RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bu motorla ybr arasında 1000tl fark var :)
cbf arasında 1600tl

Gözünüzü seveyim şunlarla karşılaştırmayın bir kere eğitim sırasında asya nın 125 lik bir motoruna binmiştim .
Titreşim onda vardı ayaklarım her yerim uyuştu .
Bu motorda titreşim bana göre yok .
El uyuşması kesinlikle acemilikten kaynaklanıyor. Bende bazen kendimi çok kasıyorum o zaman ellerim ağrıyor.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
el uyuşması zaten motorun titreşiminden dolayı olduğunu zannetmiyorum. çünkü elçiklerde titreşim hissetmiyorum. zaten kendimi kastığım için olmuştur dedim. zaten bu motor 60-80 km arası en tatlı şekilde kullanılıyor. buda motorun amacını yansıtıyor zaten. o hızlardada hiçbir sorun yok.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Beyler biraz saçma bir soru olacak ama motorun yedeğe düştüğünü nerden anlıyoruz.
Şuan ok işareti aşağı bakıyor diyelim benzini bitirdim yedekte biter mi ?
Yoksa oku yukarı alıp yola devam edebilir miyim :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar bilginz olsun,
cbr 600 renkli fren debriyaj manetleri sizin motorlara uyumludur haber vereyim dedim :)
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Beyler biraz saçma bir soru olacak ama motorun yedeğe düştüğünü nerden anlıyoruz.
Şuan ok işareti aşağı bakıyor diyelim benzini bitirdim yedekte biter mi ?
Yoksa oku yukarı alıp yola devam edebilir miyim :D

Sevgili dostum. Zaten yakıtın bitince motor stop ettiği zaman oku yukarı alıp yedek konuma geçersin ve devam edersin. Tabi en yakın benzinciden hemen yakıt almalısın o durumda. Sonra yakıtını alınca tekrar oku normal konuma al. Almazsan ne olur? Yakıtını sonuna kadar bitirirsen tekrar. ok yedek depo konumunda olduğu için tek damla benzinin kalmamış olur. Mecbur benzinciye kadar ittirmek zorunda kalırız.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
7000 devir ve 8500 devirde hızlarınız nedir beyler?

düzgün açabildikmi motoru acaba:)
 
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
1
Arkadaşlar, baba ve oğul olarak uzun yıllardır 600 cc ve üzeri büyük motosiklet kullanmış biri olarak sırf şehir içinde az yakan ve görüntü itibari ile scooter ve çin mallarından bir farkı olduğu için, iş yerime gidip gelme açısından bu motosikleti satın aldım... Satın aldım çünkü bu motosiklette bilenler iyi bilir RACİNG (yarış) motosikletlerinde kullanılan ( GS ) Alt motor teknolojisi kullanılmıştır. Yani bu şu anlama geliyor, bu motor gerçekten ne APACHE ne de kendi sınıfındaki 150cc lik motorlarla bence teknoloji kalite ve görsellik açısından bence kıyaslanamaz... Motorun yakıtına gelince, benim yapmış olduğum hesaba göre 100 km de 12 kuruş yakıyor ama burda dikkat edilmesi gereken bu 12 kuruş son gaz giderken bu sarfiyatı yapması. İnanması belki güç ama bence helal olsun adamlar yapmışşş. Vites aralıkları bence çok tatmin edici ve güzel... Satın almak isteyen arkadaşlar varsa bence gözleri kapalı alabilrler... Yardımcı olabildiysem ne mutlu.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar, baba ve oğul olarak uzun yıllardır 600 cc ve üzeri büyük motosiklet kullanmış biri olarak sırf şehir içinde az yakan ve görüntü itibari ile scooter ve çin mallarından bir farkı olduğu için, iş yerime gidip gelme açısından bu motosikleti satın aldım... Satın aldım çünkü bu motosiklette bilenler iyi bilir RACİNG (yarış) motosikletlerinde kullanılan ( GS ) Alt motor teknolojisi kullanılmıştır. Yani bu şu anlama geliyor, bu motor gerçekten ne APACHE ne de kendi sınıfındaki 150cc lik motorlarla bence teknoloji kalite ve görsellik açısından bence kıyaslanamaz... Motorun yakıtına gelince, benim yapmış olduğum hesaba göre 100 km de 12 kuruş yakıyor ama burda dikkat edilmesi gereken bu 12 kuruş son gaz giderken bu sarfiyatı yapması. İnanması belki güç ama bence helal olsun adamlar yapmışşş. Vites aralıkları bence çok tatmin edici ve güzel... Satın almak isteyen arkadaşlar varsa bence gözleri kapalı alabilrler... Yardımcı olabildiysem ne mutlu.
RACİNG (yarış) motosikletlerinde kullanılan ( GS ) Alt motor teknolojisi de neymiş Kuba'nın her yazdığına inanmayın :mrgreen: Motora bir gün parça lazım olup da kubanın eline düşünce görürsünüz GS alt motoru. Sıradan çinli 150'liklerin 3 katı parça fiyatlarını görünce :)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Arkadaşlar, baba ve oğul olarak uzun yıllardır 600 cc ve üzeri büyük motosiklet kullanmış biri olarak sırf şehir içinde az yakan ve görüntü itibari ile scooter ve çin mallarından bir farkı olduğu için, iş yerime gidip gelme açısından bu motosikleti satın aldım... Satın aldım çünkü bu motosiklette bilenler iyi bilir RACİNG (yarış) motosikletlerinde kullanılan ( GS ) Alt motor teknolojisi kullanılmıştır. Yani bu şu anlama geliyor, bu motor gerçekten ne APACHE ne de kendi sınıfındaki 150cc lik motorlarla bence teknoloji kalite ve görsellik açısından bence kıyaslanamaz... Motorun yakıtına gelince, benim yapmış olduğum hesaba göre 100 km de 12 kuruş yakıyor ama burda dikkat edilmesi gereken bu 12 kuruş son gaz giderken bu sarfiyatı yapması. İnanması belki güç ama bence helal olsun adamlar yapmışşş. Vites aralıkları bence çok tatmin edici ve güzel... Satın almak isteyen arkadaşlar varsa bence gözleri kapalı alabilrler... Yardımcı olabildiysem ne mutlu.

Ben şöyle genel bir hesap yaptım 750 km yapmışım şuana kadar 1 çizgi yanıp sönüyor.
120 tl benzin aldım 0-750km arası 100 km de 3.36lt ye denk geliyor.
Şuan rodajda ve benim motorum düştü benzin aktı bir keresinde ona rağmen bu değerler :)
Valla gs motor felan bilmem de benim motor 2 kişiyi taşımıyor :D sizde de mi durum öyle yoksa benim acemiliğim mi ?
Arkaya biri bindi mi moralim bozuluyor :D
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
1370 kusurlerdeyim km olarak, 44 lt benzin almisim.3,1 litre yapiyor ort.300-400 km kadari full 9000 devir uzun yol
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
bende bugün 500km bakımını yaptırdım.
yağı değişti. zinciri gerildi sağı solu kontrol edildi. bakılmasını istediğim bişey olup olmadığını sordular. bide garantiden ön tekerlekteki km sensörü gelmiş onu taktılar. (benimkinde arıza vardı). geçenlerde jikle kablosunun karbüratöre giriş yeri gevşemişti. ben sıkmıştım ama onu kontrol ettirdim.
ilk bakım ücretsiz olduğu için sadece yağ parasını verdim. bütün yağlar vardı gittiğim serviste. hangisini istiyorsan onu koyarız dediler. bende castrol 10w40 istedim.
şimdilik bukadar.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
gs-yag.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst