyla :queen:
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Benimkide soğukken jiklesiz çalıştırıyodum. Önce yüksek devirde çalışıyor sonra devir normale dönüyordu. Jikleye hiç ihtiyaç duymamıştım
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Alalı beri yaklaşık 4.000 km yi geride bıraktım, benden önceki sahibi de 4-5 bin km yapmıştı. Her yönüyle memnunum ve ilk günki heyecanla kullanmaya devam ediyorum. Motora alıştıkça biraz biraz yatırmalara başladım. Bulunduğum üniversite yokuşa kurulmuş durumda ve bu dik yokuşu 4./5. vitesle çıkmak apayrı bir tat diğer araçlar nazlı nazlı çıkarken. Bu ara 1 den 2 ye yada 2 den 3 e atarken bazen tam geçmiyor yada geçmiyormuş gibi geliyor bana. Debriyaj yada dişliden/zincirden mi kaynaklanıyor olabilir yoksa ben mi biraz seri kalktığımdan geçiremiyorum :pale: Branda konusunu hala çözemedim, tavsiyenize açığım :king:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Alalı beri yaklaşık 4.000 km yi geride bıraktım, benden önceki sahibi de 4-5 bin km yapmıştı. Her yönüyle memnunum ve ilk günki heyecanla kullanmaya devam ediyorum. Motora alıştıkça biraz biraz yatırmalara başladım. Bulunduğum üniversite yokuşa kurulmuş durumda ve bu dik yokuşu 4./5. vitesle çıkmak apayrı bir tat diğer araçlar nazlı nazlı çıkarken. Bu ara 1 den 2 ye yada 2 den 3 e atarken bazen tam geçmiyor yada geçmiyormuş gibi geliyor bana. Debriyaj yada dişliden/zincirden mi kaynaklanıyor olabilir yoksa ben mi biraz seri kalktığımdan geçiremiyorum :pale: Branda konusunu hala çözemedim, tavsiyenize açığım :king:

Hakan RKS gerçekten güzel bir motor. Gerçek çinliye benzemiyor. Çakma Avrupalı gibi. Ancak şu motoru yatırmaları bırak. Onu bu asfaltlara güvenerek yapmak tehlikeli sonuçlar doğurabilir. Branda konusuna gelince motoru kışın kullanmayacaksan kapalı bir yerde veya yağmur düşmeyen bir yerde muhafaza et. Sürekli kullanacaksan tak çıkar eziyet olur. Boşuna uğraşma.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
..... Ancak şu motoru yatırmaları bırak. Onu bu asfaltlara güvenerek yapmak tehlikeli sonuçlar doğurabilir. Branda konusuna gelince motoru kışın kullanmayacaksan kapalı bir yerde veya yağmur düşmeyen bir yerde muhafaza et. Sürekli kullanacaksan tak çıkar eziyet olur. Boşuna uğraşma.


Abi uyarınız için teşekkürler. Yatırma derken yarışlardaki gibi bir durum aklınıza gelmesin. Biraz daha dar dönüyorum diyelim. Merak etmeyin burda asfalt yeni ve temiz. Zaten pür dikkat gidiyorum her gün gidip geldiğim yollar olsa bile. Mümkün olduğunca kışın da kullanma taraftarıyım. Soğuk şimdilik pek sorun olmuyor ama yağmur için biraz hazırlık yapmak gerekiyor. Oturduğum yerde ve iş yerimde ne yazık ki kapalı garaj yok. Biraz mecburiyet dolayısıyla branda kullanmalıyım. Çakma avrupalı değil de balkanlardan gelmiş gibi :queen:
 
Ü

Üye silindi 112161

Tüm titanic 150 kullanıcılarına selamlar :king: Rks Titanic 150 alma konusunda baya niyetlendim. Başlığı da bayadır takip ediyorum. Fakat bir kaç küçük sorum olacak sizlere. Rks'nin sitesinde şuan fiyatlar görünmüyor, Kuba motorunda zira öyle. Mail attım dönüş yapmadılar. Motoru sıfır alacağım. Sizce biraz daha beklemeli miyim? Kış aylarında, özellikle de fuardan sonra herhangi bir indirim olur mu? Biraz da sabırsızım aslında bu konuda. Önerilerinize ihtiyacım var :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Abi uyarınız için teşekkürler. Yatırma derken yarışlardaki gibi bir durum aklınıza gelmesin. Biraz daha dar dönüyorum diyelim. Merak etmeyin burda asfalt yeni ve temiz. Zaten pür dikkat gidiyorum her gün gidip geldiğim yollar olsa bile. Mümkün olduğunca kışın da kullanma taraftarıyım. Soğuk şimdilik pek sorun olmuyor ama yağmur için biraz hazırlık yapmak gerekiyor. Oturduğum yerde ve iş yerimde ne yazık ki kapalı garaj yok. Biraz mecburiyet dolayısıyla branda kullanmalıyım. Çakma avrupalı değil de balkanlardan gelmiş gibi :queen:

Hakan Bravo, tanımlaman çok güzel oldu. Tam Balkanlar tipi. Sana bonus olarak Bir branda hediye olarak yollayacağım. Daha önce aldım ama depoda bisikletleri örtmek için kullanıyorum. Ben kapalı garajda muhafaza ettiğim için kullanmıyorum. Bana bir telefon, ulaştıracağım adres bilgisini de verirsen işine yarar bir branda gönderirim sana.

Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

Tüm titanic 150 kullanıcılarına selamlar :king: Rks Titanic 150 alma konusunda baya niyetlendim. Başlığı da bayadır takip ediyorum. Fakat bir kaç küçük sorum olacak sizlere. Rks'nin sitesinde şuan fiyatlar görünmüyor, Kuba motorunda zira öyle. Mail attım dönüş yapmadılar. Motoru sıfır alacağım. Sizce biraz daha beklemeli miyim? Kış aylarında, özellikle de fuardan sonra herhangi bir indirim olur mu? Biraz da sabırsızım aslında bu konuda. Önerilerinize ihtiyacım var :)

Kışın kullanmayacaksınız. biraz bekleyin hem fiyatlar kotalı satışlar nedeniyle daha düşer, ya da promosyon ürün verirler. Bu motoru almadan önce bu forumda soracağınız tüm soruların cevaplarını bulabilirsiniz. Ama daha spesifik sorularınız varsa RKS ciler size en doğru bilgiyi vereceklerdir. Tavsiyem biraz beklemede kalın.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Değerli arkadaşlar,
Forumda hareketsizlik var.Sanırım kışa giriş durumu yaklaştıkça hüzün çöktü hepinize. Motorlarınızı yağlamayı.kapalı alanlarda saklamayı ihmal etmeyin. Kışın da kullanacaksanız, sağlam giyinmeyi,yağışlarda daha dikkatli olmayı unutmayın.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Hakan Bravo, tanımlaman çok güzel oldu. Tam Balkanlar tipi. Sana bonus olarak Bir branda hediye olarak yollayacağım. Daha önce aldım ama depoda bisikletleri örtmek için kullanıyorum. Ben kapalı garajda muhafaza ettiğim için kullanmıyorum. Bana bir telefon, ulaştıracağım adres bilgisini de verirsen işine yarar bir branda gönderirim sana.

İnce düşünceniz için teşekkür ederim abi. Kapalı alan da olsa ister istemez toz birikiyor eşyaların üzerine. Bu yüzden hali hazırdaki brandanızı devam ettirmeniz daha doğru olacaktır. Branda kullanan arkadaş varsa kendilerinden olumlu ve olumsuz yönlerini duymak faydalı olacağından sorup duruyordum. Ya normal bir şey alcam yada brandacılara yaptırcam. İmkan olursa bugün branda fiyatı alma dışında sanayiye uğrayarak biraz daha kalın sesli korna almayı düşünüyorum trafikte farkındalık adına.. Diğer yandan insanların ve motorun pek sorunu kalmadığındından eskisi kadar aktif olmuyorlar. Kar yağmadığı, yerler buz olmadığı sürece ben kullanmayı düşünüyorum. Nasip olursa kasımda lastik değişimi yağmurluk altı alırsam daha da rahat etmiş olacağım.. Tüm motorculara kazasız belasız yan yatmasız sürüşler..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Hakan kışın kullanan tüm arkadaşların lastikleri değiştirmesi elzem gibi görünüyor. Sadece yağışta değil,soğuk havalarda bile lastik soğuk olduğunda kalitesiz silgiler gibi oynuyor.Yüzeye tutunamıyor. Bu nedenle kış lastiği kullanılmalı.
 
Ü

Üye silindi 112161

Hakan Bravo, tanımlaman çok güzel oldu. Tam Balkanlar tipi. Sana bonus olarak Bir branda hediye olarak yollayacağım. Daha önce aldım ama depoda bisikletleri örtmek için kullanıyorum. Ben kapalı garajda muhafaza ettiğim için kullanmıyorum. Bana bir telefon, ulaştıracağım adres bilgisini de verirsen işine yarar bir branda gönderirim sana.

Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------



Kışın kullanmayacaksınız. biraz bekleyin hem fiyatlar kotalı satışlar nedeniyle daha düşer, ya da promosyon ürün verirler. Bu motoru almadan önce bu forumda soracağınız tüm soruların cevaplarını bulabilirsiniz. Ama daha spesifik sorularınız varsa RKS ciler size en doğru bilgiyi vereceklerdir. Tavsiyem biraz beklemede kalın.

