Arkadaşlar, baba ve oğul olarak uzun yıllardır 600 cc ve üzeri büyük motosiklet kullanmış biri olarak sırf şehir içinde az yakan ve görüntü itibari ile scooter ve çin mallarından bir farkı olduğu için, iş yerime gidip gelme açısından bu motosikleti satın aldım... Satın aldım çünkü bu motosiklette bilenler iyi bilir RACİNG (yarış) motosikletlerinde kullanılan ( GS ) Alt motor teknolojisi kullanılmıştır. Yani bu şu anlama geliyor, bu motor gerçekten ne APACHE ne de kendi sınıfındaki 150cc lik motorlarla bence teknoloji kalite ve görsellik açısından bence kıyaslanamaz... Motorun yakıtına gelince, benim yapmış olduğum hesaba göre 100 km de 12 kuruş yakıyor ama burda dikkat edilmesi gereken bu 12 kuruş son gaz giderken bu sarfiyatı yapması. İnanması belki güç ama bence helal olsun adamlar yapmışşş. Vites aralıkları bence çok tatmin edici ve güzel... Satın almak isteyen arkadaşlar varsa bence gözleri kapalı alabilrler... Yardımcı olabildiysem ne mutlu.