Bugün Bursa'da ki bayiyi aradım, ellerinde 1 adet kırmızı titanic 150 kaldığını ve fiyatının da 3.900 olduğunu söyledi. Kuba'nın ve Rks'nin web sitelerinde fiyatların görünmediğini söyledim, sezon sonu stoklarla alakalı sıkıntı olduğunu vs. öğrendim. Bakalım şimdilik beklemekten başka şansım yok.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Bugün Bursa'da ki bayiyi aradım, ellerinde 1 adet kırmızı titanic 150 kaldığını ve fiyatının da 3.900 olduğunu söyledi. Kuba'nın ve Rks'nin web sitelerinde fiyatların görünmediğini söyledim, sezon sonu stoklarla alakalı sıkıntı olduğunu vs. öğrendim. Bakalım şimdilik beklemekten başka şansım yok.

Bekleyin,bekleyin daha önce dediğim gibi taksitli satışlar, ilave hediyeler, fiyat düşürmeler ile daha iyi koşullarda alabilirsiniz. Size bir önerim TVS apachi ile bajaj discovery ile de ilgilenin. RKS de dahil olmak üzere birbirine kalite açısından çok benziyor.Hatta Discoverinin şehir içi sürümü RKS ye göre daha rahat. RKS yi almadan önce bu motorları da bir incelemenizde yarar var.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Tüm arkadaşların Cumhuriyet Bayramını kutluyor. En büyük kazanımımız olan Cumhuriyeti bize armağan eden, Büyük önder Atatürk ve bu yolda mücadele edenleri sonsuza kadar yüreğimizde taşıyacağımız inancıyla rahmetle anıyorum.
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun! :flower:

Arkadaşlar selam. Kısmetse yarın sabah Rks'me kavuşuyorum :thumleft: Artık daha aktif olacağım forumda.

Öncelikle sigorta konusunu merak ediyorum. Motorun satışını aldıktan sonra hemen sigorta yaptırmam gerekiyor mu? Gerekiyorsa en ucuz nereden nasıl yaptırabilirim, ne kadara mal olur bana? 24 yaşındayım ilk motorum. Bir de noterdeki satış masrafı ne kadar acaba?

Bunun dışında arka lastiği hemen değiştirme niyetim var. İstanbulda 110/80 r17 lastik sadece sava marka var sanırım. En ucuz bulabileceğim, mümkünse anadolu tarafı yer arıyorum. Bunun dışında bizim lastikler bildiğim kadarıyla tubeless değil, bunu da tubeless'e çevirmek istiyorum, bu konuda da tavsiyelerinizi bekliyorum.

Son olarak :cherry: sakalı engellemeyen koruma demiri, arka çanta demiri ve çantaya ihtiyacım olacak. Amma masraflı işmiş ya. Bunları nerede bulabilirim istanbulda? İnternette bi kaç tane mevcut ama il dışı, kargosu astarı yüzünü geçer diye tahmin ediyorum.

Görüşmek üzere :thumleft:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Melih öncelikle aramıza hoş geldin.
Sigortayı satış işlemi yapıldıktan sonraki 15 gün içerisinde yaptırmalısın.
Sigortayı 70-110 TL arasındaki fiyat verenlere yaptır.
Lastikler için sava marka uygun ve üzerindeki lastiklerden daha iyi olacağını forumdaki iletilerden çıkarıyorum.
Koruma demiri takmadan sakın fazla sürme.
Ben koruma demirini aydın nazilli den bu forumda felix-bjk avatarlı abdurrahman aydın dan aldım. Korkma 5-10 TL arası kargo ücreti ödersin.siparişi verirken sakallı model olduğunu belirtir.
Lastikleri mutlaka tublesse dönüştür.
Noter satış masrafı 100-110 TL arası.
Melih umarım 3000 TL fen fazla vermemişsindir bu motora.çünkü daha önce sormuştun bize .
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Hoşbulduk. Aslında motorda koruma demiri var ama sakal takılamıyor o şekilde. Sakalla da çok güzel oluyor meret :cherry: ya sakalsız kullanacağım, ya da masraf yapıp tekrardan koruma demiri alacağım. Ama elde kalan son kuruşları da lastiğe harcamak daha mantıklı duruyor. Bir de noter masrafı var tabi. Of ki of, çantaya falan para kalmayacak. Kaskı montu napıcam bilmiyorum :silent:

Bu tubeless'e çevirme işlemini her lastikçi yapıyor herhalde? Hemen yaptırmak istiyorum çünkü.

Motor 2014 model 4000 km'de. 3000'den az vereceğim, satışı üstüme alayım, sonra tam rakamı yazarım. Nazar değmesin :cherry:

Edit: Kaskı montu napacağım derken ekipmanım hazır zaten. Motordan indikten sonra kask ve montu saklayacak yerim yok, elimde taşımak zorunda kalacağım anlamında söyledim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst